Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Luźno wiszący kabel przy bezpiecznikach.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MaReK
Nie Cze 23, 2013 18:45
[R75] Luźno wiszący kabel przy bezpiecznikach.
Autor Wiadomość
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 22, 2013 14:49   [R75] Luźno wiszący kabel przy bezpiecznikach.
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam. Zaglądając dziś w skrzynkę bezpieczników pod schowkiem znalazłem luźno wiszący gruby przewód. Kolor pomarańczowy z szarym paskiem. Na kablu jest + w pierwszej pozycji kluczyka. Wie ktoś od czego może on być i gdzie powinien być przypięty?
Ostatnio zmieniony przez MatiNitro Nie Cze 23, 2013 14:20, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 22, 2013 14:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
markozalko 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1051
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Sob Cze 22, 2013 14:51   

U mnie też jakieś kable wiszą luzem. Jeden jest nawet z jakąś końcowką (puszką) nie wiem teraz jak to powiedzieć, ale wydaje mi się że jest to kabel żeby wkręcić w te końcowkę zarówkę. No chyba że mi się wydaje. Nie wiem czy tak ma każdy czy u mnie ktoś sobie takie coś sprawił.
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 22, 2013 18:14   

U mnie ten kabel jest zakończony metalową wsuwką, nie wiem jak to nazwać, i ktoś go zaizolował czyli musiał być gdzieś podpięty.

[ Dodano: Sob Cze 22, 2013 18:14 ]
mógłby ktoś u siebie sprawdzić czy posiada taki kabel i gdzie jest podłączony? Kabel średnicy Jakieś 3mm wychodzi z głównej wiązki przy bezpiecznikach. Kolor pomarańczowy z szarym paskiem zarobiony metalową wtyczką. Dodam że nie działa mi fabryczny tempomat. Czujnik wymieniłem i nadal nie pomogło. A widać że ktoś ten kabel specjalnie zaizolował.
 
 
 
radi 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 105



Wysłany: Sob Cze 22, 2013 23:44   

Ten przewód służy do podłączenia gniazda haka przyczepy i jest opcjonalny. Jeżeli jest zaizolowany to z pewnością oryginalnie. Przewód ten idzie także do ECU i przekaźnika w skrzynce bezpieczników w kabinie ,którego pewnie nie posiadasz. Od przekaźnika do modułu świateł i razem do gniazda przy haku. Równie dobrze może być wykorzystany do czegoś innego.
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 22, 2013 23:56   

to skąd na nim prąd w 1 pozycji stacyjki? Jeśli okaże się że prąd znika po wyjęciu kluczyka mogę go wykorzystać do podłączenia cb radia?
_________________
BluebeRRRrrry 75 2.0 CDTi AUTOMAT
 
 
 
radi 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 105



Wysłany: Nie Cze 23, 2013 00:18   

Można CB ,lodówka itp. Sprawdź w dwóch położeniach stacyjki. Trzeba zastosować mniejszy bezpiecznik pośredni np10A bo przewód wychodzi z skrzynki bezpieczników pod maską ,a tam jest główny bezpiecznik 50A.

I sprawdź jaki bezpiecznik ma radio bo jeżeli ma 2A to pośredni powinien być 5A-6A.
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 24, 2013 00:33   

radi, dzięki za pomoc ;) a jeszcze jedno pytanie mam i za razem problem. Przestała mi działać elektryczna regulacja świateł. Jak i automatyczny ich ruch przy uruchomieniu. Słychać silniczki w obu lampach i w obu nic nie drgnie. A w dodatku zablokowało się to w najniższej pozycji. Co dziwne problem dotyczy obu lamp. W czwartek na pewno jeszcze obie działały prawidłowo.
_________________
BluebeRRRrrry 75 2.0 CDTi AUTOMAT
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Cze 24, 2013 00:54   

A podłączałeś się i diagnozowałeś moduły innym narzędziem niż T4?
Na początek przejrzyj wszystkie bezpieczniki.
Jeśli będą okej, możesz wyłączyć wszystkie odbiorniki w aucie, a następnie odłączyć klemę (-) od akumulatora. Po ponownym podłączeniu sprawdź. Bezpieczniej dla wszystkich modułów, byłoby jednak odpięcie modułu LSM od auta i ponowne go podłączenie. Czasami moduł świateł potrafi się zawiesić w taki sposób, zwłaszcza po diagnostyce np. BWMScannerem lub INPA.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Cze 24, 2013 01:30   

przy KTSie też się zdarza,
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
radi 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 105



Wysłany: Pon Cze 24, 2013 10:11   

Zrób tak jak napisał MaReK na początek. Jeżeli słyszysz ,że działają silniczki to powinny się ustawiać. Chyba ,że masz xenony i czujniki samopoziomowania xenonów na wahaczach to w nich potrafi się wygiąć ramie czujnika i nie działa. Wszystko opiera się jednak na module LSM i mógł się zawiesić.
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 24, 2013 18:23   

mam zwykle oryginalne soczewki. Żadnych xenonów. Akumulator odłączyłem Ale nie pomogło. Jak wrócę z pracy to Sprawdzę bezpieczniki choć w piątek wyciągałem LSM jak wymieniałem czujnik sprzęgla i może wtyczka nie łączyć.

[ Dodano: Pon Cze 24, 2013 18:23 ]
sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, każdy dobry. Wyjąłem LSM wypiąłem wtyczke i zobaczyłem... Przy dwóch pinach tj. 4 i 5 od góry w lewym skrajnym rogu rzędzie patrząc od przodu LSM delikatną śniedź. W odpowiadających gniazdach także jej ślady.
_________________
BluebeRRRrrry 75 2.0 CDTi AUTOMAT
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Czw Sty 23, 2014 15:19   

Witajcie zauważyłem dzisiaj że mam odpięty 4 żyłowy kabel zakończony wtyczką z napisem AMP wychodzi on od skrzynki bezpieczników tej pod maską samochodu. ktoś mi może powiedzieć gdzie on powinien być podłączony.... :( ??
 
 
wombat 



Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 1



Wysłany: Wto Lut 25, 2014 08:59   

Witam
Ja też znalazłem wtyczkę (pewnie chodzi o tą samą).



Od czego ona jest?
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Wto Lut 25, 2014 09:50   

tak dokladnie od czego on moze byc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [elektryka] Kostka przy bezpiecznikach - do czego?
nuvolapl Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Sie 05, 2015 06:06
tronsek
Brak nowych postów [R75] przegub wewnętrzny luźno siedzi w skrzyni
dawidd Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Lis 12, 2020 23:03
mariusz950
Brak nowych postów [r75] Wiszący wydech środkowy w v6
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Mar 07, 2016 20:38
aimp12
Brak nowych postów [R75] Jak naprawić wiszący materiał z sufitu
markozalko Rover serii 75, MG ZT 7 Sro Sie 13, 2014 15:00
dawidd
Brak nowych postów [75] Co to za kabel?
klimasonor Rover serii 75, MG ZT 9 Pią Sty 08, 2016 19:12
klimasonor



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink