Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1995
Czołem debeściaki
Potrzebuję porady w sprawie wymiany uszczelniacza wału od strony sprzęgła.
Przy takiej robocie zawsze dojeżdżałem tylko do koła dwumasoego lub zamachowego. Na pewno przy każdym silniku jest tak samo, więc jak ktoś już wymieniał taki uszczelniacz to wie co i jak:
1. po odkręceniu koła zamachowego jest już dostęp do wyjęcia uszczelniacza?
2. uszczelniacz ten wymienia się identycznie jak np. uszczelniacz półosi, czyli metodą siłową wyrwać stary uszczelniacz i nowy wbić delikatnie na wcisk?
czy w ogóle są tam jakieś dodatkowe obudowy i inne pierdoły, któe muszę poodkręcać, zanim dostanę się do uszczelniacza?
Dzięki za wszelaką pomoc.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 14:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1,8 z tego co wiem to jest prawie taki sam jak od renówki. Popatrz np na allegro jak wygląda silnik od strony sprzęgła i będziesz wiedział. Wymiana uszczelniacza to trochę roboty cię czeka.
Tak, to jest silnik od Renault
Ciężko na necie znaleźć dobre zdjęcie, coś będę dalej grzebał w tym temacie i niedługo muszę się zabrać za wymianę to ustrojstwa. Roboty jest bardzo dużo, ale jak zrobię sam to na mechaniku przyoszczędzę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum