Wysłany: Czw Mar 31, 2011 15:06 MG ZR kilka pytań.
Witam. Od już dość sporego czasu wypatruję ZR-ki. I widzę że rzadko pojawia się nowe auto, zazwyczaj te same osoby po raz kolejny wystawiają sprzedaż.
Do przeznaczenia na samo kupno mam 15tyś. tolerancja + 2tyś.
Niekoniecznie musi to być MG z silnikiem VVC (no chyba że ma nie duży przebieg i jest po HGF).Aczkolwiek wolałbym 2.0 diesel 115KM.
Wiem że na tym forum są osoby już bardzo dobrze obeznane z tymi samochodami i dlatego proszę o pomoc w wyborze.
Wszystko pięknie ładnie. Widocznie źle sprecyzowałem pytanie. Chodziło mi o historie pojazdu. Wiem że wymogiem było by serwisowanie auta. Ale czy jest możliwość w Polsce by to sprawdzić.
Samochód z Belgi do ściągnięcia z Czech?!? Trochę dużo roboty IMHO Dodatkowo przód najgorzej spasowany ze wszystkich tutaj.
Erwin napisał/a:
PS. Co do pierwszego i trzeciego odnośnika, czy jest możliwość by nałożyć na światła przednie(klosze) jakąś część by wyglądało jak np. w 2 odnośniku?
Modele po FL różnią się zderzakiem i lampami przednimi (kierunkowskazy pewnie też, nie jestem pewien odnośnie przeciwmgielnych).
Erwin napisał/a:
PS2. Czy jest możliwość sprawdzenia w Polsce numeru VIN tych samochodów ?
Nie, nigdzie nie można takich rzeczy sprawdzać. Jedynie wybrani producenci dają możliwość sprawdzenia historii serwisowania auta. Rover upadł i nie ma autoryzowanej sieci serwisowej więc ten pomysł odpada. Jeżeli zna się stare numery rej., to można w niektórych krajach sprawdzić informacje o wybranym samochodzie on-line.
1 mi sie podoba, ale to auto z Francji podobnie jak 3, więc do sprawdzenia co było robione (zresztą właściciel nie ściemnia że bezwypadek - fajnie jakby miał zdjęcia).
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 07:58
Właśnie zależy w którym temacie poczytasz. Ja na zdrowy rozum i doświadczenie stwierdziłem że uszczelka nowego typu ma kilka zalet dlatego ją założyłem. Mogłem kupić tanie gówno i założyć pod sprzedaż. Nowa uszczelka nie ma sylikonu który po kilku miesiącach nie odpalania się poprostu rozpływa, po drugie chyba lepiej głowca usiądzie na twardszej uszczelce niż na takiej sylikonowej która pod wpływem lekkiego ugięcia głowicy szybko puści płyn, ale to moje zdanie i kilku użytkowników.
Ile szkół tyle racji. Uważam że HGF został zrobiony dobrze.Wraz z pełnym planowaniem głowicy i wymianą simeringów.
Na aukcji nie ma że był stuknięty, bo jak napiszę to zaraz bedzie narzekanie że pewnie słup wszedł do środka. Auto miało lekką kolizje. Ma lekko zagiętą maske-trzeba się przyjżeć i popękany lakier na zderzaku-miałem malować cały zderzak. Pewnie wtedy nikt by nie zauważył, a jakby zauważył to by się zaczeło że uderzony mocno.
Uważam że za niecałe 8 tyś które chce za niego można naprawde inwestując kilka złoty mieć pewny i dobry samochód. Jakby było wszystko sprawne to bym wołał 15koła tak jak stoją na allegro.
Nie wiem kto chce kupić auto sprowadzone w idealnym stanie za prawie połowe ceny. Jeżeli ktos szuka ideału nie radzę szukać w dolnych półkach cenowych-co i tak nie zagwarantuje że wszystko będzie ok.
Większość to zdecydowana przesada. Kilka osób miało problemy po wymianie na nową ale nie dowiemy się czy to np nie było spowodowane złym/nieprawidłowym montażem, gdzie pominięto jakiś krok.
Wracając do głównego tematu. Ja bym oglądał ZR'a albo z linku nr 1 (jeżeli zależy Ci na wersji po FL) albo tego, który zaproponował Zwibel.
Jak dla mnie MG po FL z pierwszego linku bylby faworytem. Niski przebieg, mlody rocznikowo i wyglada znacznie lepiej niz ten z 3 linku. Nie pamietam juz ale wydaje mi sie ze koszty rejestracji zagranicznego samochodu sa nieco wyzsze niz 1300zl. Do tego trzeba jeszcze doliczyć wymianę rozrządu.
Aczkowliek propozycja Zwibl'a jest również ciekawa.
PS: Jestem zwollenikiem MG ZR po lifcie, zreszta niedawno sam takiego nabylem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum