Wysłany: Sob Gru 29, 2012 01:22 [620Ti] Ubytki płynu chłodzącego
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam, to znowu ja i moj Złomover
Napotkalem dzisiaj dziwny problem, płyn chłodniczy ucieka mi w tempie 1L na dobe. Niedawno miałem robiona uszczelke pod głowicą. Byłem u mechanika i zaręcza mnie, ze chłodnica jest trafiona, probowal mi to udowodnic, ale podkladajac karton po 15 minutach spadla jakas kropla skąds, a ja trace przez noc tyle płynu, ze zalałby ten karton 700 razy. Układ sie strasznie zapowietrza, dzisiaj zauwazylem, ze zostawiam za sobą tumany spalin(białych) na obortach rzędu 1000-1100 stojąc na światłach, do tego bardzo mi faluja obroty,albo rosną jałowe do nawet 3 tyś, musze je zbijac podnoszeniem pedału gazu . Możliwe jest to, ze ta łamaga coś spieprzyła i płyn chłodniczy rzyga przez głowice?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 29, 2012 01:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No oddałem juz raz, to chłop mi powiedzial, ze to chłodnica i cieknie z niej bardzo, chociaz ja tego nie widze mam pytanie, gdyby to jednak byla chlodnica, to czy pasuje od SDi? bo patrząc po allegro widze, ze caly zestaw (chlodnica,inter,wentylatory) jest dedykowany pod SDi/Ti
prędzej od sdi jak od benzyniaka oprucz silnika to 90% sdi co do obrotów to poluzuj linkę gazu przycina się i dlatego podnosisz pedał gazu .dlatego sam wymieniałem uszczelkę jak coś spiepszyłem to straciłem 150zł za uszczelkę i 3 godziny czasu
masz ecu mems jeśli dostaje za duzą dawkę lpg to przestawia się mapa pb nawet jak pojezdisz na lpg z zabogatą dawką lpg to przestawia się pb i wtedy nawet jak przestawisz na benzynę to sterownik ustawi ci wysokie obroty zrób tak nie wiem jaki masz sterownik lpg i jaką generację ,ja nam staga 4 i jak ustawię za wysoko mnoznik i dostaje bogato lpg to muszę pojezdzić z 10km na ubogiej zeby obroty na jałowym z 1400ob przestawiły się na 1000 obr tu jest sterownik mems i sam się uczy dawkowania paliwa i optymalnie ustawia pb jest taki zart zresetuj ecu przejedz się trzymając 4000-5000tys obro i zobaczysz ile pali potem zresetuj ecu przejedz się do 2000-3000 obrot i zobacz ile pali ustawia się ecu na sportowo albo ekonomicznie powodzenia trzeba najpierw poznać co się ma pod maską dopiero pisać
[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 17:34 ]
co do ubytku wody to pojezdzij i rozgrzej go i otwórz maskię podejrzewam ze mosz ubytki na tej rórce u dołu chłodnicy co rozdziela na turbo tam mogą być wycieki i tam szybko odparowuje woda ze po 5 minutach nie widać ze coś leciało rórka jest stalowa i szybko odparuje płyn jak jest gorąca
[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 17:42 ]
ja mam sterownik stag 4 plus wtryski magic jet dysze 3.3 mm spalanie miasto 10-12 lit wazne jest aby mnoznik na lpg zaczynał się na 1.2 konczył 1,4 wolne obroty na pb to 2.0 -2.1 ms i tyle ma być na lpg 2.1 po przełączeniu jeśli idzie ponizej jest za bogato po wyzej za bogato trochę zabawy i ten silnik nie musi duzo palić jeśli masz walteki czerwone to je wywal bo są za wolne do tego silnika mozna pojezdzić na zółtych jeszcze wyrabiają po zatym ja podniosłem skok tłoczka z 4mm na 6mm ale z waltekami nie zejdziesz ponizej 3.5ms a ten silnik przy zwalnianiu silnikem potrafi zejsc na 1.5ms na pb i tu potrzeba szybkich wtryskiwaczy by wyrobiły jesli dostaje za moło gazu i lambda nie pracuje to sterownik wydłuza czas pb aby lambda zaczeła pracować co za tym idzie podnosi obroty silnika tak samo lambda moze nie być sprawna i tez będą się dzić cuda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum