Wysłany: Sro Gru 29, 2010 16:43 [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam moze ktos mierzyl orientacyjnie +/- 1sek. nawet przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
przyjmijmy wartosci predkosci z licznika
moje auto r45 idt 2000r
0-100km/h 17,1
60-100km/h 11,5
ogolnie wydaje mi sie ze tragedia ale zapytam innych bo szukam przyczyn takiego stanu a moze mi sie tylko wydaje
pomiar robiony stoperem w telefonie
droga byla czarna ale troche mokra
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 17:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 29, 2010 16:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Gru 29, 2010 17:20 Re: [R45] przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
borek88 napisał/a:
witam moze ktos mierzyl orientacyjnie +/- 1sek. nawet przyspieszenie 0-100km/h oraz 4bieg od 60-100km/h
przyjmijmy wartosci predkosci z licznika
moje auto r45 idt 2000r
0-100km/h 17,1
60-100km/h 11,5
ogolnie wydaje mi sie ze tragedia ale zapytam innych bo szukam przyczyn takiego stanu a moze mi sie tylko wydaje
pomiar robiony stoperem w telefonie
droga byla czarna ale troche mokra
według mnie takie rzeczy to powinno sie robic w lepszych warunkach bo tak to pewnie sie slizgales a nie jechales i stad takie dziiwne wyniki
wiec co moze byc??
przeplywka po odpieciu jeszcze gorzej
egr najpierw wyczyszczony dzis zalepiony
odma wywalona
wtryski sprawdzone w dodatku od sdi
kat wywalony
filtry paliwa powietrza maja okolo 5tys bo wymieniane z olejem
czy map sensor moze cos miec wspolnego??
napewno bylo lepiej wczesniej bo po wymianie wtryskow udalo mi sie porobic znajomego w a4 125KM
tyle ze pozniej prawdopodobnie przez czesciowo nie droza odm'e wywalilo mi uszczelniac na turbinie choc najpierw dawalem wtryski do regulacji bo nie wiadomo czemu kopci ale oddawali i mowili ze podregolowali i ze nie one byly powodem kopcenia
wiec myslalem ze cos oni z wtryskami zrobili ale kolejny pompiarz na maszynie sprawdzil i powiedzial ze wszystkie 4 w okoliczy 190baro i jest oki
akcja regeneracja turbo sporo stow lzejszy
a oni ze turbo procz uszczelniacza/uszczeki czy cos takiego oki ale za cala podstawowa regeneracje trzebabylo zaplacic
ladna jak z fabryki plomby itp
cisnienie ustawili oki bo 0.9-1bar pokazuje jak manometr podlaczalem
nie mam pomyslu
procz tego map sensora
bylem na testbooku w sprawie bledu pompy
i jedyne co sie nie zgadzolo jowiemu przy ogolnej diagnostyce to jakas jedna wartosc i powiedzial zebym sprawdzil przeplywke i egr-a bo to pewnie cos z tego
ale to i to sprawdzilem i niby oki
W moim roverku są bardzo podobne osiągi. Po podłączeniu do komputera nie było błędów ale mechanik u którego byłem powiedział mi że to na pewno wada mechaniczna a nie elektronika dodał że mogę mieć przestawiony rozrząd bądź coś z pompą wtryskową, to wywnioskował po dość głośnym 'klekocie' nawet jak na diesla.
Check engine sie swiecil i jak wymigiwalem to wychodzily bledy:
-map sensor wysokie napiecie
-map sensor niskie napiecie
-map sensor mozliwe uszkodzenie.
Okazalo sie ze byl uszkodzony i wezyk i jeden z kabli.
Gdy naprawilem usterke roznica w przyspieszeniu byla duza i wyraznie dostrzegalna. Nie mierzylem ile sek mam do 100 ale mysle ze cos kolo tego co napisalBrt,
Wczesniej gdy jechalem nawet pod minimalna gorke to ledwo przyspieszal
ale zawsze to diesel buda ta sama tyle ze program troche inny
prawde mowiac u mnie sa wtryski od sdi czyli dzieki bizon, za pomiar
ja wlasnie dzis mierzylem bez filtra (mimo ze wymieniam co 10k z olejem tak jak inne filtry to moze cos nie halo bylo bo jednak po 5czy6k km mogl sie zabrudzic.
0-100km/h 15,7
60-100km/h 10,5
wiec troche czasy sie poprawily ale nadal nie to.
a filtr zawsze opor stawia wiec jak kupie nowy to moze minimalnie to pomoze
niby cisnienie do 0-9 1bara dobija weze sa twarde ale czy jakas mala nie szczelnosc to nie wiem;/
turbo zaczelo walic olej i przez to bylo na regeneracji w prof. zakladzie i powiedzieli ze turbo jest w bardzo dobrym stanie tylko wywalilo ten uszczelniacz czy jakos tak to nazwali (chyba przez to ze puscilem odme przez taki zje.any filterek i mial zbyt maly przplyw i cisnienie oleju wywalilo ten uszczelniacz na turbawce ale teraz jest orginal waz od odmy
Zatankuj do pełna, i wtedy sprawdź osiągi. Mówię całkiem poważnie. Poza tym możesz sprawdzić węże od IC jak koledzy sugerowali. Jeżeli po odpięciu przepływomierza jest nadal lipa to to może być: filtr paliwa, powietrza, nieszczelność węży od IC, zrąbana turbina. Sprawdź korek wlewu paliwa, jeżeli po odkręceniu przed tankowaniem paliwa wciąga powietrze tzn. że korek wlewu jest uszkodzony.
wszystko sprawdzone z tych rzeczy co piszesz, korek niby jest oki. nigdy nie zauwazylem zasysania powietrza, zawsze tankuje do pelna
zostaly mi dwie rzeczy do sprawdzenia ale wiaze sie to z podmianka czesci wiec koszta i czas, juz kombinuje 1opcje i zobacze jakie efekty
kolego sprawdź sobie czujnik temperatury paliwa z pompy... ja miałem podobne czasy elastyczności około 11 sekund a po wymianie to nie ten samochód... za 50 zł go dostaniesz więc koszt żaden a u mnie pomogło...
no chyba że silniki idt tego nie maja.... ale ja aż taki mądry to nie jestem żeby to wiedzieć...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum