Zamknięty przez: Adrian Sro Sie 29, 2012 06:42
[R400] 195/65/R15 ?
Autor
Wiadomość
kezmanq
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 11:52 [R400] 195/65/R15 ?
Jak w temacie, co sądzicie o założeniu takich opon na tył do R400 na seryjne alu ?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 11:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pływak
Pomógł: 48 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 1918 Skąd: PPL Rover 200
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 11:54
A co ma wspólnego opona z tuningiem mechanicznym??
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
kezmanq
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 11:56
sorry pomyliłem działy
brkzzz
Pomógł: 41 razy Dołączył: 10 Mar 2012 Posty: 815 Rover 200
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 12:37
kezmanq , moim zdaniem, będzie za duży balon, możesz stracić trochę pewności na zakrętach. Obcierać raczej nic nie powinno, jeśli jest fabryczne ET. Skąd ten pomysł, wrocławska kostka brukowa daje ci po kręgosłupie?
ps. czy ty masz VieśWagena Polo w avatarze?
_________________ Pozdrawiam,
Adam
kezmanq
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 12:43
po prostu mam w garażu takie opony i tak właśnie zacząłem o nich myśleć, ale faktycznie chyba nie warto.
ps. Golf R32
edit. a 185/60/R15?
ps2. jakby jakiś MOD mógł przenieś wątek w odpowiednie miejsce, będę wdzięczny
brkzzz
Pomógł: 41 razy Dołączył: 10 Mar 2012 Posty: 815 Rover 200
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 13:48
185/60/R15 to już imho lepszy pomysł, ale jeśli miałbyś kupować nowe (lub używki w dobrym stanie) to weź 185/55 lub 195/50. Szersze lepiej trzymają w zakrętach, ale auto więcej pali i kierownica lata ci na koleinach. Są też inne różnice, ale dla mnie to co napisałem jest najbardziej odczuwalne.
_________________ Pozdrawiam,
Adam
bizon
Pomógł: 108 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 2093 Skąd: Poznań Rover 400
Wysłany: Wto Sie 28, 2012 17:23
brkzzz napisał/a: i kierownica lata ci na koleinach
to akurat tez odczuwam jako plus. po przerzuceniu sie z 185 na 205 nauczylem sie zeby nie puszczac kierownicy obydwoma recami
Adrian
Moderator
Pomógł: 227 razy Dołączył: 30 Gru 2007 Posty: 2726 Skąd: Ząbki Rover 400
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumNie możesz ściągać załączników na tym forum
Wersja do druku Wersja do druku Dodaj temat do ulubionych
Podobne Tematy
Temat
Autor
Forum
Odpowiedzi
Ostatni post
[R400]Osuszacz klimatyzacji R400 - czujnik z góry czy z boku
Bobek
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
3
Pią Lip 17, 2015 21:08 Kobi84
[R400] Kupiłem używanego R400. Co wymienić na początek?
bartoszek_m
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
15
Nie Lis 23, 2008 11:46 leszek95b
[R400] Światła drogowe - pytanie do posiadaczy R400
des
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
28
Nie Cze 29, 2008 21:10 rybakowy
[R400] Opornik dmuchawy do R400 - dostępny z zamiennika
tetryk
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
16
Nie Mar 01, 2009 15:00 mcjg
[r400]swiatla do jazdy dziennej w r400
rci2970
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
2
Pon Mar 29, 2010 12:59 rci2970