Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam... mam pewien problem dotyczący pompy oleju w moim roverku a mianowicie przy wkręcaniu czujnika pękła mi jego obudowa i cieknie olej, klej do metalu nic nie pomógł, szkoda ze tak późno dowiedziałem się ze trzeba bardzo ostrożnie go wkręcać bo ścianki gdzie się wkręca czujnik są bardzo cienkie ale wracając do problemu... moje pytanie brzmi czy pompa oleju w silnikach sdi i idt jest taka sama na 99% wiem ze tak ale chce się upewnić bo mało ona nie kosztuje;/
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Gru 16, 2010 09:25, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 14, 2010 16:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Miałem podobny problem. Jeśli chcesz możesz rozwiązać go po kosztach. Mianowicie ja zdjąłem pompę paliwa i udałem się na spawanie aluminium. W małej wiosce znalazłem gościa który zrobił to bardzo tanio. Niestety precyzja nie ta sama, więc nowy czujnik ciśnienia oleju musiałem uszczelnić pastą do aluminium. Efekt był taki, że udało się uszczelnić wszystko kosztem możliwości wykręcenia czujnika (jest na stałe). Całość wyszła dosłownie grosze...
Z przykrością muszę stwierdzić, że niewielki wyciek powrócił, ale nie jestem pewny czy to z pompy, czy z jakiegoś innego elementu.
Co do dokładnie pytania to nie wiem, albo umów się ze sprzedawcą, że skoro zapewnia, że będzie pasować (bo pewnie tak robi) to jak nie będzie pasować to odeślesz - chyba najprostsza metoda.
u mnie zdazylo sie to samo znalazlem goscia z TIGIEM zgodzil sie na spawanie bez demontarzu pompy robota zajela mu 90 minut z pszerwami na ostygniecie aluminium koszt 150 zl jest ok juz 6 msc :
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum