Wysłany: Pią Paź 19, 2012 16:26 [Rover 400]Czy to uszczelka?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam,
pomóżcie mi rozwiac moje wątpliwości. Obawiam się, że padła mi uszczelka pod głowicą w moim Roverku. Dziś sprawdzałem stan wody w zbiorniczku wyrównywawczym i poczułem delikatny zapach spalenizny z tego zbiorniczka. Poza tym od niedawna auto ciężko mi odpala.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 19, 2012 16:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jeśli jesteś tego pewien że czuć spaliny ze zbiorniczka to niestety poszła uszczelka, trzeba nieźle się postarać żeby w tym silniku padła
jedź zrobić test na CO2 albo kup
http://allegro.pl/tester-...2724565551.html
W tym zbiorniczku nigdy nie pachnie a raczej zawsze śmierdzi spalenizna Jak ciężko odpala to raczej kat wtrysku złe ustawiony jest
Jak płynu nie ubywa to raczej to nie jest uszczelka, a jak ubywa to warto sprawdzić każdy waz połączenie, chłodnice oleju, termostat, zbiorniczek na mikro rysy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Witam kąt wtrysktu jesli chodzi o ten pasek co napędza pompe jest dobrze ustawiony na znakach czyli tak jak poowinien byc tak?? ja juz niewiem co moze byc naładowany akumulator i dalej ma cieszko swiece sprawdzone a niedawno je zmienialem wiec niewiem
Bialy1990, Jest tak dobrze ustawiony leć jak dalej ciężko dopala to trzeba od strony pompy go przestawić poza znak niestety za pomocą jakiegoś BOSCH KTS który pokażę kat wtrysku.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Paź 21, 2012 18:35
tak wizualnie i na sluch to trzeba miec spore doswiadczenie zeby dobrze ustawic.[/quote]
W SD łatwo ustawić kąt ,wykrec 1 wtrysk włożyć kawałek druta aby dotknąc do denka tłoka,ciegno na pompie dac na max dawke ,właczyc zapłon aby był dopływ paliwa i obserwowac paliwo w rurce od wtrysku przekrecaja za srube od siabki koła pasowego na wale korbowym.
Cała zabawa polega aby w rurce pokazało sie paliwo a przy tym tłok znajdował sie jakies 2mm przed gmp.[quote="bizon"]Bialy1990 napisał/a:
Witam kąt wtrysktu jesli chodzi o ten pasek co napędza pompe jest dobrze ustawiony na znakach czyli tak jak poowinien byc tak??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum