Witam.
Znalazlem aukcje ze sterownikiem do naszego roverka j/w. Zastanwiam sie nad kupnem tego ustrojstwa. Czy ktos juz cos podobnego montowal? Czy to faktycznie dziala?
Mam potrzebe zwiekszenia zasiegu i przy okazji nowy pilot sie przyda a 130 zl to chyba niewygorowana cena?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 07:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Miałem kiedyś coś podobnego w Nissanie Almerze. Założyłem bo tam w ogóle nie było pilota. Powiem tak: zasięg pilota duży - min. 10m. Po roku użytkowania sreberko na przyciskach się wytarło i nie za ładnie to wyglądało. Działało jednak do końca, nawet po wypadku
W przypadku rovera wątpie żeby włączało to alarm. Zapewne imituje przekręcenie kluczyka w drzwiach.
Ciekawa rzecz to otwieranie bagażnika, to by się przydało z pilota...
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 09:07
Najwazniejsze zeby dzialalo tak jak trzeba, bo obecnie musze podejsc do auta zeby mi sie otworzylo:)A pilot tez jest w takim stanie, ze troche zle sie nan patrzy. Opcja z bagaznikiem baedzo fajna o ile faktycznie dziala.
wschodni, pamiętaj tylko o kostce IMMO w kluczyku co by przełożyć do nowego pilota.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 17:16
sknerko napisał/a:
pamiętaj tylko o kostce IMMO w kluczyku co by przełożyć do nowego pilota.
dlaczego ? , przecież to są dwa różne elementy . Pilotem otwiera auto , a kostka immo ma być przy kluczyku (do uruchomienia silnika), który powinien być oryginalny .
No to jest kluczowe co mówisz ale jakoś nie widzę sensu zmiany pilota i zostawiania ogromniastego klucza przy nim z pustym wnętrzem i jak kolega napisał zniszczonego.
Jeżeli zostawiać oryginał to już lepiej przenieść odbiornik wyżej za zegary i dorobić antenę z drutu wewnątrz obudowy jak opisywał Adi-mistrzu w wątku o poprawianiu pilota. Obudowę nową do oryginalnego kluczyka też idzie kupić.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 18:44
Dzisiaj dzwonilem do tego Pana jeszcze z zapytaniem o uzbrajanie alarmu. Odpowiedz byla taka, ze jesli po zamknieciu drzwi kluczykiem auto sie uzbraja to i tutaj da rade podpiac zeby alarm sie uzbrajal.
Co do kluczyka to oryginalny zostawiam tak jak jest do odpalania, po prostu na brelok doloze dodatkowy pilot.
Co cikawe na stronie tegoz sprzedawcy znalazlem zestaw naprawczy silownika centralnego zamka. Po modyfikacji naszego( nie wiem jak wyglada, nie dopytywalem ale przy zakupie wszystko w zestawie) doklada sie uniwersalny silownik i jakos to wspolgra.
Co cikawe na stronie tegoz sprzedawcy znalazlem zestaw naprawczy silownika centralnego zamka. Po modyfikacji naszego( nie wiem jak wyglada, nie dopytywalem ale przy zakupie wszystko w zestawie) doklada sie uniwersalny silownik i jakos to wspolgra.
Daruj to sobie jeden z kolegów na forum miał to (nabył z autem) i wywalał wstawiając oryginał o ile dobrze pamiętam.
[ Dodano: Sro Lut 27, 2013 18:52 ]
wschodni napisał/a:
Odpowiedz byla taka, ze jesli po zamknieciu drzwi kluczykiem auto sie uzbraja to i tutaj da rade podpiac zeby alarm sie uzbrajal.
Owszem ale nie cały nie będzie tzw. superlocka a bez niego łatwo się dostać do auta. Z superlockiem R75 jest jak forteca.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 19:09
sknerko napisał/a:
Owszem ale nie cały nie będzie tzw. superlocka a bez niego łatwo się dostać do auta.
i klapka wlewu paliwa cały czas otwarta.
[ Dodano: Sro Lut 27, 2013 19:09 ] wschodni, U mnie też było kiepsko ale po wymianie receivera na nowy/używany zasięg się polepszył. Obudowy do kluczyka kupiłem też nowe i zestaw pozostał oryginalny bez kombinacji.
wschodni, U mnie też było kiepsko ale po wymianie receivera na nowy/używany zasięg się polepszył. Obudowy do kluczyka kupiłem też nowe i zestaw pozostał oryginalny bez kombinacji.
i to jest zdrowe podejście do auta a nie tam jakieś "wiejskie" piloty. Receiwer idzie naprawić potrzebny ogarnięty elektronik z lutownicą i będzie działać a przeniesiony za liczniki da przyzwoity zasięg pilota
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 19:34
sknerko napisał/a:
No to jest kluczowe co mówisz ale jakoś nie widzę sensu zmiany pilota i zostawiania ogromniastego klucza przy nim z pustym wnętrzem
wschodni napisał/a:
Co do kluczyka to oryginalny zostawiam tak jak jest do odpalania, po prostu na brelok doloze dodatkowy pilot.
i tak to zrozumiałem bo w ofercie jest pilot z grotem od Audi/Skoda (inny niż R75/BMW ) , można próbować przełożyć grot i transponder immo jak się zmieści.
i tak to zrozumiałem bo w ofercie jest pilot z grotem od Audi/Skoda (inny niż R75/BMW ) , można próbować przełożyć grot i transponder immo jak się zmieści.
Ja też tak zrozumiałem ale pomyślałem że oryginał już jest i tak wielki i dowalenie do niego breloczka nie małego (bo miałem taki w rękach) to mija się z celem, chyba że ktoś nosi te klucze na szyi bo do kieszeni ciężko je zmieścić w takiej konfiguracji.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Scyzoryk jest z grotem. Reszta to tylko piloty z tego co zauwazylem.
Tak jak piszesz, ale to są duże piloty, większe jak ten co masz z grotem. Scyzoryk idzie dorobić do naszego auta, na oryginalnych bebechach też.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 06:37
Jesli idzie cos zakombinowac, zeby nie zakladac tego ustrojstwa, a mozna przerobic obecna instalacje zeby zasieg sie poprawil to tak uczynie. Zaraz jeszcze napisze o wymiar tych pilotow czy faktycznie sa tak duze, czy nie odbiegaja wymiarami od zwyklego pilota i jaka jest opcja zamontowania tam swojego grota.
[ Dodano: Pią Mar 01, 2013 06:37 ]
Sprawa wyglada tak, ze do scyzoryka mozna dokupic/ zalozyc grot o dlugosci naszego wiec mozna to przeszlifowac. Mam pytanie odnosnie immo. Ktory to element i jak go zamontowac? Badz gdzie? Mocowac n plytke czy luzem gdzies zamocowac?
Sprawa wyglada tak, ze do scyzoryka mozna dokupic/ zalozyc grot o dlugosci naszego wiec mozna to przeszlifowac. Mam pytanie odnosnie immo. Ktory to element i jak go zamontowac? Badz gdzie? Mocowac n plytke czy luzem gdzies zamocowac?
Ale załapałeś że tym pilotem kupnym nigdy auta na amen nie zamkniesz tak by był superlock? Zawsze wtedy masz odblokowane klamki wewnątrz i otwarty wlew paliwa a także jest możliwe otwarcie bagażnika.
Chyba że on jest tak podłączony ze superlock działa.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Mar 02, 2013 20:52
Ciężko mi na tę chwilę cokolwiek powiedzieć. Z tego co pisałem jest opcja podpięcia alarmu więc być może super lock też działa.
Odnośnie super locka - prawdopodobnie zachlasnęły mi się drzwi na super-locku. Niby troszkę odmarzło ale nie mogę otworzyć z zewnątrz ani wewnątrz. Kupiłem siłownik żeby wymienić ale za cholerę nie mogę ich otworzyć. Jest na to jakiś sposób?
Ja mam juz zalozony taki sterownik. podpialem sie do przewodow idacych do zamka drzwi l\kierowcy. Dziala bez zarzutu nawet na 80 metrow. Nie zamyka jedynie wlewu paliwa. Zachowuje funkcje RAZ- otwiera drzwi kierowcy, DWA - pozostale, PRZYCINAC NA 4sek otwiera bagaznik. Zamyka centralnie na raz, Ma wyjscie na swiatla kierunkowe i syrenke. Uruchamia tez alarm, raz nie domknalem maski silnika i mialem w nocy pobudke, wrzeszal oryginalny alarm, z tad wiem ze sie uzbraja, wystarczy otworzyc kluczykiem drzwi i... drze sie . wiec jest OK.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum