Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Witam wszystkich!
Od stycznia jestem właścicielem Rovera 200 vi, w okresie zimowym po mieście palil okolo 11 litrow a teraz pali 10, Czy te wartości są prawidlowe? Fabryka podaje 9,4. Mam jescze jedą sprawę , czy wskazówka od temp wychyla sie ponad połowę skali gdy włącza sie wiatrak? U mnie dochodzi do polowy sakali i nigdy nie jej nie przekracza np mimo długiego stania w korku,aaaaaa i jeszcze jedno jakie powinno być ciśnie nie w oponach w tym modelu? chyba to wszystko
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Gru 14, 2010 13:45, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 10:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co do temperatury to u mnie jest tak samo.
Spalanie wydaje mi się że jest ok bo wystarczy tylko parę razy przycisnąć i średnia się psuje - ale zastrzegam tak mi się wydaje!
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 12:03
Takie odchylenie od normy podanej fabrycznie nie powinno Cię martwić bo jest ok! Jesli temp chodzi do połowy skali to wszystko jest ok i też nie masz się czym martwić, tak powinno być! Co do ciśnienia to w książce do R200 napisano 2,3 Bar
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
kwinto [Usunięty]
Wysłany: Sob Maj 26, 2007 06:34
Z ciekawości podpiołem się miernikiem pod sondę lambda. Na wolnych obrotach napiecie wacha się prawidlowo miedzy 0.2 do 0.8 i przy wyższych stałych obrotach o podobnie. Natomiast przy przyśpieszaniu z gazem w podłodze przez caly zakres obrotów napiecie jest stale i wynosi 0.8 do 0.9 , chyba toche za bogato!!??ciekawe jaki jest afr przy tych wartościach napięcia?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 62 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Maj 26, 2007 20:06
Kozik napisał/a:
Adolf napisał/a:
tak czytam o spalaniu 200.. i trochę się krzywię..
u mnie przy silniku 1.8.. nie przekroczyłem w mieście 8.5 w zimie..
a średnio to 7.5 l..
wydaje mi się że rozpatrywany model w temacie to jest 145KM także mocniejszy od Twojego więc pewnie nic za darmo nie ma.
zgadza się.. ale popatrz na dane techniczne..
producent podaje np. w 200 różnica w spalaniu między 120 a 145KM jest tylko
w spalaniu miejskim i to raptem o 0,3 l/100km..
pomijam, że do MGF-a miejskie jest podawane 10,6 w stosunku do 9,4..
ja wiem, że za spalanie głównie jest odpowiedzialna prawa stopa..
ale to i tak zastanawiająco spora różnica..
_________________ ex - MGF
kwinto [Usunięty]
Wysłany: Nie Maj 27, 2007 10:34
Wracając do wskazan sondy lambda to na chłopski rozum podczas nagłego wciskania gazu powinno sie robic pogato czyli 0.8 do 0.9v ale potem powinno wracac wszystko do normy czyli 0.2 do 0.8v. U mnie prawie caly czas jest kolo 0.8v, w normie jest tylko przy stałej prędkości/obrotach.
Wracając do wskazan sondy lambda to na chłopski rozum podczas nagłego wciskania gazu powinno sie robic pogato czyli 0.8 do 0.9v ale potem powinno wracac wszystko do normy czyli 0.2 do 0.8v. U mnie prawie caly czas jest kolo 0.8v, w normie jest tylko przy stałej prędkości/obrotach.
"Acceleration enrichment
When the throttle pedal is depressed the ECM
receives a rising voltage from the throttle position
sensor and detects a rise in manifold pressure from
the manifold absolute pressure sensor. The ECM
provides additional fuel by increasing the normal
injector pulse width and also provides a small
number of extra additional pulses on rapid throttle
openings."
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum