Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] zmiana silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] zmiana silnika
Autor Wiadomość
komoss 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 227
Skąd: Żory

Rover 25

Wysłany: Pon Gru 30, 2013 23:29   [R25] zmiana silnika

Siemano.Sluchajcie dzisiaj z moją ukochaną żoną dyskutowalismy nad moim roverkiem.mam do wymiany tą nieszczęsną uszczelke pod głowicą.Bede ja wymieniać 4 raz.I moja zaproponowała mi żebym troche zaoszczedził i kupił nowy silnik.I moje pytanie Jaki mocniejszy silnik mogę wstawic do rovera?? Aktualnie mam 1,4 84 konie...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 30, 2013 23:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Wto Gru 31, 2013 03:34   

Po wymianie przepustnicy i linki gazu będziesz miał 1.4 103KM.
Wsadzić możesz 1.6/1.8, a także mocniejsze odmiany typu 1.8 VVC (143 lub 158KM) przy czym te dwie ostatnie wymagają kompletnego osprzętu wraz ze sterownikiem.
1.6 wsadzasz właściwie P&P na miejsce 1.4 + kupujesz sterownik z 1.6 z którego zgrywasz wsad (np. przy pomocy Galetto 1260) i wrzucasz do swojego sterownika, żeby nie kombinować z immobiliserem i wszystko chodzi, jak trzeba. Co do 1.8 to sytuacja podobna + wymiana wtryskiwaczy na 0 280 155 825. W przypadku 1.8 koło zamachowe, jak i sprzęgło musisz przełożyć z 1.4.

A co do robienia uszczelki 4 raz, to albo mechanik nie pojęcia o tym co robi, albo silnik nadaje się na złom z racji utraty twardości materiału głoiwcy/bloku.
 
 
 
komoss 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 227
Skąd: Żory

Rover 25

Wysłany: Sro Sty 01, 2014 11:34   

no i własnie chce go wymienić bo jak znam zycie za chwile go szlak trafi.Dzięki za podpowiedź

[ Dodano: Sro Sty 01, 2014 11:34 ]
A powiedz mi jeszcze jak wymienie tą przepustnice i linke to nic nie trzeba robic z kompem tylko to wymienic i jeździc?? dodam że mam założony LPG w aucie i czy to cos bedzie przeszkadzac??
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sro Sty 01, 2014 11:44   

Możesz mieć jakąś tańszą instalację np. do 90HP i wtedy będzie ci ograniczać.
 
 
komoss 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 227
Skąd: Żory

Rover 25

Wysłany: Sro Sty 01, 2014 12:14   

Ograniczac w jakim sensie?? będzie brakować mocy bo troche nie rozumiem prawde mówiąc :)
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Sty 01, 2014 16:29   

No jak masz parownik do 90KM to nie da rady obsługiwać 103KM.
Tak, tylko przepustnica i linka, bo przepustnica ma tak skonstruowaną dźwignię by nie otwierała się do końca.
 
 
 
komoss 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 227
Skąd: Żory

Rover 25

Wysłany: Sro Sty 01, 2014 20:03   

Dzisiaj przyglądałem sie tej przepustnicy i zauważyłem taki plastik blokujący żeby na maksa sie nie otwierała.Czy dało by rade ten plastik usunąć czy uciac jakoś?? robil tak już ktos??
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Czw Sty 02, 2014 20:28   

Nie wiadomo czy jak wytniesz ten plastik to czy będzie dobrze działać otwierając się do końca ale raczej firma nie wkładała innych potencjometrów położenia przepustnicy także wszystko powinno być ok.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Sty 03, 2014 22:31   

Zmieniaj przepustnice, a jak reduktor nie wyrobi to kupisz sobie mocniejszy za 150zł
i po sprawie
 
 
pulkownik 



Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 8



Wysłany: Pon Sty 20, 2014 21:07   

Witam,
Czy ktoś próbował przekładki z 1.4 Si 103 KM na 1.8 Land Rovera? Czy trzeba przekładać całość elektryki czy jest to to samo?
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 21:18   

masz inna skrzynie inne mocowanie inne ECU
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów zmiana silnika w 200 z 1.1 na 1.4 16v
karolkr Tuning mechaniczny 3 Pią Lut 06, 2009 14:57
NEOSSS
Brak nowych postów [MG ZS] zmiana silnika na vvc
djdk Tuning mechaniczny 38 Czw Sty 17, 2019 11:50
polonez_vvc
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Zmiana silnika z 8v na 16v
Avixxx Tuning mechaniczny 2 Pią Mar 07, 2014 16:04
leszczu
Brak nowych postów [r200] zmiana silnika
rudealis Tuning mechaniczny 52 Pon Lip 25, 2016 20:17
Markzo
Brak nowych postów [Rover 200 vi]1.8 vvc zmiana silnika
sebek22445 Tuning mechaniczny 2 Pią Maj 02, 2014 13:31
sebek22445



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink