Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] z ręcznym czy na biegu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] z ręcznym czy na biegu
Autor Wiadomość
matekk4 



Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 52
Skąd: Chrzanów



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 20:42   [R45] z ręcznym czy na biegu
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Jak zostawiać auto z zimne dni ? Na ręcznym i luzie , ręczni i bieg , sam bieg ? Jak na biegu to jakim i kiedy ? Tyle wersji juz przeczytalem , że głowa boli , chcialbym sie od was cos dowiedziec .
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Lis 16, 2011 09:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 13, 2011 20:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 13, 2011 20:47   

Tylko bieg
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 20:49   

Zimą, gdy masz na minusie to TYLKO bieg. Ja zostawiam na 1.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
matekk4 



Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 52
Skąd: Chrzanów



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 20:52   

Ma znaczenie czy wbije tą jedynke po wyłączeniu silnika ?
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 13, 2011 21:03   

Mozesz nawet spalic papierosa a potem wbic 1
 
 
 
matekk4 



Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 52
Skąd: Chrzanów



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 21:14   

Dzisiaj sie zdziwilem bo , zgasilem auto zacialem reczny , wbilem 1 , puszczam reczny a auto mi leci do tyłu . Zrobilem tak ze wstecznym to samo . Nie wiem przez co tak sie moglo stać . Dodam , że dobrze wbilem bieg (sprawdzalem kilka razy) .
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 13, 2011 21:21   

Ale pojechal tylko troche czy jecal i jechal??
 
 
 
matekk4 



Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 52
Skąd: Chrzanów



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 21:26   

Jechal to zacialem reczny bo za soba mialem drzewo taki mamy parking .
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 13, 2011 21:28   

Bo troche zawsze odjedzie
 
 
 
matekk4 



Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 52
Skąd: Chrzanów



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 21:29   

Jutro sproboje , ale tak mniej wiecej ile odjeżdza ? Nie ma dużego spadku tam .
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 13, 2011 21:34   

Jak boisz sie o drzewo to wyprobuj na plaskim. Czy samochod tylko sie kiwa w przod i tyl czy idzie go przepchnac
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 22:00   

Parę centymetrów odjedzie bo jest luz na skrzyni biegów - to jest normalne.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 14, 2011 02:29   

Tylko bieg i ręczny jak masz sprawne linki hamulca ręcznego :wink: Jak nie masz to tylko bieg :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 14, 2011 08:04   

u mnie zawsze auto stoi tylko na ręcznym w zimę z resztą cały rok ale jak już Remi napisał, wszystko musi być sprawne i u mnie jest
bizon, des, wytłumaczcie mi, dlaczego chłopak ma nie zaciągać ręcznego, zakładam jeśli jest sprawny?
wy chyba macie coś popsute skoro zostawiacie tylko na biegu :p
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 14, 2011 08:19   

Cytat:
bizon, des, wytłumaczcie mi, dlaczego chłopak ma nie zaciągać ręcznego, zakładam jeśli jest sprawny?
wy chyba macie coś popsute skoro zostawiacie tylko na biegu :p

Nie wiem czy mam popsute bo wolalem nie sprawdzac, ale zanajomi w roznych markach samochodow jak zostawili na -20 reczny to im nie odpuscil
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 14, 2011 08:21   

u mnie bynajmniej problemu z tym nie ma, -30 i ręczny puszcza, nigdy jeszcze mi nie zablokował
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 14, 2011 08:23   

szoso napisał/a:
u mnie bynajmniej problemu z tym nie ma, -30 i ręczny puszcza

Nie mowie ze u mnie bylo by inaczej, ale za duzo sie nasluchalem, wiec wole nie ryzykowac. Bo jak przymarznie to odjedzie ddopiero w kwietniu :D
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 14, 2011 12:15   

bizon napisał/a:
zanajomi w roznych markach samochodow jak zostawili na -20 reczny to im nie odpuscil


Bo maja pęknięte osłony przewodów na ręczny. Mialem to samo w 220 wystarczył juz lekki mroź i jak w środku woda bylo to to przymarzało, jak wymieniłem na nowe linki hamulcowe to nawet przy -25°C wszystko sprawnie działało.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Lis 14, 2011 13:07   

Ja jak kupiłem autko stwierdziłem przed zimą że linki są w spoko stanie.
I tak zdejmowałem tapicerkę do przekładki więc niejako przy okazji zająłem się gruntownym sprawdzaniem auta.
Wyciągnąłem linki, do wiaderka z ropą na 2 dni niech się wymoczą a potem solidnie wszystko nasmarowałem i co ważne odpowiednio ponaciągałem.
Nie ma bata by zamarzło.
Linki linkami, ale to najczęściej zamarza już w samym bębnie.
Jak masz garaż to ja bym zajrzał do bębnów właśnie i to co najczęściej zawodzi to sprężynki, które już po 3-4 latach potrafią być w stanie agonalnym a co dopiero jak auto ma ponad 10 lat.
Solidna szczotka druciana i jedziesz a potem odkurzaczem z pyłu czyścisz wszystko.
ładnie smarujesz sprężynki i ramiona szczęk uważając by nie ubrudzić samych szczęk.
Sam bęben możesz przelecieć od środka papierem ściernym 2000 i wytrzeć do sucha szmatką nasączoną w benzynie ekstrakcyjnej ew. jakiś rozpuszczalnik.
jak zrobisz porządek w bębnach to naprawdę jest minimalna szansa że na lince się zablokuje, no chyba że jest naprawdę mocno rozwarstwiona to wtedy tylko wymiana.
 
 
Czaja 



Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Lis 14, 2011 13:14   

Tak jak kolega wyżej wspomniał , to czy puści czy nie nie zależy raczej od linki. Jak przymarznie to w samych bębnach.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [45] Problem z hamulcem recznym
zbyszko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Lip 28, 2011 15:26
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Problem z ręcznym
mielony22 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Lis 12, 2007 11:37
giewu
Brak nowych postów [416] Zacisk hamulcowy-problem z ręcznym
baksik28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Kwi 22, 2012 20:48
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Dziwne ułożenie linek w ręcznym
konrad99 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Gru 30, 2007 19:45
truten23
Brak nowych postów [R420 Disel 1998r.] Problem z hamulcem ręcznym !!!
Maxu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Mar 11, 2010 09:19
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink