Wysłany: Nie Mar 03, 2013 15:00 [R416] Problem z kluczykiem : imo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam mam problem w moim rover- ku z kluczykiem nie mogę go odblokować programowanie pilota nie skutkuje ani wyciąganie baterii . czy wie ktoś jak wyciąć te przekleństwo szukałem na necie ale nic konkretnego nie mogę znaleźć . proszę o pomoc . wiem ze centralny, alarm i ten immobilaizer jest razem
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 03, 2013 15:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak synchronizowałem po jakiś entym razie raz załapał i udalo sie odblokować ale chac jeszcze raz zamknac go znowu nie dziala . mialem tak wcześniej ale odpięcie akumulatora pomogło na pewien czas, a teraz nic nie pomaga . do tego posiadam jeden pilot bo do zaprogramowania jest potrzebny specjalny tester bo w bosch nie ma programowania kluczyków a recznie nie da rady nie dziala
Delikatnie rozbierz pilota i zobacz czy przyciski są dobrze przylutowane do płytki. Być może jedna z nóżek się odlutowała. Z której części mazowsza jesteś?
nozki sie nie odlutowały a do tego z jakies dwa miesiace temu dawalem elektrykowi ten pilot i wlutowywal nowe przyciski (switch) a jestem z okolic ostrołęki
wlasnie nie mam i nie wiem jak go zdobyc a pozatym zastanawia mnie czemu wczesniej odpiecie akumulatora pomoglo i kluczyk zaczol znowu lepiej dzialac . a teraz nic
Zdalnie - raczej nie. W pilocie są elementy, które czasami się psują/kończą swój żywot i tyle... Tematów o immo jest sporo. Chcesz wiedzieć więcej, to poczytaj.
czytalem sporo ale nic konkretnego nie znalazlem . chcialbym to wszystko wywalic jesli nawet nie beddzie centralnego to nic ... aby nie trzeba bylo klikac tym pilotem ... wiem ze ten immobilizer odcina mase na przekaznik od rozrusznika ale to by bylo zalatwe ze tylko rozrusznik nie dziala zapewne odcina jeszcze cewke i wtryski ale chociaz jeszcze tego nie wiem
moze ktos wie jak to zrobic
Nie rozumiem, po co chcesz się tego pozbywać... Nie lepiej dokupić używany pilot/y, zaprogramować je i odczytać kod immo? Wydasz 150-200 PLN i masz spokój.
Ludzie oddają samochody do elektroników, którzy mniej lub bardziej umiejętnie je wycinają (często biorąc za to 500 PLN), a i tak po jakimś czasie często wracają tutaj, gdyż samochód przestaje całkiem reagować.
chce wywalic to po to bo ciekawe czy to tylko kluczyk . sprawdzalem go wtedy jak nie chcial dzialac czy wysyła fale czy jakos tak u speca co dorabia klucze i sprawdzal go i mowil ze za kazym razem bez zarzutu wysyła wiec podejrzewam ze na kluczyku sie nie skonczy i wolał bym usunac wszystko
jak kiedys tam zadzialalo to szukal bym winy w mechanicznej usterce pilota. a z tym akumulatorem to chyba przypadek, po prostu zadzialal wtedy. a teraz pewnie juz sie poluzowalo lub odlutowalo cos i nie dziala wogole
Pierwsze co to cały pilot do przelutowania, to że pokazuje częstotliwość nie koniecznie oznacza że jest ok, uszkodzone piloty w roverach walą np czestotliwość 200mhz.
U tego speca trzeba było sprawdzić jaka jest częstotliwość wysyłana i czy za każdym razem częstotliwość jest podobna bo to jest ważne.
Co do immo to pierwsze co zrobić wywalenenie go z eproma w memsie, dalej zwora we wtyku sterownika immo jak dobrze pamiętam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum