Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2000
Witam!
W moim R znika olej silnikowy w znacznych ilościach (było o tym w innym temacie), udało się ustalić przyczyny:
1. Cieknący przewód olejowy (od obudowy filtra do chłodnicy oleju)
2. Uszczelniacz wałka sprzęgłowego (na połączeniu skrzyni biegów i silnika)
Zamierzam zabrać się za ten przewód, moje pytanie brzmi: czy da radę to wymienić samemu np w garażu (nie mam kanału)? Myślę tak: zdjęcie koła, podniesienie prawego przodu, wyjęcie osłony plastikowej nadkola. I teraz co dalej? Czy trzeba spuszczacz olej z miski czy wystraczy tyle ile wycieknie z przewodu? Czy dostęp do tego elementu będzie wystarczający?
Jak ktoś ma jakieś doświadczenie w tym to proszę o wskazówki
Co do pkt. 2 z powodu kosztów poczekam na efekty naprawy pkt 1
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 11:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum