Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam prawdopodobnie zaczyna mi przerywać aparat zapłonowy znalazłem zamiennik firmy ReCo słyszał ktoś o takiej firmie ? oraz czy ten ze zdjęcie będzie pasował do mojego samochodu
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 04, 2012 23:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Sty 05, 2012 23:34
Jeśli dobrze pamiętam to kopułka i palec jest taki sam jak w k-serii - jeśli jeszcze nie wymieniałeś warto zacząć od tego bo i tańsze i łatwiej dostępne niż cewka którą podałeś
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Sty 06, 2012 12:37
cewka to cewka tylko wtyczka będzie inna. Na dobrą sprawę nawet taka z fso1500 dała by radę. Wszystko jest kwestią wtyczek tych sterujących i dla przewodu WN. Po szybkim zerknięciu w allegro znalazłem coś takiego:
Dla czego ta? jest tania także jak okaże się że nic to nie dało dużo nie stracisz, złącze przewodu WN takie jak masz u siebie, a zasilanie da się łatwo przerobić bo to zwykłe konektory - robisz prostą przelotkę dobierając odpowiedni rozmiar konektora - nawet nie trzeba ucinać oryginalnej wtyczki ( http://allegro.pl/listing...string=konektor ).
Ta którą ty pokazałeś to jeśli się nie mylę jest przeznaczona dla wersji z silnikiem hondy i jest przystosowana do montażu wewnątrz rozdzielacza (tam jest to trochę inaczej rozwiązane)
Co do układu zapłonowego to jest to bardzo ważny element dla tego trzeba dbać o stan całego układu (świece, przewody, cewki... rozdzielacze). Ma to wpływ na moc jaką osiąga motor ale jest tylko jednym z układów w całym silniku. Czy akurat to układ zapłonowy jest winny utracie mocy w twoim przypadku? tego nie wiem ale jak wszystko sie wymieni to musi być dobrze a jeśli nie jest to niestety tym razem "pudło". Nie mając dostępu do sprzętu diagnostycznego jesteśmy skazani na diagnostykę poprzez wymianę elementów na nowe, lub sprawdzanie starych części choćby multimetrem - taka metoda chybił tarfił ale czasami zdaje egzamin
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Sty 06, 2012 21:29
No właśnie będzie pasować każda ale nie plug &play - pasować to może za dużo powiedziane - będzie spełniać swoje zadanie. Ta którą pokazałeś jest do silników hondy i tam jest montowana p&p ale w twoim przypadku musiałbyś pokombinować jak tam podłączyć kabel WN i dorobić złączki zasilające a na koniec jak to przymocować by nie merdało się po komorze silnika.
Nie sugeruj się że po wybraniu w katalogu swojego auta pokazuje ci akurat taką cewkę -katalogi to nie alfa i omega - piszą bzdury i to bardzo często zwłaszcza w przypadku egzotycznych aut. Jedyna na 100% właściwa cewka która jest w katalogu iparts.pl to ta:
http://www.iparts.pl/czes...-159-96272.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum