Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Problem po wymianie pompy paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Sro Lis 13, 2013 11:09
[R45] Problem po wymianie pompy paliwa
Autor Wiadomość
bartmons 



Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Polska



  Wysłany: Czw Lis 14, 2013 19:56   [R45] Problem po wymianie pompy paliwa
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2001

Witam serdecznie forumowiczów.
Mam problem dotyczący pompy paliwa, a konkretnie złożenia obudowy tej pompy.
Zamówiłem nową pompę paliwa miała być bodajże włoska ACRON, przysłano mi niemiecką SKV, (cóż zdarza się) nie wiem co to jest, i nie wiem czy lepiej czy gorzej, ale najważniejsze, że działa, poprzednia była pompa WALBRO.
Normalna procedura, ściągnąłem zbiornik, wyjąłem ten "zespół zasilania". Wyciągnąłem stary wkład Walbro, wstawiłem nowy SKV, przy okazji nowe uszczelki, nowe sitko (filterek) i tą uszczelkę na końcu pompy zaraz za filterkiem. Nakładam na tą pompę obudowę plastikową tą z tym większym filtrem na końcu. "Zespół zasilania" umieszczam z powrotem w zbiorniku, wszystko przykręcam, zakładam zbiornik itp.itd.
Nie wytrzymałbym gdybym nie spróbował odpalić, czy dobrze cyka. Ku mojemu zdziwieniu, pompa chodzi, słychać ją ale nie podaje paliwa. Odkręciłem przewód paliwowy przed filtrem paliwa i tylko bulgotało w nim i co jakiś tam czas lekko chlupnęło paliwem. Nie zostało nic innego, tylko znowu ściągać zbiornik. Tak też zrobiłem (wyciągnąłem przekaźnik i spinałem na krótko w celu sprawdzenia pompy czy podaje, robiąc samemu, uciążliwe ciągłe przekręcanie kluczykiem :) )
Zbiornik zdjęty, pompa nie ruszona, wtyczka do instalacji wpięta, wężyki zdjęte. Spinam przekaźnik, pompę słychać i podaje do butelki jakby chciała a nie mogła, delikatny strumień, na tak aby aby... Znowu wyciągam "zespół zasilania", rozbieram obudowę, co się okazuje uszczelka pompy jest dużo i znacznie inna niż poprzednia (nie ma to jak zamiennik ;D ) ale skoro była nowa to szczerze nie zwracałem uwagi. Założyłem starą uszczelkę, złożyłem do kupy obudowę, wkładam do wiadra z benzyną, spinam przekaźnik i przez kilka sekund podaje mocno, potem bardzo słabo. Rozbieram "zespół zasilający", wkładam pompę bez obudowy do wiadra, spinam przekaźnik i pompa daje tak, że ogródek by podlał, wkładam tą gównianą obudowę na pompę z powrotem i do wiadra- pompa nie podaje.
Na końcu tej obudowy (kosza) jest coś takiego jakby chyba zawór zwrotny i wydaje mi się, że to w tym tkwi problem. Pompa bez obudowy daje jak szalona, a w tym plastiku obudowie nie podaje. Już nie wiem co mam zrobić.
Czy rzeczywiście coś jest nie tak z tym zaworem zwrotnym? Już na wszystkie możliwe sposoby kombinowałem i ręce opadają. Przepraszam, za tak dość długi opis, ale chciałem, żeby ktoś mnie dobrze zrozumiał. Poniżej zamieszczam zdjęcia jak to wygląda. Pozdrawiam i serdecznie dziękuję z góry za dobre rady.

[ Dodano: Sro Lis 13, 2013 11:27 ]
Zdjęcia pompy i tej plastikowej obudowy.

http://www.fotosik.pl/pok...3af3df2d94.html
http://www.fotosik.pl/pok...a40ce57289.html
http://www.fotosik.pl/pok...f0ff83cd5e.html
http://www.fotosik.pl/pok...ce672b5af0.html
http://www.fotosik.pl/pok...fcd35a638b.html

[ Dodano: Sro Lis 13, 2013 23:55 ]
Widzę, że jest to naprawdę poważny problem, skoro nikt nie wie dlaczego pompa nie zasysa w obudowie.

[ Dodano: Czw Lis 14, 2013 19:56 ]
Witam problem rozwiązałem, można temat zamknąć.
Ostatnio zmieniony przez bartmons Sro Lis 13, 2013 11:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 14, 2013 19:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
romek71 



Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 7



Wysłany: Pią Lis 15, 2013 19:33   

Musisz dobrze wcelować tą czarną uszczelką w otwór na dnie tuby.Aby to sprawdzić zdejmij z pompy filterek siatkowy i spróbuj czy pompuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] problem po wymianie pompy paliwa...
Buri Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Sie 29, 2014 11:59
kezmanq
Brak nowych postów [R45] Problemy po wymianie pompy paliwa ...
rover_uk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Wto Lis 05, 2013 20:44
andrew0503
Brak nowych postów [Po wymianie pompy paliwa nie odpala.]
Samphilnoisee Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Paź 04, 2021 19:54
wiktor128
Brak nowych postów [R416 LPG] Po wymianie pompy paliwa chodzi jeszcze gorzej
dawid1509 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Paź 24, 2015 09:50
dawid1509
Brak nowych postów [R45]Problem z odpalaniem po wymianie filtra paliwa
barney79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 29 Pon Sty 06, 2014 19:52
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink