Witam.
Przyznam się, że pierwszy raz widzę ten patent, ale... hmm... jakby tu powiedzieć... nie odważyłbym się takiego zabiegu z jednej prostej przyczyny: obawiałbym się że na większych nierównościach sprężyny by "dobijały". Chodzi o to, że skracasz "ruchy" sprężyny nie zmieniając jej "miękkości/twardości" co IMHO będzie prowadziło właśnie do szybszego max. "dobijania" spężyn. Ale może to tylko moja wyobraźnia??
[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 12:29 pm ]
Chyba coś namieszałem... chodziło mi o to, że jeśli zachowasz sprężystość oryginalnych sprężyn (trochę masło maślane, ale wiecie o co chodzi..), to może doprowadzać przy obciążeniu auta do owego dobijania lub nawet do tarcia elementami podwozia (np. na koleinach kiedy wpadniesz w dłuższe nierówności). Takie doznania miałem w Maździe przy obciążeniu kiedy wyjeżdżałem z Poznania na Wrocław... masakra.. nie raz i nie dwa kiedy miałem dwie osoby z tyłu poszły mi iskry spod auta...
hmm ale ja je dociagniesz takim czyms to beda twardsze ? wsumie sportowe sprezyny sa na alegro niecale 400zł 4 sprezyny -40 aa co myslicie o glebie -60 za duzo ? ..sory za OT prosze o dalsze kometarze tego "wynalazku "
hmm ale ja je dociagniesz takim czyms to beda twardsze ?
na moje jedno koślawe oko wygląda, że nie będą twardsze... tymbardziej, że to "ściągi" jak widać ze zdjęć skracają np. tylko dwa-trzy zwoje a nie całą sprężynę...
Ja bym tego nie dotknął nawet narzędziem na długim kilu
IMHO Viniu ma 200% racji - to taki wieś-tuning dla ubogich (nie mam nic do mieszkańców wsi )
Jak chcesz, żeby auto 'ładniej' niższe wyglądało i nim nie jeździć, to OK, ale jak fury używasz, to lepiej zapomnij.
Spoko, ja tylko odpowiadam , ale to moja opinia - expertem nie jestem
bialy114 [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 16:19
Po pierwsze - primo:
Zauważ, że część po lewej to klamerka zakładana na dwa zwoje sprężyny, część po prawej to namiastka ściągacza - nie zostaje zamontowana na stałe. Musisz mieć więc dwie klamerki i ściągacz. Wygląda na to, że trzeba by zamontować dwie klamry naprzeciw siebie na dwóch ściśniętych zwojach.
Ja bym się bał, że taka klamerka pęknie w najmniej oczekiwanym momencie - np. przy 140 km/h (oczywiście nie w Polsce )
Po drugie - primo:
Ściągacz sugeruje obniżenie, a nie utwardzenie - chcesz się po prostu niżej bujać Co to ma dać za efekt
Po trzecie - primo - ultimo:
Chcesz oszczędzać ? Kup skarbonkę, a nie ściągacze. Będziesz bardziej zadowolony. W samochodzie, który decyduje o Twoim życiu (lub - nie życzę - śmierci) nie ma miejsca na półśrodki. Jako mężczyzna - jak coś robisz - rób to dobrze - od początku do końca
Sorry za wywód moralny, ale takie jest moje zdanie - nie masz obowiązku się z nim zgadzać
Pozdrawiam
P.S.
Już chyba prędzej zdecydowałbym się na poszukiwania używanych sprężyn.
Te ściągacze to lipa!! zawieszenie twardsze nie będzie, jak chcesz przyoszczędzić to bezpieczniej obciąć te co masz, ale to też nie spowoduje utwardzenia, najlepiej poszukać sprężyn sportowych, jak trochę poszukasz to można naprawdę za niezłe pieniądze dostać!!
pozdrowienia czeniu!!
ludzie ja tgo nie bede kupowac pytam co to jest i tyle i czy ktos to urzywal chce obnizyc o -60/-40 i kupie sprezyny az taki biedny to nie jestem heh zeby kupowac sciagacze za 12zl aa w swoim czasie kupie jakies amorki pozdrawiam
Nie bierz do siebie tych komentarzy - inni też to czytają i może czegoś się dowiedzą
BTW obniżenie R200 o 6cm to IMHO trochę dużo
Ja mam fabryczne a i tak haczy mi przód o co wyższe krawężniki na parkingach
Nie bierz do siebie tych komentarzy - inni też to czytają i może czegoś się dowiedzą
BTW obniżenie R200 o 6cm to IMHO trochę dużo
Ja mam fabryczne a i tak haczy mi przód o co wyższe krawężniki na parkingach
Ja mam autko obniżone o 30 mm. Już nauczyłem się, że muszę uważać na torach a krawężniki omijać z daleka Wiec 40 mm to jeszcze lepsza zabawa A 60 mm to chyba nie do Polski Co do tych ściągaczy. Kiedyś je gdzieś testowali.
1. Założyć jest ciężko.
2. Po założeniu czuć jak dobijają sprężyny.
3. Przez te klamry pękła im sprężyna (nie pamiętam jakie to było auto )
4. Zdjęcie tego czegoś nie jest zbyt bezpieczne bo strzela
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum