wiem ze przy mocniejszym awaryjnym hamowaniu czuc odczuwa sie takie sygnaly ale ja piszac lekkie hamowanie mam na mysli musniecie pedalu i hamowanie biegami by tego nie bylo czuc a przez mocniejsze hamowanie mam na mysli hamowaniu normalne... nie wiem dojezdzajac 60 do skrzyzowania i normalnie hamujac pedal pulsuje
czy aby to sprawdzic da sie odlaczyc ABS i pojezdzic z tym kilka dni?
Drwalu a wiec by sprecyzowac moje pojecie lekko i normalnie opisalem powyzej, wiem co to znaczy awaryjnie hamowac i jak czuc ABS, ale jak jedziesz z pracy 18 km i cala droge planujesz tak by nie uzuywac hamulca bo przy normalnym uzytkowaniu pulsuje jakbys go deptal do konca to cos jest nie tak
znam taki przypadek że koleś miał pęknięty pierścień ABS, ale wiesz objawów może być sporo np. tarcze, hamulce, poczekaj morze chłopaki wpadną na pomysł i Ci podpowiedzą
a czy moze to miec zwiazek ze strzelaniem przy skreceniu kierownica? Tzn mam takie cos od roku ze jak skrece kierownice to strzela tak jakby sie konczyly przeguby, moze miec jedno i 2 cos wspolnego?
ps - czy mozna jakos odlaczyc ABS i zobaczyc czy moze to jest jego wina, no wyjmujac bezpiecznik, czy wyjmujac go pompa ABS nie bedzie dzialas? przynajmniej bym to wyeliminowal
wlasnie wylaczylem ABS i odbylem 2 przejazdzki, z wylaczonym ABS i z wlaczonym, BEZ WIEKSZYCH ROZNIC, pedal dalej pulsuje
leszczu czy mozliwe jest by to co mowisz czyli pierscienie na przegubach byly zarowno sprawca pulsacji pedala i strzelania przy skretach?
nasuwa mi sie tez mysl ze moze to wcale nie tarcze byly krzywe z przodu ale samo miejsce gdzie mocuje sie tarcze moze byc jakies trefne i poprostu tarcza wchodzi krzywo
z gory dzieki za dalsze sugestie
PS _ Leszczu Ty piszesz o pierscieniach na przegubach a Drwal o pierscieniach ABS, rozumiem ze to nie to samo?
leszczu czy mozliwe jest by to co mowisz czyli pierscienie na przegubach byly zarowno sprawca pulsacji pedala i strzelania przy skretach?
Na pewno nie, prawdopodobnie, bo tego jeszcze nie sprawdziłeś przyczyną pulsacji pedała hamulca jest pęknięty któryś z pierścieni na przegubie, a strzelanie na zakrętach to już inna bajka, bo to już wina leży po całym przegubie.
kwadrat napisał/a:
PS _ Leszczu Ty piszesz o pierscieniach na przegubach a Drwal o pierscieniach ABS, rozumiem ze to nie to samo?
szoso, ju8ż ci odpowiedział.
kwadrat, ja ci proponuje, żebyś znalazł sobie wolny czas i po sprawdzał sobie te pierścienie na przegubach.
a łopatologicznie mozne mi ktos wytlumaczy gdzie to cos jest i jak to sprawdzic, moze ktos ma zdjecia?
Najlepiej będzie jak zdejmiesz koło, wtedy będziesz miał najlepszy dostęp. Musisz obadać czy pierścień (zaznaczone na fotce) nie jest nigdzie pęknięty.
a czy to mozliwe ze przy peknietym zabku w tylnym kole pulsowal pedal hamulca? Jak sie rozkladaja sily hamowania przy hamowaniu? ile idzie na przod a ile na tyl?
jak jest pęknięty to ABS głup nie, a dokładnie czujnik źle podaje od tylnego pierścienia. Tak podejrzewam. I dlatego pewnie jak mu nawet delikatnie dasz po hamplach to on zaczyna działać i czujesz działanie ABS ( pulsacje na pedale )
Ale może się mylę w tym, co piszę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum