nie wykluczone. Ale nawet jeśli występował tylko elektromechaniczny (w sensie załączany elektronicznie z aktuatorem przepustnicy), to kontrolka też była
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
To nie to samo bo w R400 2.0 to T-seria a w R45 2.0 V6 to K-seria.
Akurat tempomat w R400 jest taki że z ECU bierze tylko jedną rzecz którą można dorwać w każdym aucie. Nawet maluchu
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Remigiusz, ale fabryczny? Gdzie jest regulacja prędkości?
Przepustnica jest wtedy sterowana przez jakiś oddzielny układ czy po prostu regulujemy naciąg dodatkowej linki czyli cały tempomat jest mechaniczny?
no właśnie Remigiusz, podziel sie informacjami jak to zrobiłeś, miło było by mieć taki dodatkowy gadżet, nie ukrywam też że dużo jeżdżę w trasie i by sie przydał tempomacik
_________________ Rover 45 2.0iDT 134km 297nm
Rover 416Si silnik hondy i automat 114km
No ja mowie do Diesla ciągnie linka mam dokładnie WAECO Magic Speed MS-50
Co tu ma wyglądać ma to działać Jak bym dorwał orig sterowanie od 45 to bym przerobił sobie żeby wyglądało w środku jak original Panel sterownia się da przerobić bez większych problemów, tyle ze mi to nie wadzi i niech na razie będzie jak jest
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum