Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam.Mam pytanie jaka wada fabryczna powoduje uszkodzenie uszczelki pod głowicą w silniku 1.8 przed liftem, bo kiedyś w necie ktoś napisał że po lifcie już są bez "wady fabrycznej odpowiedzialnej z a uszkodzenie uszczelki" wie ktoś o jaką wade chodzi??pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 13, 2014 14:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ale Rover przeprowadził akcję serwisową mającą zmniejszyć ryzyko wystąpienia HGF-u, pozbawiając uszczelkę pól silikonowych(+ dodając podkładkę) i zmieniając dolną magistralę olejową oraz zmieniając termostat na PRT. Jednak to było w 2005r. Z tego co się orientuję sam lift nie wprowadził zmian w budowie silnika.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Paź 13, 2014 17:17
tomimacko, tej wady w żaden sposób nie da sie wyeliminować. pineska, wystarczy zobaczyć po zdjęciu głowicy jak wyglądają ścianki bloku i tuleje cylindrowe. Wszystko jest tak cienkie i delikatne ,że w zasadzie wyeliminowanie tej wady to sci-fi. Wprowadzenie uszczelki nowego typu, która miała rozwiązać ten problem było zwykłą zagrywką marketingową.
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum