Wysłany: Wto Maj 22, 2007 14:47 [R600] Wymiana stacyjki i zamków
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
witam - mam niestety zepsuty zamek od drzwi kierowcy - naszczescie wersja bez immo czyli bez pilota, czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze
pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok
--
pozdrawiam
xytras 620 sdi (znowu już niedługo)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 15:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 14:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie było wersji bez pilota.
Ja też mam 1995 i mam immobiliser. Do deaktywacji/aktywacji (oraz otwierania drzwi) jest używany pilot.
Niektórzy użytkownicy (np. maciej) mają 1995 z pilotem (otwiera drzwi), ale bez immo.
xytras napisał/a:
pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok
Jeżeli zmienisz centralkę alarmu i dostaniesz do niej w komplecie pilota (i dodatkowo nie masz immobilisera) to wszystko powinno "grać".
xytras napisał/a:
czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze
Jeszcze schowek i ten panel taki pod lewą nogą (tam gdzie się otwiera bagażnik od wewnątrz). W roczniku 1995 jest jeszcze chyba zamek w drzwiach pasażera.
Nie lepiej kupić używany zamek i oddać do speców od zamków, aby dopasowali zapadki do Twojego kluczyka?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 16:21 a co gdy będzie immo??
piter34 napisał/a:
Nie było wersji bez pilota.
Ja też mam 1995 i mam immobiliser. Do deaktywacji/aktywacji (oraz otwierania drzwi) jest używany pilot.
Niektórzy użytkownicy (np. maciej) mają 1995 z pilotem (otwiera drzwi), ale bez immo.
swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci
piter34 napisał/a:
xytras napisał/a:
pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok
Jeżeli zmienisz centralkę alarmu i dostaniesz do niej w komplecie pilota (i dodatkowo nie masz immobilisera) to wszystko powinno "grać".
aha rozumiem
piter34: ale namieszałeś z tymi cytatami... poprawiłem. Poczytaj sobie forumowe FAQ
piter34 napisał/a:
xytras napisał/a:
czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze
Jeszcze schowek i ten panel taki pod lewą nogą (tam gdzie się otwiera bagażnik od wewnątrz). W roczniku 1995 jest jeszcze chyba zamek w drzwiach pasażera.
Nie lepiej kupić używany zamek i oddać do speców od zamków, aby dopasowali zapadki do Twojego kluczyka?
zapomnialem dodać dość ważną rzecz - stacyjka była wymieniana i teraz mam inny kluczyk od drzwi inny od stacyjki - cholera
co zrobic gdy jednak będę mial immobilizer? szukać całego kompletu ? stacyjka, zamki, centralki + kluczyki i piloty ? wtedy bez czerwonego kluczyka również uruchomię
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Maj 22, 2007 17:09, w całości zmieniany 3 razy
co zrobic gdy jednak będę mial immobilizer? szukać całego kompletu ? stacyjka, zamki, centralki + kluczyki i piloty ? wtedy bez czerwonego kluczyka również uruchomię
Tak. W tym roczniku nie było czerwonego kluczyka.
xytras napisał/a:
zapomnialem dodać dość ważną rzecz - stacyjka była wymieniana i teraz mam inny kluczyk od drzwi inny od stacyjki - cholera
No to kupujesz nowy zamek i idziesz do speców z kluczykiem od stacyjki. Ustawią Ci tak zamek drzwiowy, że wszystko będzie pasować na ten sam kluczyk.
xytras napisał/a:
swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci
Wersja bez immo wizualnie nie różni się niczym (kołki, diody) od wersji z immo. Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci
Wersja bez immo wizualnie nie różni się niczym (kołki, diody) od wersji z immo. Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik.
Modele z immo miały migający zielony symbol kluczyka na obrotomierzu.
Ale to chyba w nowszych wersjach
Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik.
Wystarczy podlaczony akumulator , prubowka do pradu i kolega do pomocy
Nalerzy prubowke polaczyc jednym koncem do masy, natomiast drugi wpinamy do przewodu sygnalowego rozrusznika. Kolega przekreca stacyjke w pozycje 3, a my patrzymy, czy prubowka sie swieci.......
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum