Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam, od pewnego czasu mam problemy z odpaleniem roverka. Kręci bardzo, bardzo długo, przy kręceniu ciągle wyrzuca siwy dym, gdy już odpali chmura dymu też jest dość spora, dymi również przy mocniejszym przyspieszaniu. Świece i przekaźnik są ok.
Sprawdzić kąty wtrysków, regeneracja? Może jeszcze coś innego?
Ktoś może polecić zakład zajmujący się tym w Lublinie i podać jakie mogą być koszty?
Poza tym mam jeden pin w wiązce robiony "na skrętkę" i był wymieniany pasek wieloklinowy (czy wielorowkowy) wraz z napinaczką. Nie wiem czy to może mieć jakikolwiek związek ale wolę napisać.
Z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 14, 2011 13:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Temat wałkowany na forum wiele razy, użyj szukajki.
do sprawdzenia paliwo - czy nie cofa się do zbiornika, kat wyprzedzenia zapłonu - jeśli wymieniany był pasek + kopci to jest to prawdopodobne, to tak na start
"Przemówiła" czyli pompowała paliwo, gdzieś tak przeczytałem na forum kiedyś i mi się spodobało Sorki za niezrozumienie.
Jutro wstawię zaworek zwrotny, może pomoże.
Siwy dym wskazuje na kąt wtrysku. Chyba, że świece jednak nie są ok
Najpierw zlikwiduj wszelkie wycieki i wstaw zaworek, potem będziesz kombinował dalej
witam olego. nie czytaj tekstow z forum tylko wymien swiece na beru i zrobisz to sam bez zdejmowania pompy kluczem 10 ale musisz go nieco przerobic pod kat swiecy.milej pracy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum