Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Muszę wymienić wydech. Co polecacie jeżeli chodzi o końcowy. Najlepiej coś podobnego do fabrycznego, nie interesują mnie pierdziochy.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 09:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 17:13
Odnośnie końcowych tłumików to zwróciłbym uwagę aby był spłaszczony w kształcie elipsy, np tak jak ten WALKER 18900
Ja mam wydech bosala, (jest temat na forum), dźwięk bardzo przyjemny, stłumiony, ale nie podoba mi się jego beczkowaty kształt, a ten Walker jest jakby spłaszczony. Dodatkowo rury są zagięte pod lekkim kątem w dół, podczas gdy Bosal ma proste rury.
Nie wiem czy Walker ma odprowadzanie wody, Bosal ma.
IMO nie ma co zamawiać tłumika z kwasówki bo będzie to tylko efekt wizualny, wydech najszybciej koroduje im bliżej silnika, a tłumik końcowy najwolniej, więc ważniejsze aby spełniał swoje zadanie, czyli jakiś firmowy z dobrym wytłumieniem itp.
Witam ja jak poszedłem do sklepu po nowy tłumik to mnie przeraziła cena za bosala chcieli 450 pln ale znalazłem rozwiązanie kupiłem od VW Passata dwu rurke malutka modyfikacja i pasi a kosztował 110 pln
No i właśnie to mnie interesuje, czy taki wydech od Passata nie będzie mi blokował spalin. W końcu to silnik turbo.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pią Maj 06, 2011 18:41
Ten tłumik od passata to oryginalny VW fabryczny z niemiec czy zamiennik Polmostrów lub inna polska marka ? od silnika VR6 raczej nie powinien blokować spalin.
Katalizator najwięcej blokuje spaliny bo ma zwężkę na wejściu i wyjściu, najlepiej przy tej okazji zamontować w jego miejsce tłumik przelotowy, tymbardziej że samochód 94r nie musi go mieć.
Odnośnie tego końcowego tłumika to wolałbym jednak dopłacić do jakiegoś markowego, lub zlecić wykonanie, na allegro ogłaszają się że robią tłumiki na zamówienie.
Kiedyś wymieniałem u tłumikarza kompletny wydech do citroena XM bo oryginalny zrobił się dziurawy, ten nowy (jakiś polski wyrób) pięknie wyglądał, wszystkie rurki nowe, tłumiki łącznie trzy też nowiutkie, ale dźwięk okropny, jakieś puste dzwonienie.
Byłem u tłumikarza w Piasecznie, który robił mi już kiedyś wydech. Katalizatora u mnie już nie ma, wszystkie wydechy z łącznikiem elastycznym włącznie i robocizną będą mnie kosztować 555zł.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ja u siebie końcowy mam z Sharana (bodajże). Płaciłem jakoś 80zł, działa dobrze, ale troche wystaje poniżej zderzaka, no i trzeba było przespawać wieszaki.
na allegro jest jakis koncowy do rovera 825 i 820 bodajze, cena okej, bodajze 160pln.
oczywiscie to wyrob polski
ja w swoim R820ti mam wstawiona plecionke uniwersalna o odpowiedniej srednicy w miescje starej, a srodkowy tlumik to honda accord po przerobkach nie podejmuje nawet wysilku szukania tlumika, jade do tlumikarza i na miejscu cos dobiera i po 40minutach wyjezdzam szczesliwy i wcale niewiele chudszy jak idzie o kase
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum