Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Sro Maj 14, 2014 12:36 [VW] zerwany pasek wieloklinowy
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997
Mam problem z rodziców Passatem B5 1.8 20V ADR 97r.
Otóż pękł pasek wieloklinowy i przy okazji wkręcił się w wał, uszkadzając pasek rozrządu (pasek poszarpany jak przez psa ale nie pękł. Przeskoczył o 3 ząbki).
Mechanik założył nowy rozrząd ale niestety brak kompresji. Teraz pytanie co robić ?
Ten silnik ma już 246 tys. do tego jakieś 65 tys. na lpg, oleju symbolicznie też znikało ale raczej przez wycieki).
Używkę z małym przebiegiem idzie kupić za ~900zł jest sens robienia tego silnika ?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 14, 2014 12:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co do oplacalnosci - zależy na ilu garach nie ma komprechy, zasadniczo jak jesteś pewny swojego silnika to go remontuj, wiesz na czym stoisz, używany slupek to wielka niewiadoma
w drugim silniku poza tym roboty więcej a i tak rozrząd przynajmniej w nim jeszcze zrobisz
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Pią Maj 16, 2014 15:59
kezmanq, z drugim silnikiem to loteria, możesz kupić padline. Jak rodzice chcą jeszcze autem pojeździć to niech robią remont. Fakt ,że z większością naszych mechaników to też loteria
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum