Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam Drogich Forumowiczów,
Mam problem z moim Roverkiem 620 Sdi, mianowicie od dłuższego czasu falowały mi obroty na biegu jałowym. W dalszej kolejności zaczął mi się czasem włączać check engine aż w końcu auto zdechło i nie chciało zapalić. Odpaliłem go później na plaku i jakiś czas chodził ok. Na chwilę obecną auto stoi bo gaśnie na niskich obrotach - jak ma 1000-2000 obrotów to jest ok a jak obroty spadną poniżej 1000 to dalej lecą w dół aż zgaśnie. Co już zrobiłem: wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, czyściłem wtryski preparatem liqui moly diesel spulung. Wiązke przeglądnąłem bardzo pobieżnie. Mój mechanik twierdzi że to pompa ale wiem że ona pada bardzo rzadko. Jak myślicie? Pompa? Wiązka? Coś jeszcze innego? Na co stawiacie? Będę wdzięczny za wszelki odzew. Pozdrawiam Tomek
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 03, 2012 20:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wlasnie bylem wyblyskac bledy i wyszedl wynik raczej oczywisty: (64 Nastawiacz dozujący paliwo Przerwa w obwodzie, uszkodzony czujnik, uszkodzony ECM). Rozumiem ze to musi byc nastawnik pompy tak? Raczej nie ma innej mozliwosci?
Rozumiem ze blad 64 moze oznaczac rowniez problem elektryczny z wiazka tak? Myslalem ze to jednoznacznie oznacza zepsuty lub brudny nastawnik pompy. Nie wiem czy szukac elektryka czy pompiarza?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum