Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] adaptacja przepustnicy i silnik krokowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti] adaptacja przepustnicy i silnik krokowy
Autor Wiadomość
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Gru 07, 2011 14:26   [620Ti] adaptacja przepustnicy i silnik krokowy
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

witam, miałem problem że roverek zanim się rozgrzał czasem szarpnął na zimnym silniku kiedy dojeżdżałem do świateł, postanowiłem wyczyścić przepustnicę nie ściągałem jej.

Wszystko wyszło ładnie pięknie czyściutko ok, natomiast problem jest taki że teraz auto utrzymuje wysokie obroty zarówno na gazie jak i na benzynie raz trzyma 1800 raz 2000 a raz 1200, przypuszczam że muszę zrobić adaptację przepustnicy tylko teraz pytanie, czy wg tego schematu da się to zrobić i jak on się odnosi do silnika 20t4g

http://www.honda.cba.pl/czyszczenie_iac.html link pochodzi z tego tematu

http://forum.roverki.eu/v...ja+przepustnicy
Ostatnio zmieniony przez BorysOpole Sob Gru 10, 2011 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 07, 2011 14:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Gru 07, 2011 19:56   

T-seria to nie jest silnik Hondy więc nie zrobisz tak adaptacji jak w linkach które podajesz.
W tym silniku robisz tak jak w innych rover'a czyli kluczyk na zapłon i kilka razy pedał gazu wciskasz w podłogę i puszczasz. Usłyszysz silniczek krokowy i wtedy odpalasz auto i czekasz do momentu osiągnięcia normalnej temp. pracy czyli 90stopni.

Jeśli nie pomoże to tutaj masz dokładnie napisane co i jak zrobić, niestety już bez zdjęć http://www.fsoptk.pl/kont...nika-krokowego/
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Gru 08, 2011 22:11   

dziś robiłem tym sposobem opisanym przez Ciebie niestety obroty dalej są wysokie spadły nieznacznie, w sobotę spróbuję jeszcze raz to rano wykonać, masz jakieś pomysły co mogło się stać że nagle przepustnica zaczęła tak dziwnie chodzić skoro nic nie było rozkręcane polegało wszystko wyłącznie na wyczyszczeniu i usunięciu całego syfu z niej bardzo delikatnie
 
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Gru 09, 2011 07:24   

Przy motylku od przepustnicy (od strony silniczka krokowego) masz taką śrubkę z płaskim łbem od uchylenia przepustnicy (niby nie powinno się jej ruszać, ale po latach przecież oś przepustnicy i ona sama się wyrabia trochę) od spodu jest nakrętka którą popuszczasz i tą śrubką możesz wyregulować płynnie obroty na ile chcesz. Rób to przy ciepłym silniku, powinno pomóc bo sam tak czasami robię jak mi obroty skaczą i jest dobrze. Na zimnym mam 1200 a na ciepłym 900 bo jak jest mniej to przy zejściu z obrotów potrafi spaść do 400 i skakać
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Gru 10, 2011 19:50   

dziś trochę powalczyłem z całą pewnością to nie jest przepustnica, gdyż po odłączeniu silniczka krokowego obroty trzymają się idealnie podczas całej jazdy czyli około 900 obr.
Natomiast nasuwa mi się pytanie co się mogło stać z silniczkiem krokowym nawet nie był ruszany, kiedy go podłączę obroty szaleją dochodzą nawet na jałowym do 2000 i tak stoją :(
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Gru 11, 2011 15:47   

Brudny silniczek i sie zatarł, wyczyścić i pewnie będzie działał dalej
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620Ti] Wycieki oleju w okolicach przepustnicy
antonio3 Rover serii 600, Honda Accord 9 Pią Kwi 06, 2012 20:11
davidlive
Brak nowych postów [R620] Gdzie silnik krokowy
frycus1 Rover serii 600, Honda Accord 3 Czw Lis 08, 2007 09:40
frycus1
Brak nowych postów [R620] Gdzie jest silnik krokowy?
krajan32 Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Lip 19, 2008 09:03
krajan32
Brak nowych postów [620Ti] Pojemność wtryskiwaczy Rover 620Ti
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Lis 15, 2013 21:40
greg-si
Brak nowych postów [r600] Adaptacja pilota na podczerwień marki Valeo.
v_chu Rover serii 600, Honda Accord 11 Wto Lut 21, 2012 21:46
v_chu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink