Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR a R200 SDI map sensor
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR a R200 SDI map sensor
Autor Wiadomość
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Wto Lis 19, 2013 22:41   MG ZR a R200 SDI map sensor

Witam czy ktoś orientuje się czy w r 200 sdi i w MG ZR 2.0 ITD jest ten sam map sensor
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 19, 2013 22:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 20, 2013 03:43   

Powinien być ten sam :-) twoje vnt jeszcze nie wybuchło ? Zamontuj sobie wskaźnik emp bo jestem ciekaw ciśnień między silnikiem a turbo i ciebie :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Sro Lis 20, 2013 23:48   

nie nie wybuchło :D czemu miało by wybuchnąć ? myślę teraz nad turbina brd2256vk :) co prawda jest odwrotnie montowana co u nas ale nie ma problemu z tym i poza tym chce zrobić sterowanie turbinka z nieużywanych portów ECU wiec Nie będzie potrzebne dodatkowe sterowanie bo nasze to przez ten przetwornik jest BARDZO złe :) nie działa tak jak powinno działać sterowanie turbiny VNT. A czemu Cię interesuje to ciśnienie? :) a zastanawia mnie to bo friq jezdził na doładowaniu 1.8bara a na filmikach było widac ze nawet powyżej i mu komp nie odcinał a moj czujnik po prostu robi zwarcie przy 1.4 bara :) dlatego zastanawiam sie czy friq ma jakis inny czujnik czy mój jest zepsuty.
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 21, 2013 01:04   

Naki17, Z jakich znów nie używanych portów ECU :wink:

Ja mam przez Arduino sterowane VNT nie przez ten przetwornik bo wiem ze to źle działa juz :P

Ecu w IDT nie odcina paliwa, w SDI jak już wiele razy tobie to ludziska pisali odcinka ECU dawkowanie :wink:

Interesuje mnie ciśnienie EMP ponieważ przez to sterowanie co masz może ono wzrastać nawet do ponad 2barow jak się łopatki nie dotwarza, co prędzej czy później do HGF prowadzi :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Lis 21, 2013 08:27   

w sdi jest inny map sensor niz w idt w sdi org mapsensor odcina dawke paliwa przy około 1.4 do 1.5 bara w idt juz nie odcina nawet przy 2 barach
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 21, 2013 12:07   

Firq, Ale map sensor czy ECU :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Czw Lis 21, 2013 22:16   

a widzisz z takich to portów iz nasz ecu nie używa wszystkich trzeba tylko wlutować w odpowiednie miejsca kabelki na płycie ecu i zmodyfikować odpowiednio mape :P co do tego ze ECU odcina mi dawke to jest tez powod w moim map sensorze bo jest uszkodzony :) zwiera przy 1.4bara na 5 v :) a nie powinien.
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Lis 21, 2013 22:28   

kazdy sdi bedzie odcinał przy 1.5 bara
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Czw Lis 21, 2013 22:30   

tak ale później u mnie odcinał już dużo wcześniej :)
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Lis 21, 2013 23:09   

dużo wcześnie tzn ile ?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów MGF Pytanie o MAP sensor
dee7 Tuning mechaniczny 5 Wto Lis 25, 2008 22:59
dee7
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [R200]obniżanie R
sprężyny
erjot86 Tuning mechaniczny 192 Sro Paź 23, 2013 09:35
leszczu
Brak nowych postów [R200 98r.] 2.5 pod maską 200 ?
Dk-san Tuning mechaniczny 4 Pon Sie 06, 2012 12:04
Dk-san
Brak nowych postów r200 14 8v tlumik
sekns Tuning mechaniczny 6 Czw Sie 18, 2011 10:12
sekns



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink