Wysłany: Pon Lis 05, 2012 14:27 [All]Co w czym jeździ.
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Czyli zestawienie skrzyń, modeli i silników
Zakładam ten temat ponieważ można się spotkać z pewnymi nieścisłościami.
Na początek [R65]Rover:
Rover Metro/100 - 11K2F, 14K2F, 14K4F,18K4F(GTi)
Rover 200 - 14K2F, 14K4F, 16K4F
Rover 25 i SW do 2004r. - 11K2F, 14K2F, 14K4F
MG ZR do 2004r. - 14K4F
w. w. modele posiadają ten rodzaj skrzynki ze sprzęgłem na linkę.
Rover 400/45 do 2004r. - 14K4F,16K4F
MG ZS do 2004r. - 16K4F
Mini R50 2002-05 (skrzynia znana jako GS5-65BH) - 1,4 Tritec
w. w. modele - skrzynia ze sprzęgłem hydraulicznym.
[IB5] produkcji forda:
Rover 25, 45, SW od 2005 - 14K4F, 16K4F
MG ZR od 2005 - 14K4F
MG ZS od 2005 - 16K4F
[PG1]Rover:
Rover 200/25/MG ZR/MG ZT/MGF/MG TF - 18K4F, 18K4K
Rover 45, 75, SW/MG ZS/Freelander - 18K4F
Wszystkie modele z silnikami M16 i T16 oraz serii L (diesel)
[Getrag 283]
Modele z silnikami KV6
Wiem że należało by uzupełnić te informacje, oraz że przydały by się obrazki przynajmniej przodu i tyłu każdej skrzyni.
http://i195.photobucket.c...gearboxdata.jpg - przełożenia skrzyń PG1
Występują 3 modele R65 (nazwa to stosunek przekładni głównych)
5C35 - Normalna
5C37 - Metro GTi,GTa i R216
5C39 - R214
Przełożenia R65 :
1 3.417
2 1.947
3 1.333
4 1.104
5 0.854
Teraz kilka pytań :
Zna ktoś numerek skrzyni od poloneza ?
Czy da się zamienić R65 na PG1 i ewentualnie odwrotnie, jakie to wiąże za sobą konsekwencje w poszczególnych silnikach?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 14:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum