Wysłany: Sob Maj 17, 2014 10:55 [R 620Si] Jaki przebieg?:)
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Na moim liczniku przeleciało już 300 000 km i zastanawiam się ile jeszcze da radę;) Jak to jest w przypadku waszych aut? jakie przebiegi i kondycja?
Poruszam temat bo nie wiem czy warto dalej inwestować a trzeba by zrobić rozrząd, wymiana butli lpg, itd. Silnik ma kompresję 11 na wszystkich garach i oleju nie bierze ale ile te benzyniaki dają radę?:)
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 17, 2014 10:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączam się do pytania, też mam blisko 300 000 tys. Silnik oleju nie bierze , butla siękończy, rozrząd przydałoby sie wymienić. Ostatnio miałem stłuczkę i troche blacharki doszło.
Czekam na wasze historie i przebiegi
Moja narzeczona ma Civica - 1.3 (D13) .. Już jest z 320 tys jak nie lepiej..
Ostatnio wymieniany rozrząd i dalej ciśnie ostro.. Wczoraj skillowała 1.9TDi ^^
Jeśli bude masz zdrową to zostaje kilka rzeczy do sprawdzenia:
Układ hamulcowy - no moze się zacząć sypać ale to w aucie przy 150kkm może być
Skrzynia - jeśli jest zdrowa, nie haczy itd to git (a jak coś to sama skrzynka tania rzecz)
Sprzęgło - Droga zabawa - ja wymieniałem to dałem ~900zł z wymianą itd no ale to auto przejeździ kolejne 240tys .... No ale sprzęgło to cześć wymienna która jak klocki się ściera
Silnik - i to jest najważniejsze - jeśli jest zdrowy, trzyma kompresje, nie dymi to można się bawić w dalszą jazde.. Jeśli jest według Ciebie okej to możesz robić bo w Hondach zazwyczaj padają uszczelniacze przez co dymią te silniki ale to 700zł zrobienie .. Ja u siebie w F20z1 (620Si) wymieniłem tylko aparat zapłonowy przez dobre 4 lata (szczerze mówiąc) pałowania .. Strasznie ten samochód ciężko ze mną miał i do tej pory mimo, że jeżdżę 620Ti mógłbym wsiadać i objeżdżać innych
Jeśli Ci to auto odpowiada to śmigaj tylko musisz mieć świadomość, że to auto z takim przebiegiem nie będzie zbyt wiele warte na rynku wturnym..
Jeśli dostaniesz po tym wszystkim z niego 5tys to będzie dobrze i teraz musisz sam ocenić czy np. (przy złym sceniariuszu) wymiana sprzęgła (900zł), rozrząd (300 - 400zł (zależnie od serwisu i rozrządu)), być może coś w zawieszeniu, może jakiś serwis klimatyzacji (w razie nie szczelności ( u mnie w 620Si jak i u kumpla w Prelude V poszedł oring przy chłodnicy.. Diagnoza, wymiana, nabicie wyszło 200zł)) Ci się opłaca .. Bo wrzucić w auto góre kasy to nie problem tylko potem sprzedać to auto (nawet za kilka lat) i na tym nie stracić fortuny
Ale to wszystko zależne od zawartości portfela .. Ja uznałem, że nie będę robić skarbonki z 620Si i kupiłem 620Ti z dużo mniejszym przebiegiem w lepszym stanie i mam dalej to samo świetne auto tylko młodsze, lepsze i mocniejsze ^^
Buda... poprzedni właściciel miał stłuczkę i zostały ślady... prrzedni prawy błotnik i drzwi w innym kolorze, maska też no i w kilku miejscach zaczyna schodzić lakier bezbarwny ale rdzy nie widać, jedynie na tylnich nadkolach dwa małe pęcherze a reszta zdrowa:)
zawieszenie: ostatnie wymiany 1500pln wymieniłem prawie wszystko co się dało:D
Hamulce: przewody i tarcze są ok ale niestety ręczny zanika całkowicie (jakoś sobie bez niego radzę:D)
klima szczelna.
Skrzynia: żadnych problemów, wszystko gładko wchodzi i sprzęgła też nie czuję żeby coś było na wykonczeniu.
kompresja jak wspominałem jest ok i nie kopci z wydechu.
nie liczę na jakiś zwrot kasy bo chyba będę nim jeździł do konca:) biorąc pod uwagę jego wygląd nie uzyskam za niego dobrej ceny mimo dobrego stanu technicznego bo jak zainwestuje w rozrząd, butlę, parownik i wymiane wszystkich płynów itp będzie utopiona taka kasa jakiej za niego pewnie nie dostanę ale chodzi mi tylko o to żeby ze 3 latka nim oblatać i chciałem się upewnić czy to możliwe:)
Ja ostatnio przgladałem oferty to widziałem "zdrowego" R z przebiegiem 400+ więc jak chcesz śmigać to pośmigasz.. A przodu jak nie chcesz malować to szukaj w kolor cześci.. Blacharka do R chodzi za psie pieniądze i np. maske kup jedną i wystaw swoją .. Powinieneś wyjść prawie na 0 a zawsze to mniej wioskowo wyglada
Czyli zabieram sie za niego;)
Z tą blacha nie jest tak dobrze bo w dobrym stanie błotnik dostac nie jest chyba łatwo i żeby jeszcze pod kolor, ale jak zrobie mechanike to coś pomyslę i o tym:)
Dzięki za wypowiedź i rady;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum