Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-seria] Spalanie a średnia prędkość podróżna
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-seria] Spalanie a średnia prędkość podróżna

OT z [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 07:44   [L-seria] Spalanie a średnia prędkość podróżna

ok, wczoraj robiłem pierwszą większą trasę po zrobieniu mapek i jestem naprawdę zadowolony ze spalania :mrgreen: trasa wawa-olsztyn-żukowo-bydgoszcz. 636KM i spalanie 5,2l/100 przy prędkości 110-140 :mrgreen:
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Mar 08, 2013 12:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 08, 2013 07:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 09:05   

Podziwiam wasze spalanie mi przy jeździe autostradowej i troche krajówki na dystansie niecałych 800km spalił ponad 6l. Fakt, ze autostrada to bylo ponad 140km/h ustawione na tempomacie ale i tak średnia prędkość z całej trasy wynosiła koło 115km/h, a tutaj 110-140km/h i 5,2 :lol: Jak ktoś jest w stanie utrzymac średnią predkość w polsce 110-140 to "podziwiam" mi się to udało tylko dlatego, ze z 800km tylko jakies 170-180km jechalem polską krajówką, reszta trasy to autostrada w PL i dalej w DE gdzie po wjeździe auto cały czas smigalo na tempomacie z równą predkością ~145km/h (pomijając oczywiście kilka ograniczeń do 110-120km/h w DE).
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 09:35   

hm.. no słuchaj, piszę jak jest, przejechałem 636 km, zajechałem na stację i wlałem 33 l paliwa..
Poza tym.. jeżdżąc po krajówkach w dzień powszedni to naprawdę nie ma tragedii i drogi są względnie puste.. wiadomo, że w terenie zabudowanym zwalniałem, ale to raczej działa na nie korzyść, gdyż trzeba się później rozpędzić, to samo podczas wyprzedzania.. ale tak jak piszę.. matematyki się nie oszuka.. zresztą przed mapkami miałem podobne spalanie :mrgreen:
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
pawel90 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 47



Wysłany: Pią Mar 08, 2013 09:43   

Mi spalanie wychodzi okolo 6 litrów przy jezdzie okolo 110 km/h na odcinku okolo 30 km gdzie 20 procen to miasto reszta to ekspresówka
_________________
...........
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 10:19   

torek86 napisał/a:
hm.. no słuchaj, piszę jak jest, przejechałem 636 km, zajechałem na stację i wlałem 33 l paliwa..
Poza tym.. jeżdżąc po krajówkach w dzień powszedni to naprawdę nie ma tragedii i drogi są względnie puste.. wiadomo, że w terenie zabudowanym zwalniałem, ale to raczej działa na nie korzyść, gdyż trzeba się później rozpędzić, to samo podczas wyprzedzania.. ale tak jak piszę.. matematyki się nie oszuka.. zresztą przed mapkami miałem podobne spalanie :mrgreen:


Właśnie matematyki się nie oszuka i nie czepiam się spalania tylko prędkości. Teraz podaj rzeczywistą średnią prędkość z całej trasy, no chyba, ze to "110-140" to faktycznie średnia prędkość ale sorry winetou w takie średnie predkość po drogach krajowych w Polsce nie wierze, jak w zabudowanym zwolnisz do 50 to poźniej musisz sporo przyspieszyć aby wyszła tak duża średnia. Jak pisalem mi średnia z trasy gdzie jakieś 70%-80% z prawie 800 kilometrowej trasy faktycznie jechałem non stop z tempomatem 145km/h, reszta to polska krajówka i wyszła średnia rzeczywista prędkość z calej trasy 115km/h. No chyba, ze to twoje 110-140 to tyle ile momentami jechałeś ale wtedy to ja moge napisać, ze mi spalił 6,5l przy prędkości 200km/h bo sobie na autostradzie w DE przez chwile przycisnąłem do 200km/h... Z resztą rozrzut spalania l-serii na tym forum jest spory :D Jednemu pali mniej niż 5, innemu 6, a kilka osób pisało że dobija im do 7 ahh te polskie raporty spalania :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 10:55   

ok, a więc ( mam nadzieję że policji tu nie ma :razz: ).
po kolei.. od łomianek do płońska 130-140
od płońska do nowej trasy na olsztyn (60km od olsztyna się zaczyna) 110-130 a w terenach zabudowanych 80-90
nowa trasa do olsztyna 130-140
po olsztynie nie piszę bo tam różnie było...
później od olsztyna do okolic gdańska też średnio 110-130 itd..

sorry w megance może bym Ci powiedzial jaka jest średnia prędkość tej trasy bo mam tam komputer pokładowy.. niestety R25 nie jest wyposażony w takie dobrodziejstwa, a liczyć mi się tego nie chce.
jasne nie pomykam 200km/h, ale też emeryckim tempem nie jeżdżę.
możesz powiedzieć też że licznik przekłamuje itp jasne.. ja wiem swoje... :mrgreen: wiem że przy dystrybutorze byłem zaskoczony :mrgreen:
dużą rolę odgrywa jak się zmienia biegi.. jak się dociska gaz.. itp, więc styl jazdy dużo wnosi do spalania. poza tym z tego co widzę masz alfę... więc średnie to porównanie że tobie spaliła alfa 6l, a komu innemy golf opędzluje 5l.. a Renault Magnum spali 25l :P
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 11:09   

No większość prędkości jakie podaleś to wlasnie 110-130 max 140 dodatkowo tereny zabudowane i miasto wiec jakim cudem wyszło i tak 110-140 skoro zwalniales w zabudowanym i miescie? Po za tym nie będe nawet komentował głupoty jaką jest jeżdzenie 90 po zabudowanym i chwalenie sie tym na ogólno dstępnym bo forum takie przypadki się często eliminują same ;]

Co do zmiany biegów i operowania gazam to mojej jazdy to nie dotyczy bo jak pisalem 70-80% trasy jechałem na tempomacie ze stalą prędkością po autostradzie... Jak widać stare prawie 20 letnie konstrukcje palą mniej niż nowoczesne :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 11:28   

hm.. sorry.. ale albo jesteś hipokrytą, albo trafiłem na naprawdę przepisową osobę :roll:
Podam Ci najprostszy przykład, jadąc po puławskiej w wawie, na której ograniczenie jest do 60km/h z tą właśnie prędkością, to nawet autobus kominikacji miejskiej cię wyprzedzi, nie mówiąc o kolumnie policyjnych aut ( bynajmniej nie jadących na sygnale), a kontrola policyjna pierwsza Ciebie ściągnie na postuj bo stwierdzi że jakiś pijany jedzie przepisowo.
Więc nie pisz mi farmazonów o takiej przepisowej jeździe, dostosowuje prędkość do panujących warunków. jeśli widoczność jest super, teren zabudowany to 4 domy na krzyż i żywego ducha w pobliżu to sorry, ale nie zwlaniam tam do 60km/h. :P

a co do pisania na forum o prędkościach, to mogę sobie pisać co chcę, nawet że jechałem 200km/h przez jakąś wiochę, bo jest to nie do udowodnienia, jeśli ktoś mnie za "rękę " nie złapie :P taka prawda, czy Ci się to podoba czy nie. :P


Ale skończmy tą jałową dyskusję, bo zaraz jakieś kreski dostaniemy za OT w temacie o mapkach, które oprócz mojego pierwszego postu już ni jak się mają do tematu.
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 11:43   

Nie nie jestem hipokrytą staram się jeździć przepisowo bo nie znalazłem prawa jazdy w paczce czipsów, a jak już zdarzy mi się głupota to się nią nie chwale. Dostosowujesz predkość do warunków powiadasz? Czyli fotoradary tez masz gdzieś i jeśli jest słonko dobra widoczność, fotoradar stoi na prostej to walisz 90km/h na ograniczeniu do 50 po czym odmawiasz przyjęcia mandatu i stwierdzasz, ze jechałeś z godnie z panującymi warunkami :lol: Pisanie farmazowów to właśnie pisanie, że się całą trase cięło po 130km/km, a w zabudowanym zwalniało do 90. Polacy to jednak straszni hipokryci są narzekają, że drogi kiepskie, tyle fotoradarów, a tu sie okazuje, ze średnia z trasy rzędu 130 to normalka wiec czego więcej chcą Ci ludzie? Po co komu autostrady skoro można i na krajówkach szybko jechać i to za darmo :lol: Jak pisałem wcześniej całe szczęście, ze takie przypadki ulegają często naturalnej selekcji ;]

P.S Posty może moderacja wydzielić do osobnego tematu w offtopoicu.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 12:24   

Z Pływakiem nie pogadasz :-) . On siedzi w zbiorniku więc wie lepiej :-) . A co do spalania przy lejących wtryskach i jezdzie po mieście o której się chwalić nie będę l seria lyka 9l.
Ps. Staram się jezdzić przepisowo... do momentu aż silnik nabierze temperatury :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Mar 08, 2013 12:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 12:30   

tuners, ja nie pije do spalania bo już sie nauczyłem, ze kazdy podaje spalanie według normy którą sam opracował. Jednemu turbo benzyna spala 7 innemu L seria spala 7 wiec nie mnie oceniac kto sie mija z prawdą. Wystarczy czytać forum, żeby zobaczyć jakie tu są rozrzutu ze spalaniem i to się tyczy nie tylko L seri ale i T seri, k seri i kv6 co uzytkownik to inny sposób pomiaru i inny wynik. Dlatego ja wszystkie skrajne wyniki wkladam na regał między bajkami. Szkoda, ze inni łykają wszystko co się napisze, a później ździwienie, ze im pali więcej i pytają co się popsuło :lol:

Co do przepisowej jazdy to u nas pełno takich "miszczów prostej", a jak przychodzi co do czego i tor to sie okazuje, zę koni kupa tylko kierowca dupa ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Pią Mar 08, 2013 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bizon 




Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 12:32   

Podejrzewam ze jakbys w zabudowanych zwalnial wszedzie do 80-90 to bys kilka ladnych fotek dostal. na pewno zwalniales czesto do 60 a to znacznie powinno zanizyc srednia
 
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Mar 08, 2013 12:41   

Pogratulowac spalania przy takich predkosciach (w moim rowniez wyjchodze w 5l ale max jadac 90-100km/h, )
Ja tam nie narzekam ,auto niech pali +1l wiecej a niech idzie a nie toczy sie ,paliwo zawsze mozna kupic taniej i jest wieksza ekonomia jak zamulanie silnika. :twisted:
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 12:58   

Pływak napisał/a:
,

Co do przepisowej jazdy to u nas pełno takich "miszczów prostej", a jak przychodzi co do czego i tor to sie okazuje, zę koni kupa tylko kierowca dupa ;)


uwielbiam takie teksty. :brawo:
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 13:08   

bizon napisał/a:
Podejrzewam ze jakbys w zabudowanych zwalnial wszedzie do 80-90 to bys kilka ladnych fotek dostal. na pewno zwalniales czesto do 60 a to znacznie powinno zanizyc srednia

Etam nie znasz sie ;) Najpierw zwolni sie do 60 później przyspieszy na chwile do 200 i średnia 130 jak znalazł ;)


kadzaf napisał/a:
Pogratulowac spalania przy takich predkosciach (w moim rowniez wyjchodze w 5l ale max jadac 90-100km/h, )

Pewnie masz cos popsute ;) Ja mam popsutego diesla bo nie kopci dlatego spalanie przy 140 mam ponad 6l Ty też pisaleś, ze Ci nie kopci to pewnie przez to tyle pali :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 13:14   

Pływak napisał/a:
Co do przepisowej jazdy to u nas pełno takich "miszczów prostej", a jak przychodzi co do czego i tor to sie okazuje, zę koni kupa tylko kierowca dupa ;)


Jak sie wszystko fajnie mówi, kiedy to tor się ma pod nosem :-) niestety Krakowa natura tak chojnie nie obdażyla nawet za wielu prostych dla "miszczuf" niema
Choć tyle zostaje że pobliskie okolice są chojnie obdażone w wąskie zakręty a i nie jedną serpentynkę można spotkać :-) a dopoki janosikowe mają gminy drogi tam są jak maliny :-) .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 13:20   

Co ma obecnosc toru do przepisowej jazdy po drogach publicznych? Czy brak toru w promieniu 100km zwalnia z przepisowej jazdy? Na torze w poznaniu jeszcze nie dane mi bylo jeździć za kółkiem, nigdy nie miałem czasu, po za tym to nie jest tani sport za track day trzeba zapłacić 550zł więc już widze tych co by mieszkając w wlkp co miesiac śmigali na trackday :D Jak wszystko organizacyjnie dobrze pojdzie to może edycja maj/czerwiec zalicze tor w poznaniu :) Z reszta mniejsze lub wieksze TD rganizowane sa w całej Polsce na mniejszych obiektach tj. stare lotniska itp. dla chcacego nic trudnego ;]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 13:32   

U nas mówiąc track day mają na myśli brno :-) . Dopóki dopóty nie zamkną lotniska na balicach to w krakowie bedzie można pośmigać ... na koniach xd
Ok koniec offtopu

Ciekawy jestem jak po zmianie wtrysków i skrzyni będzie spalanie oscylować :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 13:32   

oftop w oftopie :) Lubie takie dyskusje zaczli od czipa, potem srednie predkosci, spalanie, przeszli kodeks drogowy, doszli do track dayow :P

Moral taki - kazdemu inaczej pali, bo kazdy inaczej poprwia sobie samopoczucie :D

OT- track day w poznaniu beda organizowane czesciej - http://www.facebook.com/e...1577462/?ref=22

te 550 to przesadzone, chyba kolo 250-300 pln bylo ;) Ja do NMnP jak smigalem bylo 200-250, to samo w Ulęży ;) i nie wazne kto organizowal, mniej wiecej takie stawki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 13:36   

To jeszcze w temacie toru dodam, ze do Kielc masz Tuners około 20km dalej niż ja do Poznania więc z tym torem pod nosem to pojechałeś :lol:

maniaq było chyba 450 zł ale podnieśli i tegoroczna ma byc po 550zł na forum AR zbiera sie ekipa jak sie uzbiera 20 os zrobia nam osobną grupe na TPTD i bedzie po 450zł :) Z tego co sie orientowali goście z Ar to koszt wynajęcia toru to ok 15k zł netto wiec za 200zł nik tam TD z pełna obsługa i instruktorami nie zrobi.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!
W przypadku HGF zakładać nowy typ uszczelki
piter34 Offtopic 512 Pią Cze 26, 2020 01:12
AndrewS
Brak nowych postów Zbiorce zamowienie rozporki KV6/K-seria/L-seria
Remigiusz Offtopic 21 Sro Sty 22, 2014 21:15
AndrewS
Brak nowych postów Dojazdówka i prędkość
Mombrey Offtopic 3 Pon Cze 07, 2010 09:54
maciej
Brak nowych postów Prędkość max waszego Rovera 400 sdi
niemas28 Offtopic 16 Nie Maj 25, 2008 11:17
Korczus
Brak nowych postów Prędkość - inne spojrzenie
maciej Offtopic 11 Nie Lip 31, 2011 13:29
kumilek23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink