Pytanie jak w temacie, niemniej nie chodzi mi tutuj o aspekty wizualne a przede wszystkim o jedną kwestię, która najbardziej irytuje mnie w mojej obecnej 400-tce - wytłumienie. Czy została ona w jakikolwiek sposób poprawiona w Roverze 45? Pytam ponieważ powoli zbieram się do przesiadki na inny samochód i jedną z opcji jest właśnie Rover 45.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 00:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na pewno R45 ma lepsze blachy niż w R400. Za to R400 będzie miał lepszej jakości materiały we wnętrzu.
K-series w R45 podobno miał być poprawiony tak aby uszczelka już nie padała, ale i tak pada.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 94 Skąd: WWA
Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 17:56
leszczu napisał/a:
Na pewno R45 ma lepsze blachy niż w R400.
Pod jakim względem? Że niby rdza je 400 a 45 nie?
Moim zdaniem rdzewieją te które były walone/malowane/poprawiane, R400 może jest więcej bo są po prostu starsze i/lub więcej czasu minęło od ostatniej naprawy blacharskiej.
Artu napisał/a:
[...] wytłumienie. Czy została ona w jakikolwiek sposób poprawiona w Roverze 45?
Nie.
Do różnic dodałbym jeszcze cenę. Zamiast lecieć na nowy pas przedni i kilka chromowanych pasków, lepiej kupić R400 w lepszym stanie za te same lub mniejsze pieniądze.
no i w 400 więcej miejsca w środku. Na minus w R400 przemawia mniejsza ilość poduszek max 2 a w 45 były max 4 no i była opcja klimatronic. Ponadto w R400 nie występował silnik 1,8 serii K, za to był 2,0T
Generalnie to ten sam samochód różniący się wiekiem i drobiazgami
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
R400 w dieslu znajomego miał z przodu wentylowane tarcze a z tyłu lite oraz lusterka z podświetlaniem w osłonach przeciwsłonecznych... W R45 są z przodu tarcze lite a z tyłu bębny zatem widać zdanie księgowego liczyło się bardziej w nowszym Roverku.
Nie spodziewałem się aż takiego odzewu Dzięki za informację.
Zastanawiałem się głównie nad jednym - czy po prostu kupując Rovera 45 odczuję, że jeżdżę nowszym samochodem, czy też różnice zobaczę tylko i wyłącznie z zewnątrz pojazdu. Poza tym niepokoi mnie to, że Rover 45 ma gorsze jakościowo wykończenie wnętrza (na zdjęciach wygląda wprost przeciwnie).
greg-si, w tych osłonach na szczycie przedniej szyby... nie wiem jak to się fachowo nazywa. Mam to w dwudziestoletnim Passacie, miałem w Jeepie Grand Cherokee a w R45 nie ma, tylko lusterko dla pasażera...
andrew0503, wiem że od 1.8 w górę jest tak jak piszesz. Ja mówiłem o dieslu który jest nawet cięższy niż 1.8 a ma słabsze hamulce.
marcin316, weź zrób jakieś zdjęcie bo nie wiem o co chodzi
Na hamulce nie ma co patrzeć bo jest naprawdę różnie. Jedne mają lite inne wentylowane niezależnie od pojemności i innych rzeczy. Jedynie co udało mi się zaobserwować to to że różnie rocznikami różne wychodziły hamulce.
U mnie w 1.4 są wentylowane z przodu i lite z tyłu.
Ja osobiście wybrałem ponownie R400 bo wnętrze i na zewnątrz dużo bardziej mi się podoba od R45. Choć wiadomo dostać fajną 400`ke jest bardzo ciężko.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Jeśli mnie do reszty skleroza nie dopadła to w R400 znajomego było właśnie coś takiego. Nie wiem czy dokładnie w takim kształcie jak na obrazku ale było...
greg-si, a czy w R45 były seryjne czujniki cofania?
Panowie a R400/45 miał wentylowane tarcze z tyłu? bo mi się nie wydaje
poza tym jeszcze nie miałem okazji widzieć takich tarcz w jakimkolwiek aucie, zawsze z tyłu były lite
Jeśli mnie do reszty skleroza nie dopadła to w R400 znajomego było właśnie coś takiego. Nie wiem czy dokładnie w takim kształcie jak na obrazku ale było...
Ale to nie oznacza że to było seryjnie w niektórych modelach.
marcin316 napisał/a:
greg-si, a czy w R45 były seryjne czujniki cofania?
Tak, były takowe.
szoso, sporo aut sportowych ma takie tarcze. Najłatwiej jednak znajdziesz tarcze wentylowane z tyłu w samochodach rajdowych
W R z tyłu albo bęben albo tarcze lite.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum