Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Zawieszenie kompletne
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Zawieszenie kompletne
Autor Wiadomość
Karroll 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 5



  Wysłany: Czw Sie 02, 2012 16:20   [R420] Zawieszenie kompletne
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam Potrzebuje informacji na temat zawieszenia kompletnego do mego roŁverka ile może mnie ono kosztować i gdzie najlepiej i najszybciej je kupować
od razu napisze ze sprawdzałem na stronie www.tomateam.pl i niema tam wszystkiego chyba ze po prostu nie wystawione na aukcje

szoso: twój silnik to sdi, tdi nie jest oznaczeniem Rovera
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Sie 03, 2012 06:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 02, 2012 16:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 02, 2012 16:29   

Karroll napisał/a:
zawieszenia kompletnego
Co rozumiesz pod tym pojęciem?
 
 
 
Karroll 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 5



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 18:01   

nie jestem mechanikiem wiec ci nie wymienię każdej części ale chodzi mi o zawieszenie przednie i tylne amorki i oczywiście sprężyny wahacze i co jeszcze potrzebne
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 03, 2012 07:53   

Wiesz, bo na kompletną wymianę całego zawieszenia (amory, sprężyny, wahacze, sworznie, tuleje itd.) trzeba ze 2.500,- PLN szykować. A to pewnie jest 1/3 wartości samochodu... :wink: Co jest nie tak z tym zawieszeniem?
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 08:17   

1500 można na same cukierki wydać, przednie amorki potrafią chodzić po 400zł sztuka (np. w Lublinie)....
Także zdecydowanie lepiej wymienić tylko to co trzeba wymienić :D
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 03, 2012 08:23   

nie słyszałem jeszcze żeby wszystko na raz było do wymiany w tym zawieszeniu
ktoś ci to sprawdzał? czy wymieniasz bo taki masz kaprys i nie masz na co kasy wydać? :wink:
 
 
Karroll 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 5



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 12:38   

jak jadę czy skręcam czy po prostu stoję i bujam samochodem na boki to coś piszczy trzeszczy itd itp :D gdy go kupowałem w grudniu było w jeszcze sprawne a wiem ze siedzą w nim oryginalne części jeszcze wiec nie dziwie się ze siadło bo jeżdżę bardzo dużo i po rożnych drogach
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 13:29   

Jak pisali poprzednicy, zawiecha w tym aucie jest naprawdę porządna, a jak piszesz, że Ci puka, stuka, to sie szuka co puka, stuka. Z mojego doświadczenia, zacznij od sprawdzenia tulei tylnego wahacza, one potrafią nieźle mieszać autem w koleinach, na zakrętach ( dupką zanosi wtedy ) i przy okazji jak są uwalone dają takie dźwięki , stuki, puki i masz wrażenie, że to puka z przodu, a to właśnie tak niesie po aucie, że jest wrażenie że to przód nawala.
Co do najważniejszych pod względem bezpieczeństwa, sprawdź samemu sworznie dolne przednich wahaczy, lewarek pod auto, podnosisz jedną stronę i próbujesz ruszyć , szarpnąć kołem w pionie, jeżeli wyczuwasz jakiś luz, to lukasz, czy masz ten luz na dolnym, czy na górnym sworzniu. Nastepnie to samo sprawdzasz na drugim , przednim kole. Przy okazji jak już masz auto na lewarku, spróbuj szarpnąc w poziomie kołem, jeżeli wyczujesz luzy, to końcówki drążków kierowniczych do wymiany, pamiętaj, że po ich wymianie, konieczne jest ponowne ustawienie zbieżności. To w sumie tyle, cała reszta, mówię o moim aucie (12 lat ) jest w nienagannym porządku. Amen.
 
 
Karroll 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 5



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 13:56   

spoko dziś przyjeżdża do mnie mój znajomy mechanik i luknie na te cale zawieszenie i masz racje z tylu jest coś nie tak ale po moim doświadczeniu z golfem II myślę ze to siedzi łożysko na kole ze tak piszczy bo se właśnie przypomniałem ze w golfie tez piszczało aż w końcu się posypało dobrze ze przy wyjeżdżaniu z garażu a kto zna jeszcze jakieś strony z częściami do Rołverka ?? :)
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 14:11   

Zapamiętaj jedną, ważną rzecz. Golf, to nie Rover :niee: A na co Ci strony ?? :bezradny: , praktycznie 90% części kupuję u siebie albo w InterCars, albo w jakimkolwiek sklepie motoryzacyjnym :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Zawieszenie
darek_b Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Sty 23, 2008 21:33
ADAM1
Brak nowych postów [R420] Tylne zawieszenie
lukasz17 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Lis 23, 2007 16:23
lukasz17
Brak nowych postów [R420] Zawieszenie kosztorys
Defck Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Sty 03, 2015 13:01
Defck
Brak nowych postów [R420 Si] Tylne zawieszenie, miejsce w nadkolu
Micros Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Lip 26, 2010 19:12
des
Brak nowych postów [r420] dokładanie klimatyzacji oraz zawieszenie
Pimpa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Cze 11, 2011 10:56
driftdreamer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink