Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 Si lux] Przerywanie/szarpanie podczas przyśpieszania.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420 Si lux] Przerywanie/szarpanie podczas przyśpieszania.
Autor Wiadomość
kleju1964 



Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 11



  Wysłany: Nie Cze 05, 2016 10:43   [R420 Si lux] Przerywanie/szarpanie podczas przyśpieszania.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam. Ostatnio pojawił się u mnie problem przerywania/szarpania podczas przyspieszania. Czytałem te tematy odnośnie pompy itd z tym, że u mnie te przerywanie jest i na benzynie i na gazie i pojawia sie tak do 2.2k obrotów. Jak mocniej dodam gazu słychac nawet taki strzał tak jakby spod silnika (dodam, że dopiero co mam nowy wydech oraz pospawana rure kolektorowa i auto chodzi cichutko). Dzisiaj wymieniłem świece i dalej to samo. Mam wrażenie ze bardziej szarpie na zimnym bo wczoraj jak wracałem z trasy to auto spokojniej chodzi jak sie nim dłużej jedzie... Odnośnie wymianu ewentualnej cewki i kopułki da się to zrobić bez kanału? Uporał się ktoś z Was z podobnym problemem?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 05, 2016 10:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Cze 05, 2016 11:49   

tam masz rzędowe 4 cylindry? to kopułka palec i kable do inspekcji.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 05, 2016 12:56   

jesli masz 420Si z 1999r to nie masz ani kopułki ani cewki - masz moduł zapłonowy. Wymien przewody zapłonowe i zobacz co będzie. Moduł jest taki sam jak w citroenie: http://allegro.pl/citroen...5875701967.html coś takiego ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kleju1964 



Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 11



Wysłany: Nie Cze 05, 2016 16:55   

Tak Roverek z 99r. Spróbuje podmienić kable najpierw bo w sumie maja juz ponad 3 lata i zobaczę co będzie... A czy wymiana tego modułu jest na zasadzie odkręć przykręć i ma działać tak? Lepiej od dołu się do niego dobrać czy od góy też da rade? Przyglądałem się dzisiaj temu modułowi od góry i trochę mało miejsca żeby podejść kluczem

[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 17:55 ]
A czy takie przewody na podmiankę żeby tylko się przekonać czy to jest sprawca będą dobre?
http://allegro.pl/przewod...6111902330.html
Niby kod silnika się zgadza, ale pisze, że do modelu "400 TOURER (XW) 2.0 "
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 05, 2016 20:49   

Nie kupuj takiego badziewia, bo nic się nie przekonasz... kup np: Sentechy, bardzo ładnie się sprawują w 2,0. A moduł wkładasz nowy i ma działac.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kleju1964 



Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 11



Wysłany: Sro Cze 08, 2016 11:58   

A powiedz mi bo znalazłem przewody z Boscha za 100zl w firmie Ro -car tylko ze ich jest tam 5 a u mnie jest 4... Czy to będzie pasowało? I cena trochę niska bo normalnie kolo 200zl. Pytałem się gościa w sklepie czy będzie pasować do mnie to nie umiał odpowiedzieć. A tych z sentecha narazie nie ma w innej hurtowni, ale może będą mieli po weekendzie kolo wtorku wiec jak coś to zaczęłam... Dzięki za pomoc.

[ Dodano: Sro Cze 08, 2016 12:58 ]
Miało być zaczekam - pisze z telefonu...
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 08, 2016 14:12   

Nie, 5 kabel jest do kopułki. więc sa to kable do silnika z kopułką. U ciebie jest moduł zapłonowy i potrzebujesz dłuższe kable.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
kleju1964 



Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 11



Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 07:35   

Ok dzięki. To poczekam aż mi ściągną te sentech'y.

[ Dodano: Pon Wrz 12, 2016 08:35 ]
Cześć. Wymieniłem wkońcu te przewody na NGk i nic to nie dało... Dalej przerywa zarówno na gazie jak i na paliwie. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu słychać taki strzał jakby z pod kolektora czy gdzieś w tamtych okolicach. Dodam jeszcze, że swiece jak wymieniałem to 3 były mokre. Ma ktoś jakieś sugestie co może być przyczyną?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 416] przerywanie podczas przyśpieszania
grzesiek_pal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Cze 10, 2016 18:32
zychMajster
Brak nowych postów [R414] Szarpanie podczas przyspieszania
jak wciskam gaz to szarpie samochodem
mogewszystko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Sob Paź 25, 2008 09:14
Lechos
Brak nowych postów [R416] Szarpanie silnika podczas przyspieszania
JAK SIĘ UPEWNIĆ CZY O TO CHODZI
irons122 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sob Kwi 18, 2009 05:47
irons122
Brak nowych postów [R420] Szarpanie podczas ruszania na zimnym silniku.
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lip 29, 2007 19:45
sTERYD
Brak nowych postów [R420 SDI] Szarpanie silnika podczas jazdy "na luzie&am
Jarek_420_SDI Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Paź 27, 2015 19:57
Jarek_420_SDI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink