Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620sdi] szarpanie i falujace obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620sdi] szarpanie i falujace obroty
Autor Wiadomość
prix83 



Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 3



  Wysłany: Pią Lip 18, 2014 19:57   [R620sdi] szarpanie i falujace obroty
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam klubowiczów.moze ktoś jest w stanie mi pomoc z moim roverkiem 620sdi 96r.. 2 dni temu wymieniałem skrzynie biegow i po wymianie zaczely dziac mi się dziwne rzeczy z moim autem,ktore wczesniej nie wystepowaly. silnik zaczal szarpac,obroty falowac,zapala się kontrolka check i wskazowka od obrotomierza wariuje. Raz skacze od dolu do góry a zaraz opadnie na 0 i lezy nie ruchomo. silnik potrafi tez zgasnąć podczas jazdy. sprawdzałem wtyczki i kable od pompy wtryskowej,wszysko jest ok. odlaczylem przepływomierz i zadnej roznicy. rozlaczylem wtyczkie od czujnika polozenia walu i check pali się caly czas,obroty lekko faluja ale silnik równiej pracuje i bez szarpan i przerywania za to ciężko odpala i to no rozgrzanym silniku. przed wymiana skrzyni wszystko było ok i nie wiem czy to przypadek czy mechanik,ktory wymienial skrzynie cos zrobil nie tak...mogly by mi kos pomoc lub doradzić w tej sprawie
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 18, 2014 19:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kataklysm 



Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 47



Wysłany: Sro Lip 30, 2014 01:57   

Przy skrzyni bym nie szukał problemu ale żeby ją wyjąć jeśli dobrze pamiętam trzeba podnieść silnik (jeśli źle piszę proszę mnie poprawić) więc pewnie trzeba było rozpiąć kostki elektryczne. Jeśli było jak przypuszczam to zacząłbym od kostki pompy jednak bo moja też wyglądała na taką ok, a później okazało się, że jeden przewód był złamany mimo że miał oryginalną "koszulkę" a do tego sama kostka była w słabym stanie i czasami pomijając falujące obroty potrafił zgasnąć sam z siebie w różnych sytuacjach a zdarzało się to np raz na 3 miesiące :) wszystkiemu winna raczej wiązka pompy. Ja u siebie jeszcze tego nie zrobiłem bo mam wyciek z pompy ale zamierzam wyciąć kostkę i zlutować wszystkie przewody, myślę, że to wystarczy do zezłomowania auta :P
 
 
BlackD 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 311
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lip 30, 2014 11:41   

Dokładnie. W naszych dieslach podstawa to elektryka pompy. Tam masz 3 kostki kolo pompy 2obok obudowy rozrzadu i jedna na dole po stronie rozrzadu. Sprawdz wszystkie. Odpal auto i ruszaj we wszystkie strony a trafisz.
_________________
Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] SZARPANIE I FALUJĄCE OBROTY
steview Rover serii 600, Honda Accord 18 Wto Maj 11, 2010 10:54
wlodi1991
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R620sdi] Szarpanie i skaczące obroty też na ciepłym silniku
19bizon08 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Kwi 11, 2013 19:59
kruszan
Brak nowych postów [618] falujace obroty
trebuh75 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Gru 01, 2016 07:20
maciej
Brak nowych postów [620 sdi] falujace obroty
gaxik Rover serii 600, Honda Accord 6 Pią Cze 20, 2014 13:58
Marcin84
Brak nowych postów [R600] Falujące obroty
wojtekkk Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Cze 18, 2010 15:09
Deamian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink