Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] wtyczka modulu sterujacego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] wtyczka modulu sterujacego
Autor Wiadomość
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Czw Kwi 04, 2013 20:16   [R75] wtyczka modulu sterujacego
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Potrzebuje kupic wtyczke z wiazka kabli do modulu sterujacego pompa ABS,moja sie spalila.Slyszalem ze w pompie z kontrola jest 25 pinow a bez kontroli 19.Czy to prawda,bo nie wiem jakiej szukac?NIgdzie nie moge takiej informacji odszukac.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 04, 2013 20:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Kwi 04, 2013 22:13   

grota10 napisał/a:
Slyszalem ze w pompie z kontrola jest 25 pinow a bez kontroli 19.Czy to prawda,bo nie wiem jakiej szukac?
grota10, sprawa jest bardziej skomplikowana bo wtyczka/gniazdo w pompie jest na 42 piny, a ilość wykorzystanych zależy od rodzaju silnika (diesel , kV6 ) i wyposażenia auta ( ETC , nawigacja ). Policz ile masz przewodów , jakie kolory i tym się kieruj .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Sob Kwi 06, 2013 21:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 19:41   

SeniorA dzisiaj liczylem.Mam 23 kable,mam kontrole trakcji,ale nie mam nawigacji.Model pompy ABS z koncowka 004 jakis nietypowy.006,003 sa a mojego numeru nie ma.Szukac kostki z 23 ema kablami. Mam porobione zdjecia.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 22:11   

grota10, 23 przewody , to znaczy , że masz przewód przygotowany do nawigacji (popielato/zielony - pin 34 ).Myślę, że załatwi sprawę wtyczka od pompy z diesla z TC , czyli z 23 przewodami bo pewnie przewód do nawigacji był zawsze .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 23:50   

Nie wiem jak mam ci dziekowac. Zawsze mi pomagasz.Jutro sprawdze ten przewod.Auto od jakiegos czasu lekko mi szwankowalo o czym pisalem co jakis czas na forum.Teraz wiem dlaczego.Palila mi sie wtyczka,czego nie wiedzialem.Teraz po odlaczeniu wtyczki i wywaleniu bezpiecznika silnika pali od kopa,zadnych problemow z kierunkami,swiatlami,awayjnymi,odpalaniem rano.Wszystko przeszlo,czyli problemem byla jarajaca sie od dluzszego czasu wtyczka.Cale szczescie ze to dostrzeglem,mogl by samochod wyleciec w powietrze,ale by bylo fajnie :)
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 01:19   

podeślij mi zdjęcia tej wtyczki, porównam ją z wtyczką z audi którą mam,tam też jest pompa bosh więc może jest taka sama
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 14:42   

sash997 nie wiem czy to cos ci da,bo z wtyczki niewiele zostalo. A oto i moje kable,jest ich 23sztuki
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 14:52   

ok dzisisaj sprawdze jak wygląda w audi może jeste to samo
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 15:41   

ale wiesz,kolory przewodow musza byc takie same,ponieważ wtyczka jest nie do odtworzenia.Gniazdo modulu sterownika tez spalone.Musze dojsc po kolorach kabli.Czekam na info.dzieki
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 19:37   

grota10, może tu coś załatwisz , jest pompa , jest wtyczka z przewodami
http://moto.allegro.pl/po...3120699260.html
http://moto.allegro.pl/ro...3109409861.html
http://moto.allegro.pl/ro...3113018729.html
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:50   

Chyba jest to problem nie do przeskoczenia.Przekopalem calego neta,dzis spedzilem 6 godzin przy telefonie i nic.Nie moge znalezc tej cholernej wtyczki.Malo kto posiada,a jesli juz to z 19-oma kablami,ja potrzebuje 23.Jest to towar nie do zdobycia.Pompe mam nietypowa jakas,z dziwnymi numerami,ktorych w uzywkach nie uswiadczysz,a p[otrzebna wtyczka jest od pompy o tych samych numerach,bo inaczej nie dojde z kablami,wtyczka jest stopiona prawie w calosci.Moze ktos ma jakis pomysl,jak sie do tego zabrac,kto moglby mi to poskladac,jakiegos elektryka,co moglby sie tego podjac.Mam samochod uziemiony i brak mi pomyslow.Potrzebuje pomocy w zdobyciu tej cholernej wtyczki
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 22:15   

grota10 napisał/a:
Chyba jest to problem nie do przeskoczenia
jest do przeskoczenia , wtyczki z 19 przewodami ( w Twoim przypadku ) nie posiadają tylko 3 przewodów od TC tzn. żółto/czarny do pinu 24 , szary/jasno zielony do pinu 27 i żółto/brązowy do pinu 40 , które można do wtyczki wprowadzić, wszystkie pozostałe pasują.Nawigację pomijam , czy masz komputer pokładowy z dużym wyświetlaczem ?

[ Dodano: Pon Kwi 08, 2013 22:15 ]
grota10 napisał/a:
a p[otrzebna wtyczka jest od pompy o tych samych numerach,bo inaczej nie dojde z kablami,
wtyczki są uniwersalne i przewody jednakowo umiejscowione ( nr pinów przypisane są odpowiednie kolory ).
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 22:22   

skad Ty to wszystko wiesz???To znaczy ze wtyczki wszystkie sa takie same tylko jedne maja wiecej kabli a inne mniej i trzeba by bylo tylko brakujace dodac? Kolory tez sa takie same,tylko brakujacych nie ma?Czyli moge kupic wtyczke z 19 kablami?Jesli chodzi o to czy mam duzy wyswietlacz z nawigacja po srodku to nie mam.Mam w zegarach,pompa ma kontrole trakcji i tempomat.Jesli to nie problem,mam spisane kolory wszystkich kabli,czy moglbym Ci wyslac i pomogl bys mi opisac do ktorego pinu jaki kolor wchodzi,z jakims rysynkiem i opisem wtyczki?Bylbym niezmiernie wdzieczny,sam sobie z tym nie poradze.Jutro wysylam do l
Łodzi pompe,gosc mowi ze prawdopodobnie da rade naprawic,ale z wtyczka musze sobie sam poradzic.Tak wyglada moj wyswietlacz
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 22:48   

tak wtyczki są takie same i 19 przewodów podstawowych w nich. Dokładane są przewody do TC , nawigacji , czujnika przepustnicy w kV6 itd. Piny są ponumerowane i przypisane im kolory przewodów. Przy określaniu kolorów na pierwszym miejscu podaje się kolor dominujący a na drugim ten pasek, bo np. może być czarno/biały (czarny z białym paskiem) i biało/czarny (biały z czarnym paskiem.grota10, to wszystko powinno być w RAVE chociaż ja mam inne materiały.Oczywiście , że Ci pomogę to zidentyfikować.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 23:01   

no to jest jakies swiatelko w tunelu,szczerze myslalem ze to juz koniec.Bardzo Ci dziekuje na razie,teraz wiem czego szukac.Musze odnalezc tego goscia ktory mial ta wtyczke z 19 kablami,jako jedyny hehe.Jutro wysle Ci opis moich kolorow kabli bys mogl stwierdzic czy wszystko sie zgadza.Dzialam dalej :)
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 20:47   

napiszę tu , bo może jeszcze komuś się przyda, a Tobie będzie łatwiej:

pin 1, czarny ( masa,wyjście sygnału)
pin 2, brąz/róż ( aku ,wejście )
5 czarny (masa ,wyjście)
6 brąz/fiolet (aku, zasilanie ,wejście)
11 popielaty ( linia diagnostyczna)
12 czerwony (czujnik ABS LP ,wyjście)
13 zielony (ABS LT, wejście)
14 zielony/czarny ( ABS LT, wyjście)
15 żółty (ABS PP , wejście )
16 żółto/czarny (ABS PP, wyjście)
17 czarny/żółty (lampka hamulca, wyjście)
18 biały/popielaty (VVS-przód, wyjście)
23 j.zielony/popielaty (zapłon/zasilanie, wejście)
28 czerwony/czarny (ABS LP , wejście)
30 biały/czarny (ABS PT , wejście)
31 biały (ABS PT , wyjście)
32 zielony/fiolet (czujnik hamulca , wejście)
33 żółty/czerwony ( kontrolka-lampka ABS,)
35 czerwony/niebieski (ABS LP , tempomat i ECM)
24, 27, 40 TC opisane wcześniej[/quote]

[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 20:47 ]
przewody trzeba tak naprawić , by różnica długości była możliwie taka sama jak w oryginale , dopuszczalna różnica to 3-4 cm.Teoretycznie nie jest zalecane łączenie przewodów przez lutowanie , najlepiej przez zaciskanie, zgrzewanie lub spęczanie, ale trzeba do tego mieć narzędzia.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 21:24   

SeniorA podales mi 22 kable,u mnie na pewno sa 23.Zostal jasnozielony bez opisu.Opisalem Ci na priv moje kolory i sprobowalem je przypisac do tego co mi podales.Jednego brakuje.Pompa juz wyslana.



pozdrawiam
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 23:01   

grota10 napisał/a:
SeniorA podales mi 22 kable,u mnie na pewno sa 23.Zostal jasnozielony bez opisu.
SeniorA napisał/a:
.Nawigację pomijam
.bo pisałeś , że jej nie ma . Do nawigacji jest właśnie przewód popielato/zielony którym idzie sygnał z czujnika ABS z tylnego koła - pin 34. Ale podłącz bo może kiedyś będziesz miał jak znalazł.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
turbina 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 89
Skąd: Mircze



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 01:24   

Mam ten sam problem z wtyczką. Spaliło się gniazdo w pompie szukałem długo ale w końcu znalazłem za 150zł pompę, gorzej z wtyczką. Sąsiad przywiózł mi z Anglii ale ma 19 kabli. Ale skoro da się to zrobić to napewno dam rade dorzucić te pare kabli.
Powiedz grota10 jak skończyła się twoja historia z wtyczką??
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 11:36   

Dzięki seniorA który mi bardzo pomógł,opisał i przesłał mi cały schemat kolorów kabli i pinów sam wszystko polutowalem,pompę stara która miałem trafiona wysłałem do naprawy koło łodzi chyba za jak się nie mylę ok 200 zł z gwarancją na rok i teraz wszystko działa pięknie. Kontrola trakcji,abs,nic się nie świeci. Warto popytać pogrzebac,poszukać bo później cieszy . Wbrew pozorom nie jest to aż tak trudne. Jakby co mogę ci wszystkie potrzebne schematy przesłać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Co to za wtyczka?
sknerko Rover serii 75, MG ZT 11 Czw Lip 28, 2016 15:29
sknerko
Brak nowych postów [R75] Co to za wtyczka?
Punx Rover serii 75, MG ZT 49 Sob Lis 25, 2017 15:49
Punx
Brak nowych postów [R75] Wtyczka wentylatora.
antek124 Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Cze 21, 2019 20:26
antek124
Brak nowych postów [R75] Wtyczka map sensor
maras-1977 Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Paź 26, 2015 12:01
SeniorA
Brak nowych postów [75] Luźna wtyczka
emerka Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Gru 26, 2013 12:28
rafalmis1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink