Nie jest to rocznik 2004 tylko jakoś 2000 lub 2001, bo inaczej był by po lift Pewnie jak moja 45 długo stalą w salonie i dopiero w 2004 roku zarejestrowali autko
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
O ile się dobrze orientuję to bywają Roverki z początku 2004 roku w przedliftowych budach... przynajmniej jeśli chodzi o R75. Mój R45 jest z czerwca 2003.
kolejny ZS sprowadzony, który ma w okolicach 80 tyś km przebiegu, to już niemal tradycja, zapewne stał pod kocem w stodole
w litanię wymienionych rzeczy też nie chce mi się wierzyć, trzeba by to wizualnie zweryfikować
Drzwi wypychane, błotnik między kołem a drzwiami ostro w głąb, wątpię by koło przy czymś takim nie ucierpiało a co za tym idzie może zawieszenie i buda przy zawieszeniu.
Tłumik z HTB, ogólnie oferta śmierdzi na kilometr.
Darowałbym sobie.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Sprawa prosta z przebiegiem, odkręcasz świece i patrzysz czy niema nagaru na tłoku.
Dla porównania, u mnie przy 70tys km wciąż widać wytłoczone na tłoku numery, jeśli u niego brak to wątpił bym...
Model MG Rover, Rover 400, 45 and MG ZS
Aspiration Normal Aspiration silnik wolnossący
Body Style 4 Door Saloon rodzaj nadwozia (sedan)
Class (Trim) Class 7.1 klasa wyposażenia
Class (Trim) T/L M2 klasa wyposażenia
Drive LHD kierownica po lewej stronie
Engine CC 2500 cc pojemność silnika 2500 cc
Engine cylinders V6 6-cylindrowy widlasty
Engine Fuel System MPi wielopunktowy wtrysk paliwa
Fuel Type Petrol benzyna
Performance 177PS moc silnika 177 KM
Performance Standard Performance silnik o standardowej wydajności
Series Engine K Series silnik serii K
Transmission Manual manualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speed pięć biegów
Transmission Type C6
Transmission Type C6BM
Transmission Type C6BN
Valves per engine 24V silnik 24-zaworowy
Model Year 2002 rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 566867 numer seryjny
Powyżej wyciąg z forumowej sprawdzajki VIN
pewnie jak Remi pisze ... stał długo w salonie. Wycacany do sprzedaży aż do przesady, aż się klei od plaka i innej chemii, ale moim zdaniem to nei znaczy, że od razu trup ... w każdym razie uważać trzeba. Ja niestety mimo, że mam tylko jakieś 40km do Lubina nie dam rady go obejrzeć w najbliższym czasie. Zapytnij Jugola ... może on by podjechał.
Sprawa prosta z przebiegiem, odkręcasz świece i patrzysz czy niema nagaru na tłoku.
Dla porównania, u mnie przy 70tys km wciąż widać wytłoczone na tłoku numery, jeśli u niego brak to wątpił bym...
to też nie jest tak, jak robiłem hgfa przy 200tys w 1,4 to nagaru nie było ale auto było chłostane gazem konkretnie, jak ktoś zamula to i nagar będzie
[ Dodano: Sro Lip 10, 2013 09:05 ]
Brt napisał/a:
Zapytnij Jugola ... może on by podjechał.
póki co to mam inne na oku bliżej siebie, jakbym w razie się decydował to się zgłoszę, tylko myślałem że ktoś go już widział
Zobacz czasem na oferty na mobile.eu czy autoscout24.pl. Często są oferty blisko polskiej granicy dość korzystne cenowo. Na handlarzy w PL nie ma co liczyć bo oni doskonale wiedzą, że takie auto trudno sprzedać więc rzadko coś się trafia na alledrogo. Np. to nie jest tak blisko, ale oferta bardzo ciekawa:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum