Z tego co się orientuję to jest ten sam silnik co w 45 tylko troszkę podrasowany. Czy są jakieś istotne różnice w częściach w porównaniu do standardowej 45?
[ Dodano: Pon Mar 07, 2011 09:57 ]
Może mi ktoś powiedzieć chociaż czy wszystkie wersje miały napis ZS z tyłu? Widziałem drugiego diesla tutaj: http://otomoto.pl/index.p...ow&id=C17135842
i on też nie ma
Z kolei ten ma: http://moto.gratka.pl/tre...n-12299734.html
Nie wiem teraz czy auto miało robiony tył czy były różne wersje. Proszę o jakieś info bo chcę podjechać w tym tygodniu.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 09:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam,
Jutro chcę jechać obejrzeć MG ZS z silnikiem diesla 2.0 113 KM? Na co zwrócić uwagę przy tym silniku? Czy silnik posiada jakieś inne bolączki niż standardowe problemy jak we wcześniejszych silnikach SDI? Szukałem trochę, ale niewiele jest na temat tego właśnie silnika i nie chciałbym się wkopać na minę.
Silnik bez problemowy, nie ma żadnej szczególnej bolączki. Bardziej zwracaj uwagę na dynamikę, celem zbadania reszty silnika. Jedyna drobna bolaczka to padający przepływomierz, ale nie jest to groźne, tylko tracisz na mocy.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Mar 10, 2011 13:56
parasite napisał/a:
Czyli jadąc mam pocisnąć na maksa i jak obrotomierz nie przekroczy 4 tys. to źle?
nie, wystarczy że na luzie go depniesz jak staje na 4000 - to źle. 300km - no to kawałek drogi jest, ale jak będzie w dobrym w stanie to warto . U nas jak w okolicy na ogłoszenia patrze to same szroty na ogół. Powiem tak: jakbyś go kupił to znam jedyny warsztat w okolicy co potrafi zczytać błędy z silnika więc jak coś wal śmiało na PW. Co do odległości - to i tak wczesniej niż w niedzielę nie miałbym czasu na takie wycieczki więc myślę że leć jutro sam najwyżej na jakąś stację diagnostyczną podjedziesz .
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Mar 10, 2011 14:14
lampy tylne jakieś takie tuningowe przyciemnione - warto się przyjrzeć tyłowi, wrażenie mam że zderzak z przodu trochę wisi, ale nie maiłem 45 - więc może mi się wydaje
lampy tylne jakieś takie tuningowe przyciemnione - warto się przyjrzeć tyłowi, wrażenie mam że zderzak z przodu trochę wisi, ale nie maiłem 45 - więc może mi się wydaje
Sprzedający twierdzi, że jak kupował mechanik mu powiedział, że coś było robione, ale tak jeździ od 2 lat. Co do przodu to w wielu innych ofertach na zdjęciach też się wydaje, że zderzak trochę zwisa, więc może tak ma być.
[ Dodano: Sob Mar 12, 2011 10:47 ]
Samochód był robiony z przodu i z tyłu. Opony łyse. Tapicerka na fotelu pasażera zniszczona. Drzwi były chyba wymieniane całe. Więcej nie sprawdzałem, bo nie było sensu. Samochód nieźle musiał oberwać.
No nic. Zrobiłem sobie tylko wycieczkę do Zduńskiej Woli Zdjęcia są generalnie nieaktualne i wszystkie miejsca gdzie coś jest nie tak są ukryte. Koleś to młody cwaniaczek. W mailach pisze, że coś tam było robione, ale dokładnie nie wie co, a na żywo jak mu się pokazało gdzie był walony to inaczej śpiewał.
Zrobiłem przygazówkę i chmura czarnego dymu poleciała z rury. Tak ma być w dieslach?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 09:29
parasite napisał/a:
Zrobiłem przygazówkę i chmura czarnego dymu poleciała z rury. Tak ma być w dieslach?
no tak bywa, choć powiem Ci szczerze że nie kojarzę aby mój iDT sporo kopcił, więc nie zdziwiłbym się jakby silnik tez był już do korekty(kąt wtrysku albo co)
wygląda bardzo dobrze takie auto mnie interesuje szkoda ze nie ma $$ na zmianę
bo na inne wydatek sianko trzeba odkładać) ale fakt jest ze cena troszkę wysoka ale jeśli jest bez wkładu i nie bity to bym brał (wiadomo olej i rozrząd)
pasowanie wygląda dobrze
flagi i emblematy też raczej oki
pasowanie zderzaka tył troszkę nie tak ale jeszcze nie widziałem na oczy 400/45/zs z idealnie spasowanym zderzakiem tył
kierownica widać że poniżej 100tys moja miała 120tys i było widać trochę wytarcie
siedzenia tez chyba oki chociaż w dupę dostaje bok od strony drzwi na fotelu kierowcy i to normalka
wyposażenie praktycznie kompletne
kubły z lepsza tapicerką (nie kratka)
halogeny
4xszyby
4xpoduszka
najładniejsze alusy jakie mg/rover wypuścił
itp itd
ale najważniejsze
ze to zs po lifcie
że ma oryginalny body kit
klimatronic
diesel którego ja bym od razu podkręcił do mojego wyniku:D
sprawdził bym grubość lakieru oraz stan silnika, czy pompa wsp. nie cieknie i inne podstawowe rzeczy
działanie klimy
minusy tego auta to słabe ogrzewanie (ja rozwiązałem to webastem)
jest dość głośny w środku przy wyższych prędkościach ale to może tylko mój egzemplarz
body kit i poliftowość może stać się zmorą po kolizji bo dostępność elementów jak zderzaki lampy przód body-kit klapa bagażnika i grill jest bardzo znikoma a jak jest to ceny bardzo wysokie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum