Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam mam taki problem, że jak deptam autem przeciągam na biegach i takie tam to auto wywala mi płyn chłodniczy zbiorniczkiem natomiast jeśli jeżdżę normalnie spokojnie nic sie nie dzieje i moge powiedzieć że Płyn nie idzie do oleju ani olej do płynu nie mam masła na korku wlewu oleju auto ładnie pali nie kopci na biało.
Od jakiegoś czasu tylko zauważyłem, że wspomaganie mi nie chodzi jak powinno czyli ciężej niż zwykle... a jak wiemy w IDT pompa wspomagania jest na jednym wałku z pompą wody na pasku wielorowkowym i pytanie czy to może być przyczyną wywalania wody na wyższych obrotach ? Wskazówka jak się auto rozgrzeje jest 2 mm wyżej niz połowa skali na liczniku. Mieliście podobne przypadki ?
Firq, HGF bardzo mało prawdopodobny bo jak wywala zbiorniczkiem to obstawiam ze albo wymień korek na nowy, a raczej to wymień pompę wody bo nie wyrabia przy palowaniu oraz może napinacz za słabo napina pasek wielorowkowy i nie kreci się pompa jak trzeba Bo masz problem z wspomaganiem jeszcze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Raczej bedziesz mial cos skopane z ukladem chlodzenie. Najpierw problemy z ogrzewaniem teraz wywalanie plynu. Zaczal bym wlasnie od dokladnego sprawdzenia wszystkich elementow ukladu czyli weze, pompa, pasek itd
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ja wiem ze w mojej 45 w upalne lato ten 2. właściciel co ja miał do mnie raz zadzwonił ze mu się płyn wygotował, bo chodziła klima przeplwyka była padnięta. Tez nie wiem jak to się stało ale było to jedyny raz i ja takiego czegoś już nie miałem. Jedynie raz jak miałem przysłonięty grill po zimie to na autostradzie przy 180km/H nagle po 15min zaczęła rosnąc temp i od razu dałem na luz i się w kilka min auto znów schodziła przez pęd wiatru
Ale jak masz tez coś z ogrzewaniem kabiny to ja bym szukał gdzie błąd typu pasek, pompa, termostat
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Firq ... ja zagotowałem raz swojego klekota .. właśnie przy ostrym pałowaniu w Ułęży ... i myślę podobnie jak Remi, że moze Ci się pasek ślizgać na kole od wspomagania/pompy wody ... i od tego bym zaczął poszukiwania problemu. Akurat to koło jest w niewielkim % opasane paskiem i na tym kole najszybciej pojawi się poślizg przy zużyciu paska. A jak stan napinacza u Ciebie moze warto wymienić U mnie po wymianie na nowy poprawiłą się praca paska i samego napinacza. Stary napinacz na wolnych obrotach się "telepał" nowy był stabilny. A no i proponuję sprawdzić włączanie wentylatora chłodnicy pod wpływem temperatury w ukąłdzie Może to też szwankuje
Wiec tak zaóważyłem że jak gasze auto to wentylator chodzi jeszcze z 2 sekundy a w ogóle auta nie pałowałem spokojnie jeździłem a było ciemno wiec nie miałem jak zajrzec czy podczas jazdy cały czas chodzi.... Pasek i napinacz nie oglądałem dawno ale nigdy mi nie piszczał nawet jak w kałuże wjechałem ale to tez nie swiadczy w 100% o tym że z paskiem i napinaczem wszystko ok...
Pływak, od paru miesięcy mam juz problem jak wyprzedałem to auto przestawało mi grzać na jakoieś 10 minut ale pozamieniałem troche węze jak mi doradził kolego z forum i poprawiło sie na tyle że przy wyprzedzaniu auto nadal grzeje ale płyn wywala jak wywalał wycieków nie zauważyłem wskazówka troche ponad połowa skali
Brt, musze posprawdzac te węze tylko w MG ZR w IDT pod maską to palca nie włozysz bo tak natkane jest wszystkiego ale tzreba to jakoś posprawdzać bo non stop mi tą wode wywala... pompe wody to chyba odrazu kupie nową bo na oko nie mam zamiaru sprawdzać starej a nowa nie zaszkodzi. Termostat chyba ok bo weże na chłodnice sa cieplutkie... Oby to była drobnostka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum