Wysłany: Sro Gru 25, 2013 02:25 [ROVER 620 105KM] 3 rzeczy do wymiany - gdzie kupić?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam. Kupiłem ostatnio samochód - rover 620. Mam pytanko jedno, które może nie powinno być w tym dziale ale zapytam - czy opłatę skarbową muszę uiścić czy tego nie ma? Kupiłem od osoby prywatnej (zwykła umowa).
Ale igły nie dostałem zresztą wcale się nie dziwie. Do wymiany mam 3 rzeczy.
Prawy przód - końcówka drążka. To będzie końcówka drążka kierowniczego? Gdzie najlepiej kupić? Na allegro znalazłem za 32 zł.
Czy będzie ona dobra? I cena w miare tania czy znajdę jeszcze taniej?
http://allegro.pl/koncowk...3749251833.html
Druga rzecz - amortyzator TYŁ LEWY. Nie wiem czy sprężyna czy amortyzator jak to jest. Troche właśnie samochód opadnięty ale lekko jest to chyba sprężyne nie? Czy jak kupie amortyzator to sprężyny w nim nie będzie? Nie znam się na tym serio...
Znalazłem: http://allegro.pl/amortyz...3769344212.html
Trzecia rzecz - łożysko. Teraz nie wiem czy jest jakaś różnica między "zwykłym" łożyskiem a łożyskiem koła piasta. Nie wiem, może w roverrze tak się po prostu to nazywa.
Link:
http://allegro.pl/lozysko...3742893117.html
A na koniec jeszcze jedno pytanie które zadawłem w poprzednim temacie ale pytam jeszcze raz:
Pod domem mam DK10 drogę krajową i ona jest w pewnych miejscach jakby "wyżłobiona" przez opony i gdy wjeżdżam na nią to auto "pływa" kierownica stoi w miejscu a samo mi skręca, nawet jak przyhamowywuje bądź przyspieszam, nie mam teej pewności czy mogę przyspieszyć czy nie bo centralnie skręca na boki.
Prosiłbym o pomoc znawców samochodu. I jak sprawdzić stan płynu do wspomagania? Bo nie wiem czy przez to ciężej sie skręca kierownicą jak jest "zużyty". Jak to najlepiej sprawdzić i czy jak wymienie to kierownica będzie lżej chodziła?
Pozdrawiam Wesołych Świąt
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 25, 2013 02:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Podatek trzeba zapłacic.Wynosi on 2 %-no chyba, że coś sie zmieniło od lipca 2011 roku.
Jest zbiorniczek od wspomagania.Moze warto wymienić płyn.
"Pływanie" może by c spowodowane właśnie drążkami lub amortyzatorem.
Jakiej szerokości masz opony ? Moze przez to masz wrażenie, że ciężko się kręci.
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Koła mam oryginalne z rovera 800 większe, są przerobione do mojej 600tki. Ale to nie jest tylko "złudzenie" tylko sam mi skręca bo raz nawet w tira prawie walnąłem bo ja trzymam kierownice prosto a on mi skręca.
Prosiłbym o pomoc na inne pytania czy dobre części to są itd
jedz na stacje diagnostyczna, niech Ci posprawdzaja DOKŁADNIE całe zawieszenie, normalnym jest ze auto z szerokimi oponami w koleinach "myszkuje", ale z tego co Ty opisujesz wychodzi że to cos wiecej niż "myszkowanie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum