Wysłany: Nie Cze 05, 2016 10:43 [R420 Si lux] Przerywanie/szarpanie podczas przyśpieszania.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Ostatnio pojawił się u mnie problem przerywania/szarpania podczas przyspieszania. Czytałem te tematy odnośnie pompy itd z tym, że u mnie te przerywanie jest i na benzynie i na gazie i pojawia sie tak do 2.2k obrotów. Jak mocniej dodam gazu słychac nawet taki strzał tak jakby spod silnika (dodam, że dopiero co mam nowy wydech oraz pospawana rure kolektorowa i auto chodzi cichutko). Dzisiaj wymieniłem świece i dalej to samo. Mam wrażenie ze bardziej szarpie na zimnym bo wczoraj jak wracałem z trasy to auto spokojniej chodzi jak sie nim dłużej jedzie... Odnośnie wymianu ewentualnej cewki i kopułki da się to zrobić bez kanału? Uporał się ktoś z Was z podobnym problemem?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 05, 2016 10:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tam masz rzędowe 4 cylindry? to kopułka palec i kable do inspekcji.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
jesli masz 420Si z 1999r to nie masz ani kopułki ani cewki - masz moduł zapłonowy. Wymien przewody zapłonowe i zobacz co będzie. Moduł jest taki sam jak w citroenie: http://allegro.pl/citroen...5875701967.html coś takiego
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tak Roverek z 99r. Spróbuje podmienić kable najpierw bo w sumie maja juz ponad 3 lata i zobaczę co będzie... A czy wymiana tego modułu jest na zasadzie odkręć przykręć i ma działać tak? Lepiej od dołu się do niego dobrać czy od góy też da rade? Przyglądałem się dzisiaj temu modułowi od góry i trochę mało miejsca żeby podejść kluczem
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 17:55 ]
A czy takie przewody na podmiankę żeby tylko się przekonać czy to jest sprawca będą dobre?
http://allegro.pl/przewod...6111902330.html
Niby kod silnika się zgadza, ale pisze, że do modelu "400 TOURER (XW) 2.0 "
A powiedz mi bo znalazłem przewody z Boscha za 100zl w firmie Ro -car tylko ze ich jest tam 5 a u mnie jest 4... Czy to będzie pasowało? I cena trochę niska bo normalnie kolo 200zl. Pytałem się gościa w sklepie czy będzie pasować do mnie to nie umiał odpowiedzieć. A tych z sentecha narazie nie ma w innej hurtowni, ale może będą mieli po weekendzie kolo wtorku wiec jak coś to zaczęłam... Dzięki za pomoc.
[ Dodano: Sro Cze 08, 2016 12:58 ]
Miało być zaczekam - pisze z telefonu...
Ok dzięki. To poczekam aż mi ściągną te sentech'y.
[ Dodano: Pon Wrz 12, 2016 08:35 ]
Cześć. Wymieniłem wkońcu te przewody na NGk i nic to nie dało... Dalej przerywa zarówno na gazie jak i na paliwie. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu słychać taki strzał jakby z pod kolektora czy gdzieś w tamtych okolicach. Dodam jeszcze, że swiece jak wymieniałem to 3 były mokre. Ma ktoś jakieś sugestie co może być przyczyną?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum