Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Demontaż silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Demontaż silnika
Autor Wiadomość
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

  Wysłany: Wto Sie 30, 2011 22:36   [R45] Demontaż silnika
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Czy jest mi ktoś w stanie łopatologicznie wytłumaczyć jak wydrzeć silnik z R45. Tak metodami domowymi. Nie chcę się zamordować przy tej czynności. Nie mam kanału i nie chcę nabijać od nowa klimy :) Tym razem auto stoi w garażu i nie będzie akcji pod blokiem.
Na forum nie znalazłem dokładnego opisu.
Dzięki za odpowiedzi.
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 30, 2011 22:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 07:34   

Hrabia napisał/a:
Nie mam kanału i nie chcę nabijać od nowa klimy


bez kanału będzie ciężko a bez rozszczelniania klimy jeszcze ciężej, może się okazać że nie chcąc rozszczelnić klimy ułamałeś jakąś rurkę
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 08:12   

Hrabia, nie sprawdziła Ci się dorabiana uszczelka czy coś nowego się przyplątało?

Jeśli masz coś TAKIEGO plus TO oraz w komorze poodkręcasz większość rzeczy od bloku łącznie ze skrzynią to powinno się udać wyjąć silnik. Zapytaj jednak u jakiegoś speca od klimy czy nie przechowa Ci czynnika na okres naprawy samochodu. Miałbyś sporo łatwiej.
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 13:55   

Wszystko opiszę ale za jakiś czas bo mnie w pracy czas goni.

Wyciągać dołem czy górą i czy ze skrzynią czy da się to sensownie rozpiąć?
Potrzebuję metody takiej żeby sie nie narobić.
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 22:12   

Według mnie tylko górą ma sens. Od dołu może być kolizja z elementami zawieszenia i na pewno z wydechem.
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 07:40   

Wydech i dolot to nie problem. I tak to powypinam.
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 21:24   

jak nie masz kanału ani żurawia/wyciągarki ja bym walił go w dół, wyrzucił sanki, i co od dołu przeszkadza, odpiął skrzynke, dolot i wydech i sam klocek walnął w dół. Potem samochód na kobyłki by go jakoś mieć miejsce wyciągnąć z pod samochodu:) Ja tak do lotka robiłem:)

A co do klimy większość rurek idzie górą więc łatwiej w dół:)
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 21:32   

hvil napisał/a:
ja bym walił go w dół, wyrzucił sanki,
o jak Ty byś... to zapraszam ;)
Właśnie tak myślałem. Tylko nie wiedziałem czy ze skrzynią czy bzzzyy.
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 23:00   

bzyy:) skrzynka to kwestia kilku śrub i zrzucenia z kołnierza. a ze znią to trzeba wypinać półośki, odczepiać łapę i ogólnie ciężej i raczej w dół by się blokowała:):)

Sam słupek wywal w dół:) blok z głowicą:) odczep kolektory itp itd:) altka możesz nawet odczepic:) bo może przeszkadzać lub jak glebnie o beton to się uszkodzić:) masz kobyłki?:D bo jakoś go trzeba po juz pierdolnięciu silnika o ziemię unieść wóz na tyle by se silnika wytargać z pod niego:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] demontaż kolektora
marek501 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Cze 12, 2014 22:39
Remigiusz
Brak nowych postów [R45] Demontaż kokpitu
Pablito1994 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Wrz 12, 2019 19:07
wladi
Brak nowych postów [R45] Demontaż kiery
bastian82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Cze 08, 2013 20:44
robzar
Brak nowych postów [R416] Demontaż podsufitki
radek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Sie 20, 2011 14:04
AdmSrck
Brak nowych postów [r45] demontaż pompy wtryskowej
borek88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Nie Sty 20, 2013 21:30
Damian_Pietras



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink