nie nie wybuchło czemu miało by wybuchnąć ? myślę teraz nad turbina brd2256vk co prawda jest odwrotnie montowana co u nas ale nie ma problemu z tym i poza tym chce zrobić sterowanie turbinka z nieużywanych portów ECU wiec Nie będzie potrzebne dodatkowe sterowanie bo nasze to przez ten przetwornik jest BARDZO złe nie działa tak jak powinno działać sterowanie turbiny VNT. A czemu Cię interesuje to ciśnienie? a zastanawia mnie to bo friq jezdził na doładowaniu 1.8bara a na filmikach było widac ze nawet powyżej i mu komp nie odcinał a moj czujnik po prostu robi zwarcie przy 1.4 bara dlatego zastanawiam sie czy friq ma jakis inny czujnik czy mój jest zepsuty.
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
Ja mam przez Arduino sterowane VNT nie przez ten przetwornik bo wiem ze to źle działa juz
Ecu w IDT nie odcina paliwa, w SDI jak już wiele razy tobie to ludziska pisali odcinka ECU dawkowanie
Interesuje mnie ciśnienie EMP ponieważ przez to sterowanie co masz może ono wzrastać nawet do ponad 2barow jak się łopatki nie dotwarza, co prędzej czy później do HGF prowadzi
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
a widzisz z takich to portów iz nasz ecu nie używa wszystkich trzeba tylko wlutować w odpowiednie miejsca kabelki na płycie ecu i zmodyfikować odpowiednio mape co do tego ze ECU odcina mi dawke to jest tez powod w moim map sensorze bo jest uszkodzony zwiera przy 1.4bara na 5 v a nie powinien.
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum