Wysłany: Pon Mar 19, 2012 16:58 [MG ZR] na każdym biegu prócz 5 idzie tylko do 2tys obrotów
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam. W moim MG ZR jest taki problem. Mianowicie na każdym biegu do 4 włącznie autko kręci się prawidłowo tak do 2-2,5tys obr/min, a później już bardziej wyje i zbiera się na prawdę okropnie. Na 5 biegu za to od hmm ok 70km/h do 120-140km/h idzie bardzo dynamicznie tak jak powinien, a później już mułowato i czuć jak przy tych ~130km/h nagle przestaje przyspieszać tak jak powinien. Prędkość maksymalna to zaledwie 190km/h. Autko mamy prawie dwa lata, poprzedni właściciel twierdził, że zawsze wszystko było ok i mknął nim bodajże 220-230km/h i zbierał się zawsze normalnie. Problem ten jest od samego początku, ale jakoś teraz zaczęło mi to coraz bardziej przeszkadzać. Wszystko to jest niezależne od temperatury silnika. Turbo było regenerowane (profesjonalnie) bo ciekło, komputerowo we Wrocławiu i Polkowicach nic nie wykazało. Czy ktoś ma podobny problem?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 19, 2012 16:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niby ślizgające się sprzęgło by to wszystko tłumaczyło ale tylko do 4 biegu. Wiem, że na 5 jest mniejsze prawdopodobieństwo ślizgów ale chodzi też o to, że jak przy 70km/h daje gaz to wgniata w fotel i już tak przy 130km/h czuć jak zaczyna brakować przeciążenia i brakuje mu ewidentnie mocy. Jeździłem na prawde wieloma autami, tylko ten tak ma. Jeździłem Fordem Probe (176KM) ze zjaranym sprzęgłem, Golfem IV 1.8 Turbo (150KM) ze ślizgającym się czasem sprzęgłem i powiem, że tutaj jest to całkiem coś innego.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Pon Mar 19, 2012 20:47
watpie ze to sprzeglo.. zreszta to latwo sprawdzic. zaciag reczny wsadz np 4 i sproboj delikatnie poscic sprzegla jak auto zgasnie to ok jak puscic i bedzie ciaglo to ew wina sprzegla...
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
sprzęgło się nie ślizga, na każdym biegu ok 1800-2800 obr/min w tym przedziale zbiera sie najlepiej, później już nie ma tego czegoś, ale rozpędza się i kręci normalnie do czerwonego pola, zastanawia mnie tylko to czy to normalne że powyżej tych 2800obr nie ma mocy? aczkolwiek w zakresie 1800-2800 wgniata w fotel okropnie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum