Wysłany: Wto Maj 29, 2012 18:02 [R 25 Streetwise] Jaki silnik benzynowy czy diesla?
Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam wszystkich.
Trochę czasu zajmuje przekopanie się przez tysiące postów na tym ogromnym forum w poszukiwaniu odpowiedzi. Nie znalazłem podobnego tematu, także postanowiłem założyć nowy. Od pewnego czasu rozglądam się za Rover-em 25 Streetwise. Jednak nie mam zielonego pojęcia który silnik w tym modelu jest lepszy. Dodam, że jestem zwolennikiem diesla ponieważ dość dużo podróżuje i chciałbym zminimalizować koszty. Zagazowanie benzyny raczej nie wchodzi w grę jeżdżę aktualnie autem z gazem i nie jestem przekonany do ponownego założenia instalacji gazowej do auta. Słyszałem jednak, że silniki diesla w Roverach są nie udane. Nie wiem czy to tylko gminna plota czy prawda. Proszę doradźcie mi który z silników jest lepszy, mniej awaryjny.
Dziękuje i pozdrawiam,
Artur.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 29, 2012 18:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Maj 29, 2012 18:08
Hyrrokkin napisał/a:
Słyszałem jednak, że silniki diesla w Roverach są nie udane.
Z czystym sercem w tym modelu mogę ci polecić diesel'a w porównaniu do benzyny. Jednak jeśli kupisz Benzynę i sam założysz gaz u dobrego gazownika też będziesz zadowolony.
A jakie są mocne i słabe strony tego modelu w wersji diesla? Tak przy okazji widziałem dwa warianty deski rozdzielczej tych Rover-ów różniących się jej środkiem głównie. Jedne miały półokrągłe sklepienie na górze a drugie miały ten środek prostokątny. Od czego to zależy?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Maj 29, 2012 18:53
Hyrrokkin napisał/a:
A jakie są mocne i słabe strony tego modelu w wersji diesla?
dobrze że nie ma dwumasy, to na plus, padają pompy wtryskowe (w streetwise to mało prawdopodobne bo nowszy poprawiony model tejże pompy ma), przepływki (jest już alternatywa żeby dożywotnio usunąć ten problem zmieniając mapy w komputerze). No raz na x przypadków uwali się wtrysk sterujący - turbo pada tu dość rzadko w porównaniu do innych marek. Jak będziesz oglądał autko to sprawdź obroty na jałowym - jak nie wchodzi powyżej 4000 obrotów to od razu zostaw bo szukanie usterki to czasem jak szukanie igły w stogu siana. No i z minusów tego silnika to turbo dziura i fakt ze poniżej tych 1800-2000 obrotów nie jedzie dopiero powyżej ożywa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum