Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Jak to w koncu jest z turbo? Oczywiscie troche sie juz naczytalem,wiec wiem,ze ono pracuje caly czas ,tylko zaczyna wtryskiwac tlen przy okreslonych obrotach. W moim czuje lekkiego kopa przy 2500, teraz na forum cos tam czytalem na inny temat i widizalem w postach,ze ludzie pisza,ze powinien lapac turbo przy 200 ,a neiktorzy twierdza nawet ze od 1800 . Zszedlem do mechanika,bo mam pod domem i zapytalem. On mi pokazuje jakies rozwalone turbo i tlumaczy, tu wchodzi olej, to sie kreci 18000 na minute, osiaga ponad 600 stopni celcjusza, musisz czekac z minutke rpzed wyalczeniem,zeby sie schlodzilo,bo inaczej olej sie zwegla i po jakims czasie turbo mogila. I mowi,ze co prawda kopa czuje przy 2500,ale to nei znaczy ze turbo nie dziala poprawnie,bo ono pracuje juz wczesniej,,tylko stanowczy kop pojawia sie przy 2500. Ja mu,ze moze trzeba przejrzec,bo czytalem,ze wymienic uszczelnaicze,zanim sie rozpadna moze trzeba,bo tak czytalem,ze jak sie je w pore wymieni to tanio,a jak za pozno,to pozamiatane w portfelu,a on mi na to,zebym sobie nie komplikowal zycia,bo w "tym" samochodzie ( autko kupione za 600 euro) to moze kosztowac tez 600 euro,wiec po co sie tym przejmuje ? Wiec jak to ejst z tym turbo??? wy tez czujecie lekkiego kopa dopeiro przy 2500?? czy wczensiej? On mi cos tam mowil tez,ze zalezy na jakim biegu te obroty bo inaczej na 2 a inaczej na 5.Sam juz nie wiem.
_________________ Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 12, 2015 08:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wiec jak to ejst z tym turbo??? wy tez czujecie lekkiego kopa dopeiro przy 2500?? czy wczensiej? On mi cos tam mowil tez,ze zalezy na jakim
U mnie przy około 2000 lub nawet ciut niżej.Najlepiej będzie jak zmierzysz sobie przyspieszenie jakie masz.Warto także zapoznać się z tym artykułem :
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
eheheh innego kopa na 5 czy 2 biegu ? ale Ci się udał trolling, a jeśli ty na poważnie to oddaj auto do mechanika i zapłać te 600E bo jak ci padnie to pozamiata w portfelu ;DDDD
pisalem,ze inaczej obroty na roznych biegach a nie ze rozny kop na roznych biegach.Sam "trolujesz". U mnie "kop jak jade por w miare nienachylonej drodze to 2500,czyli 120 na godzine jakos tak.Mi sie to wydawalo za pozno,ale winilem ze ten model tak ma,ale przeczytalem,ze inni maja "kopa" przy 2000 a jesli to prawda to roznica jest w praktyce kolosalna. I chce ustalic ,czy ja zle rozumiem,czy po prostu moj silnik,czy moje turbo odbiega od normy.
_________________ Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
Sam piszesz i sobie zaprzeczasz, różne przełożenia maja wpływ na obciążenie silnika. 2500 obrotów można mieć i na pierwszym biegu jadąc 5km/h jak i na 5 biegu jadąc te 120. Auto inaczej będzie Ci się zbierało przy różnych prędkościach(opory powietrza to kwadrat z prędkości czy jakoś tak,opory toczenia itp), więc żeby ciebie już nie denerwować że trolujesz zmierz przyśpieszenie do 100 w sekundach będziesz wiedział ew, jedz do mechanika i niech ci pomierzy ciśnienie doładowania może masz dziurawy cooler
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum