ogólnie super, ale jest jeden mankament, na odpalonym silniku co jakis czas jest takie pykanie, stukanie w okolicy miedzy glowica a filtrem powietrza a komputerem, ogolnie nie powiedzialbym ze to zalezy od silnika bo obroty na stalym poziomie a to czasem pykalo a czasem nie, jakby jakis plastik, sprzedajacy powiedzial ze lopatki systemu vin ? win ? ktos cos pomoze, bo nie chcialbym zalewac was tematami jak kupie takiego szrocika :D
dzieki z gory
na zlocie sie odwdziecze!
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 18:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chyba chodzi o VIS?
Jeśli tak, to bez zapoznania się z tematem lepiej nie ruszać. Wpisz w szukajkę "VIS" i zobaczysz.
Swoją drogą czyściutkie te auto, silnik też
Przy przepustnicy jest elektrozawór oparów paliwa (wtyczka ma dwa przewody)osłuchaj w tym miejscu-załącza się co jakiś czas, dźwięk jego pracy przypomina "niesprawny wtrysk" ale
jest to normalna praca.
[ Dodano: Czw Lut 10, 2011 23:18 ]
aaa i wskazówki zegarów nie od tego auta i w dodatku źle ustawione.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Lut 13, 2011 19:48
pitbulek napisał/a:
ale jest jeden mankament, na odpalonym silniku co jakis czas jest takie pykanie, stukanie w okolicy miedzy glowica a filtrem powietrza
najpewniej to zawór oczyszczania par paliwa jak pisze boro75, .Można wypiąć wtyczke i sprawdzić czy przestanie cykać.
No i bardzo uboga wersja , podstawowa. I komputera pokładowego z manetką i wyświetlaczem nie ma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum