Wysłany: Sob Sie 24, 2013 16:29 [MG ZR 160] Uszkodzona chłodnica, kręci ale nie odpala
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam
posiadam MG ZR 160 1.8VVC 160KM i ostatnio miałam stłuczkę w wyniku której uszkodzona została chłodnica. Oczywiście od razu intensywnie zaczął wyciekać płyn, ale autko zupełnie normalnie przejechało jeszcze ok 200m na parking. Po kilku dniach próbowałam go odpalić i kręci, ale już nie odpala. Planuję sprzedać auto w takim stanie, w jakim jest obecnie i chciałabym się dowiedzieć czy nie zatarłam przypadkiem sinika (bo tak mnie dzisiaj nastraszono) tą krótką "przejażdżką", gdy płyn już wyciekał. Na chwilę obecną, jak już wspomniałam, silnik kręci ale nie odpali, pasek rozrządu ok, jest iskra. Z tym, że po dokonaniu pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach wyszedł następujący wynik: 1, 1, 4, 4 atm.
Dodam, że raz nie miałam płynu w chłodnicy i MG zachowywał się identycznie, ale zaraz po jego dolaniu najnormalniej w świecie odpalił i jeździł. Dlatego też byłam przekonana, że tym razem wystarczy zmienić chłodnicę.
Ale teraz już sama nie wiem.. Może ktoś zna się na tyle by mi odpowiedzieć co to faktycznie może być.. ?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 24, 2013 16:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie chcę go odpalać, chcę tylko podpowiedzi czy możliwe jest, by silnik był zatarty. Na 95% nic więcej, poza chłodnicą, nie jest uszkodzone. Nie znam się w tej kwestii i nigdzie nie mogę znaleźć satysfakcjonujących podpowiedzi.
Wiem, najlepiej pasowałoby zaprowadzić do mechanika i coś z nim porobić, ale jestem w ciąży, a autko i tak miałam z tego powodu sprzedać, a teraz nie stać mnie na remont i mieszkania jeszcze przed narodzinami i MG, a szkoda żeby stał. A i chciałabym też wiedzieć co to może ewentualnie być.
Jeśli prawda jest to, że twoja kompresja wynosi 1, 1, 4, 4 atm to silnik wygląda na zatarty.
A ta jazda krotka przypadkiem nie zagotowałaś silnika Wskazówka od temp. nie poszła do góry
Jeśli prawda jest to, że twoja kompresja wynosi 1, 1, 4, 4 atm to silnik wygląda na zatarty.
A ta jazda krotka przypadkiem nie zagotowałaś silnika Wskazówka od temp. nie poszła do góry
Aż poszłam sprawdzić i co się okazało.. Kontrolka zgasła, ale i auto odpaliło ! Jestem w szoku, bo z godzinkę próbował kolega to dzisiaj osiągnąć. Taki troszkę przytłumiony dźwięk ale to znaczy, że nie zatarty
leszczu, jak nie było płynu to na takim odcinku wskażnik nie pokaże. Czujnik jest na krućcu więc niema bezpośredniego kontaktu z głowicą. Nie chcę być złym prorokiem ale znacie te silniki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum