Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam czy może ktoś pomóc. Pierw opisze problemy. Odkąd kupiłem roverka przy zmianie biegu muszę wolno puszczać sprzęgło żeby nie wystąpiło bujniecie auta zrobiłem już ponad 20 tys km trochę denerwujące ale można jeździć od jakis 8 tyś występuje delikatne metaliczne grzechotanie(terkotanie)słyszalne mocniej na zimnym silniku wydobywające się z okolic sprzegła( tak mi sie wydaje)na ciepłym słychać tylko przy wyłączonym radiu i nawiewie oraz przy wolnej jeździe np na 5 biegu w celach badawczych od jakiegoś czau doszło szarpniecie przy dodaniu i puszczaniu szybkim gazu (dwa bujnięcia autem i normalne zwalnianie) wymieniłem poduszę 8 bo była rozwalona reszta wydaje się ok. Auto stało 3 dni czekając na cześć po wymianie myślałem że jest ok zero terkotania szybkie zmiany biegów ale było tak tylko przez chwile i powróciło. Dodam że odczuwam mrowienie szuranie w stopie po lekkim naciśnięciu sprzęgła. Kilka razy też czułem na pedale od gazu jak wjeżdżałem pod większa górkę ale ostatnio dawno tego nie zauważyłem. Na łączeniu silnika ze skrzynią zauważalny jest olej. Usterka występuje na benzynie i lpg.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 10, 2015 14:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jest już dostępna wersja metalowa wysprzęglika, miejmy nadzieje, że problemy ze sprzęgłem się skończą wreszcie, moj plastikowy już prawie 6 lat śmiga ale nie znam dnia ani godziny
Witaj w klubie. W ostatnim czasie dopadło mnie to samo.
Na 100 wysprzęglik. On się powoli sypie. I nie wiadomo, kiedy całkiem się rozszczelni. Ja na razie zamierzam jeździć, aż całkiem padnie, a w międzyczasie szukam dwumasy, tarczy sprzęgła z dociskiem i wysprzęglika - zrobię zestaw na raz, żeby mieć święty spokój.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
cin1391 wysprzęglik TAZU ok 330 zł (trzeba napisać im na maila), sprzęgło nationala ok 369 zł na allegro (nr części CK9719). Dwumas pewnie 1400-1600 chyba, ze regeneracja.
U mnie wysprzęglik już też ale na razie brak funduszy więc czekam aż się kompletnie wysypie. Tarczę i docisk też od razu, bo sprzęgło przy podłodze łapie. Dwumasu mam nadzieję nie będę musiał ruszać. Przy przebiegu ponad 350 tyś km myślę, że już był zmieniany, a objawów żadnych nie daje.
cin1391 wysprzęglik TAZU ok 330 zł (trzeba napisać im na maila), sprzęgło nationala ok 369 zł na allegro (nr części CK9719). Dwumas pewnie 1400-1600 chyba, ze regeneracja.
U mnie wysprzęglik już też ale na razie brak funduszy więc czekam aż się kompletnie wysypie. Tarczę i docisk też od razu, bo sprzęgło przy podłodze łapie. Dwumasu mam nadzieję nie będę musiał ruszać. Przy przebiegu ponad 350 tyś km myślę, że już był zmieniany, a objawów żadnych nie daje.
Dzięki panowie za odpowiedzi. Co do ceny sprzęgła to właśnie do benzyny jest jakaś kosmiczna bo tylko za 600 zł znalazłem:( zastanawiam sie czy od innego auta nie podejdzie i czym sie rożni od diesla że taka różnica cenowa
prebenny, ja kupię wysprzęglik od Landka BritPart za 220 zł, a tarczę i docisk oddam do regeneracji do AVANTI w Kielcach. Choć sprzęgło bierze mi dobrze, od połowy i nie ślizga się.
A co do dwumasa mam mieszane uczucia - sam nie wiem. Kolega MaReK powiedział mi, że tłuczenie pedałem i szum to najprawdopodobniej sam wysprzęglik. Mam przelatane 245kkm i obawiam się, że jednak dwumas nie był ruszany od fabryki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum