Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Cześć
Byłem w tym tygodniu oglądać dwa autka.
1. Pierwsze ma jakiś problem z układem napędowym. Wydaje mi się że jest to przegub lecz w 100% tego stwierdzić nie mogę. Czy jest jakiś szybki sposób na sprawdzenie czy jest to przegub czy coś ze skrzynią? Co ewentualnie może w PG1 dawać takie oznaki?
2. Druga sprawa to turbo. Niestety nigdy nie miałem samochodu z turbo i wiem tyle ile google pokaże (luzy na wirniku i zaolejenie). Nie chce władować koleżanki w głupie koszty związane z oszczędnym turbo dieslem. Niby nic złego nie zauważyłem a organoleptycznie sprawdzić ciężko bo dostanie się do turbo wiąże się z rozkręceniem i zdjęciem części rur. Może macie jakieś praktyczne porady jak sprawdzić turbo?
W sobotę mamy się zdecydować czy bierzemy coś z tych dwóch sztuk czy szukamy dalej.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 26, 2012 20:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. Pierwsze ma jakiś problem z układem napędowym. Wydaje mi się że jest to przegub lecz w 100% tego stwierdzić nie mogę. Czy jest jakiś szybki sposób na sprawdzenie czy jest to przegub czy coś ze skrzynią
skręć kolami na maska w jedna lub w druga str. i mocno przyśpiesz usłyszysz wtedy stukanie lub walenia jak przegub by się już kończył, drugi sposób to włazisz pod auto i szarpiesz półosią i też powinieneś wyczuć ew. luz
i jeszcze warto sprawdzić czy na wstecznym też stuka. najczęściej przeguby wyrabiają się w jedną stronę, więc w drugą już powinno być cicho. Tak czy inaczej chyba takiego stukającego auta to bym nie polecał
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Tak czy inaczej chyba takiego stukającego auta to bym nie polecał
Kwestia taka że cena jest bardzo dobra i gdybym zrobił to co trzeba w tym aucie (większość to pierdoły do ogarnięcia w kilka wieczorów) można by było się cieszyć w miarę zadbanym autkiem.
Harry napisał/a:
skręć kolami na maska w jedna lub w druga str. i mocno przyśpiesz usłyszysz wtedy stukanie lub walenia jak przegub by się już kończył, drugi sposób to włazisz pod auto i szarpiesz półosią i też powinieneś wyczuć ew. luz
Tak właśnie sprawdzałem.
Cytat:
i jeszcze warto sprawdzić czy na wstecznym też stuka. najczęściej przeguby wyrabiają się w jedną stronę, więc w drugą już powinno być cicho.
O tym nie wiedziałem. Podjedzie się jeszcze i sprawdzę.
[ Dodano: Wto Lip 31, 2012 13:30 ]
Autko kupione
Przegub wymieniony, ważniejsze pierdołki zrobione i gra gitara
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum