Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 16:43   [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

witam moze ktos mierzyl orientacyjnie +/- 1sek. nawet przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
przyjmijmy wartosci predkosci z licznika
moje auto r45 idt 2000r

0-100km/h 17,1
60-100km/h 11,5
ogolnie wydaje mi sie ze tragedia ale zapytam innych bo szukam przyczyn takiego stanu a moze mi sie tylko wydaje
pomiar robiony stoperem w telefonie
droga byla czarna ale troche mokra
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 17:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 29, 2010 16:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sro Gru 29, 2010 17:20   Re: [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h

borek88 napisał/a:
witam moze ktos mierzyl orientacyjnie +/- 1sek. nawet przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
przyjmijmy wartosci predkosci z licznika
moje auto r45 idt 2000r

0-100km/h 17,1
60-100km/h 11,5
ogolnie wydaje mi sie ze tragedia ale zapytam innych bo szukam przyczyn takiego stanu a moze mi sie tylko wydaje
pomiar robiony stoperem w telefonie
droga byla czarna ale troche mokra


według mnie takie rzeczy to powinno sie robic w lepszych warunkach bo tak to pewnie sie slizgales a nie jechales i stad takie dziiwne wyniki :)
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 17:35   

bylo to na dobrej drodze zero lodu
juz kiedys sprawdzalem i to samo
a tym bardziej na 4 biegu od 60-100 to zero poslizgu
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 29, 2010 20:44   

no szału nie ma :( ....... powinieneś wyrobić się w max 12 sekund do 100 i poniżej 9 sekund w zakresie 60 - 100 :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 21:15   

wiec co moze byc??
przeplywka po odpieciu jeszcze gorzej
egr najpierw wyczyszczony dzis zalepiony
odma wywalona
wtryski sprawdzone w dodatku od sdi
kat wywalony
filtry paliwa powietrza maja okolo 5tys bo wymieniane z olejem
czy map sensor moze cos miec wspolnego??
napewno bylo lepiej wczesniej bo po wymianie wtryskow udalo mi sie porobic znajomego w a4 125KM
tyle ze pozniej prawdopodobnie przez czesciowo nie droza odm'e wywalilo mi uszczelniac na turbinie choc najpierw dawalem wtryski do regulacji bo nie wiadomo czemu kopci ale oddawali i mowili ze podregolowali i ze nie one byly powodem kopcenia
wiec myslalem ze cos oni z wtryskami zrobili ale kolejny pompiarz na maszynie sprawdzil i powiedzial ze wszystkie 4 w okoliczy 190baro i jest oki
akcja regeneracja turbo sporo stow lzejszy
a oni ze turbo procz uszczelniacza/uszczeki czy cos takiego oki ale za cala podstawowa regeneracje trzebabylo zaplacic
ladna jak z fabryki plomby itp
cisnienie ustawili oki bo 0.9-1bar pokazuje jak manometr podlaczalem
nie mam pomyslu
procz tego map sensora
bylem na testbooku w sprawie bledu pompy
i jedyne co sie nie zgadzolo jowiemu przy ogolnej diagnostyce to jakas jedna wartosc i powiedzial zebym sprawdzil przeplywke i egr-a bo to pewnie cos z tego
ale to i to sprawdzilem i niby oki
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
piterek1812 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 113
Skąd: Kielce



Wysłany: Sro Gru 29, 2010 21:33   

W moim roverku są bardzo podobne osiągi. Po podłączeniu do komputera nie było błędów ale mechanik u którego byłem powiedział mi że to na pewno wada mechaniczna a nie elektronika dodał że mogę mieć przestawiony rozrząd bądź coś z pompą wtryskową, to wywnioskował po dość głośnym 'klekocie' nawet jak na diesla.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 21:37   

borek88 napisał/a:
czy map sensor moze cos miec wspolnego??

mi na uszkodzonym map sensorze strasznie mulil ale mi wywalalo blad
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 21:43   

blad na testbooku czy cos sie zapalalo??
kopcil albo cos?? czy tylko muł??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 23:01   

Check engine sie swiecil i jak wymigiwalem to wychodzily bledy:
-map sensor wysokie napiecie
-map sensor niskie napiecie
-map sensor mozliwe uszkodzenie.
Okazalo sie ze byl uszkodzony i wezyk i jeden z kabli.
Gdy naprawilem usterke roznica w przyspieszeniu byla duza i wyraznie dostrzegalna. Nie mierzylem ile sek mam do 100 ale mysle ze cos kolo tego co napisalBrt,

Wczesniej gdy jechalem nawet pod minimalna gorke to ledwo przyspieszal
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 30, 2010 10:29   

bizon, samo 60-100 jak mozesz sprawdz gdzies na nie osniezonej ukicy bo to proste bezpieczne i nie obciaza jakos auta

[ Dodano: Czw Gru 30, 2010 10:29 ]
na 4 biegu trzeba sprawdzac
i pisac prawde nikt nie bedzie sie smial bo raczej nikt gorszego wyniku miec nie bedzie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 05, 2011 17:52   

borek88, okolo 7 sek, 60-100 na czwartym biegu
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 05, 2011 17:58   

bizon napisał/a:
okolo 7 sek, 60-100 na czwartym biegu

to jest twój pomiar? Ty masz 400 a On ma 45 więc pomiary będą się różniły, chodzi oczywiście o silnik :wink:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 05, 2011 18:38   

szoso420 napisał/a:
pomiary będą się różniły

domyslam sie, ale skoro kolega zapytal to odpowiedzialem :)
Ostatnio zmieniony przez bizon Sro Sty 05, 2011 18:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 05, 2011 18:38   

ale zawsze to diesel buda ta sama tyle ze program troche inny
prawde mowiac u mnie sa wtryski od sdi czyli dzieki bizon, za pomiar
ja wlasnie dzis mierzylem bez filtra (mimo ze wymieniam co 10k z olejem tak jak inne filtry to moze cos nie halo bylo bo jednak po 5czy6k km mogl sie zabrudzic.
0-100km/h 15,7
60-100km/h 10,5
wiec troche czasy sie poprawily ale nadal nie to.
a filtr zawsze opor stawia wiec jak kupie nowy to moze minimalnie to pomoze
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 06, 2011 10:29   

a turbo masz sprawne?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 06, 2011 10:38   

Taka sama sugestia Co Markzo, miałem takie czasy przy nieszczelnym dolocie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 07, 2011 12:48   

niby cisnienie do 0-9 1bara dobija weze sa twarde ale czy jakas mala nie szczelnosc to nie wiem;/
turbo zaczelo walic olej i przez to bylo na regeneracji w prof. zakladzie i powiedzieli ze turbo jest w bardzo dobrym stanie tylko wywalilo ten uszczelniacz czy jakos tak to nazwali (chyba przez to ze puscilem odme przez taki zje.any filterek i mial zbyt maly przplyw i cisnienie oleju wywalilo ten uszczelniacz na turbawce ale teraz jest orginal waz od odmy
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 20:50   

Zatankuj do pełna, i wtedy sprawdź osiągi. Mówię całkiem poważnie. Poza tym możesz sprawdzić węże od IC jak koledzy sugerowali. Jeżeli po odpięciu przepływomierza jest nadal lipa to to może być: filtr paliwa, powietrza, nieszczelność węży od IC, zrąbana turbina. Sprawdź korek wlewu paliwa, jeżeli po odkręceniu przed tankowaniem paliwa wciąga powietrze tzn. że korek wlewu jest uszkodzony.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 22:12   

wszystko sprawdzone z tych rzeczy co piszesz, korek niby jest oki. nigdy nie zauwazylem zasysania powietrza, zawsze tankuje do pelna
zostaly mi dwie rzeczy do sprawdzenia ale wiaze sie to z podmianka czesci wiec koszta i czas, juz kombinuje 1opcje i zobacze jakie efekty
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Wto Sty 11, 2011 07:53   

kolego sprawdź sobie czujnik temperatury paliwa z pompy... ja miałem podobne czasy elastyczności około 11 sekund a po wymianie to nie ten samochód... za 50 zł go dostaniesz więc koszt żaden a u mnie pomogło...
no chyba że silniki idt tego nie maja.... ale ja aż taki mądry to nie jestem żeby to wiedzieć...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r420] jakie przyspieszenie 60km/h - 100km/h "IV bieg&q
justynqa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Gru 01, 2010 09:35
szoso
Brak nowych postów [R400 1.4 103KM] ile pali wam lpg na 100km
pio322322 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Cze 02, 2009 15:13
Gość
Brak nowych postów [R420] Ile powinien palić na 100km?
barti561 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Sro Kwi 09, 2008 13:28
thef
Brak nowych postów [R416 Si] Spalanie sięga 20l/100km w mieście
QbaM Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Mar 08, 2017 21:42
djdk
Brak nowych postów [r45] Przyśpieszenie - bezradny
karooo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Czw Cze 02, 2011 15:39
Koju



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink