Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] SPADAJĄ OBROTY! AUTO GAŚNIE!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] SPADAJĄ OBROTY! AUTO GAŚNIE!

POMÓŻCIE KOLEDZY
Autor Wiadomość
RAFAL321 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 4
Skąd: Bełchatów



  Wysłany: Nie Maj 06, 2007 14:45   [R620] SPADAJĄ OBROTY! AUTO GAŚNIE!
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam wszystkich! Pomóżcie koledzy bo mam duży problemik. kupiłem Roverka 620 SDI 97r jakies 3 tyg temu i nie wiem co sie dzieje ale samochód traci wolne obroty np: jade jakis czas oscylując na ok 2 tys obrotów, dojezdzając do skrzyżowania puszczam gaz i wciskając sprzęgło natychmiast spadają obroty do ok 550-650 przydusi się chwilke i dopiero ustabilizuje na ok 850obr/min.w momencie jak obrotomierz spada ponizej 800 obrotów auto zaczyna trzasc, ma ochote zgasnąc. Zdarza sie także ze wcikając sprzeglo czy włączając luz jak dojezdzam do skrzyzowania auto potrafi w momencie tego przyduszenia zgasnąć. Na dodatek cięzko zapala i mam wrażenie ze dopuki nie zacznie pracować turbo nie ma w ogole mocy. :sad: NAWET NIE WIEM GDZIE SZUKAĆ CO SIE DZIEJE POMOCY KOLEDZY!!!! Z GÓRY DZIEKI ZA KAŻDĄ PODPOWIEDZ!!! :sad:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 11, 2011 14:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 06, 2007 14:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Golab33 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 127
Skąd: Zbójno



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 15:49   

Czesc!!!opisałem w jakims tam poscie rozwiazanie tego problemu a mianowicie znajdz jakąś fachure:i jezeli bedzie to pompa wtryskowa to lezysz ale to chyba sie tak czesto nie psuje .... mi mechanik zmienil wszystkie przewody zmienil zawor w pompie wtryskowej ustawil kąt wtrysku(po wymianie paska rozrzadu sie przestawil)i podniosl lekko dawke paliwa koszt to tlko 200 zl i radocha z mocy i jazdy do dzis :cool:
 
 
 
RAFAL321 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 4
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 16:06   

dzieki wielkie..sprawdze to tak jak mówisz..też bym nie chciał zeby to było cos z pompą..mam nadzieje ze moze cos z tym kątem wtrysku... tylko problem z fachurą...każdy mowi co innego:/ ...dzieki wielkie..jakby ktoś jeszce mial podobny problem to piszcie, będę wdzieczny...DZIEKI GOLAB33
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 16:36   

CZy w zwiazku z tym problemem zapala Ci sie kontrolka check engine?? Zrób jak razdi Golab33. Podjedź do jakiegoś szpeca od diesli, dysponującego testerem lub kompem diagnostycznym i niech sprawdzi błędy kompa i odczyty czujników. Moze wystarczy ustawić kąt wtrysku. A w razie czego ustawienie pompy (gdyby była potrzeba) nie jest tragedią. Błędy kompa możesz sprawdzić sam. Artykuł opisujący procedurę znajdziesz na stronie Klubowej --> Artykuły --> Porady dot. eksploatacji.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Tommy05 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 17
Skąd: Święciechowa



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 17:00   

Brt napisał/a:
Moze wystarczy ustawić kąt wtrysku.

Witam
Uważam tak samo jak BRT :mrgreen: że wina leży po stronie kata wtrysku i zdradza to ciezkie odpalanie, oraz moc tylko w przypadku dobrego dopełnienia komory spalania poprzez turbo. Prawdopodobnie masz ustawiny zapóźny kat wtrysku i w momencie dojeżdżania do skrzyżowania ustawiona jest niska dawka wtrysku co w efekcie nie starcza na zapłon na wolnych obrotach, po tzw. przez ciebie trzęsieniu ECU wychwytuje niskie obroty i zaubogie dawki i reguluje to chwilowym zwiększeniem dawki dla danej kompresji. Mysle że wystarczy ustawić kąt wtrysku i poprawić ewentualnie dawkę paliwa, pompa chyba nie ma z tym nic wspólnego.
Pozdrawiam i życze szybkiego porotu do zdrowia twojemu silniczkowi. :cool:
 
 
 
RAFAL321 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 4
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 17:24   

witam PO PIERWSZE DZIEKI JESZCZE RAZ ZA POMOC DAJECIE MI NADZIEJE:):):) NIE PALI SIE CHECK ENGINE A DIAGNOSTYKA NIE WYKAZUJE ŻADNYCH BŁĘDÓW TYLKO 12-START DIAGNOSTYKI:/ ALE FAKTYCZNIE JADE JUTRO NA USTAWIENIE TEGO KĄTA WTRYSKU MAM NADZIEJE ZE POMOŻE..DZIEKUJE JESZCE RAZ ...NAPISZE CZY POMOGŁO..:)
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:01   

RAFAL321 napisał/a:
DZIEKUJE JESZCE RAZ ...NAPISZE CZY POMOGŁO..:)

Wystarczy kliknąć 'POMÓGŁ' np. Gołąb33 :D
I następnym razem wyłącz CapsLock'a ;)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 20:19   

to jest jak chłopaki bez kompa wymieniają pasek, niech któremuś się ręka osunie i pompe ruszy, miałem tak w 400, chłopaki po piwku :) wymieniali pasek ......
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Wrz 28, 2007 10:45   

RAFAL321 napisał/a:
witajcie ludzie. Swego czasu prosiłem o pomoc w r620 SDI, był problem ze schodzeniem z wkręcaniem na obroty oraz źle odpalał i jak schodził z obrotów to było duże przyduszenie. Otóż po wielu miesiącach udało sie usterkę usunąć, jestem teraz super zadowolony z roverka :) podziele sie wiec z wami moim doświadczeniem na wypadek, gdyby ktos miał ze swoim sprzętem podobny problem. Otóż problem tkwił nigdzie indziej tylko w pompie wtryskowej. badałem juz nawet ciśnienie spręzania. okazało sie ze dawka rozruchowa wystarczała na utrzymanie jedynie ok 500obr - zdecydowanie za mało a w zasadzie auto w ogole nie powinno jezdzic. nalezalo zdjąć dekielek pompy wtryskowej, (jest tam jedna dosyć nietypowa śruba w kształcie trójkąta spiłowanego na rogach - trzeba by miec klucz) i regulując połozenie regulatora ustawić początkową dawkę paliwa, po tym ustawienie kąta wtrysku i autko jak marzenie. pozdro dla Was...PS. teraz odpala na pół obrotu rozrusznika:)
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620] Obroty spadaja i auto gasnie - LPG
LanDrYn Rover serii 600, Honda Accord 5 Sob Kwi 23, 2011 20:23
tomason
Brak nowych postów [R620] Jak włączam klime spadają obroty na 500-600
KRYS Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Cze 07, 2007 01:38
Maciek321
Brak nowych postów [R618] Spadające obroty,auto gasnie.
Rover 618i benzyna gaz
iambasta Rover serii 600, Honda Accord 29 Sro Sty 26, 2011 12:05
maciej
Brak nowych postów [R620] POMOCY AUTO MI GAŚNIE :(:(:(
adam170 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Kwi 17, 2009 16:54
praktis
Brak nowych postów [R620] Włącza się czek diagnostyki i auto gaśnie
dziki_1982 Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Lip 04, 2010 22:33
Perez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink