Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Nieszczelny dolot powietrza??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 19:04
[R414] Nieszczelny dolot powietrza??

silnik gasnie na LPG / szarpie na benzynie
Autor Wiadomość
szogu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2005
Posty: 39
Skąd: Kraków/Szczawnica



Wysłany: Nie Cze 10, 2007 23:23   

Witajcie :mrgreen:
Ja miałem taki przypadek, że po założeniu gazu (1,5 roku temu) silnik mi "czkał". Wcześniej nic, a nic się nie działo. Okazało się, że po poprzednim właścicielu mam założone świece przeznaczone do silnika z pojemnością 1.6, a ja mam 1.4. Po zmianie na właściwe, działa jak ta lala. Oczywiście nie omieszkałem opitolić "gazowników", że nie sprawdzili/wymienili tego przy zakładaniu gazu.

Miesiąc temu byłem na kolejnym już przeglądzie i okazało się, że są jakieś przekłamania na odczytach (nie pytać o szczegóły, nie znam się na tym). Znaleźli nieszczelną rurkę, która wychodzi z pokrywy silnika - ma chyba kształt literki "s" - i znika gdzieś za silnikiem. Po jej zaizolowaniu stwierdzili, że wszystko jest ok.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 10, 2007 23:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zdzich44 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 51
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Cze 11, 2007 08:12   

szogu napisał/a:
Witajcie :mrgreen:
Okazało się, że po poprzednim właścicielu mam założone świece przeznaczone do silnika z pojemnością 1.6, a ja mam 1.4. Po zmianie na właściwe, działa jak ta lala.

A to są jakieś inne? Zawsze myślałem, że takie same. :)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 11, 2007 08:30   

Cytat:
A to są jakieś inne? Zawsze myślałem, że takie same.


hehe :) tez mi sie tak wydawało, ale ja sie nie znam, więc sie nie odzywałem :P

PS. Zdzich widzę, że sie rozkręcasz :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
zdzich44 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 51
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Cze 11, 2007 08:32   

Brt napisał/a:


PS. Zdzich widzę, że sie rozkręcasz :mrgreen:


Oswajam się z forum. Na razie średnio mi pasuje. :mrgreen:

edit: czy zaraz dostanę warna za offtop od moda? ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 11, 2007 08:35   

Spokojnie :D Mod też człowiek...podobno :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Cze 11, 2007 09:33   

szogu, kwestie jak zaplon mam obccykane, nie pojechalbym po gaz na starych swiecach i kablach WN:)

u mnie to wyraznie wyglada na nieszczelnosc kolektora, ba! juz nawet dzis jedna nieszczelnosc z gazownikiem wytropilismy i uszczelnilismy....no i podcisnienie spadlo z 0,53 do 0,47, w srode uszczelka pod kolektor i powinno byc w miare ;-) obyyyy
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 11, 2007 11:54   

szogu napisał/a:
Okazało się, że po poprzednim właścicielu mam założone świece przeznaczone do silnika z pojemnością 1.6, a ja mam 1.4

Świece są takie same do 1.4 i 1.6 ;-)
Pewnie miałeś jakieś totalnie złe i zmieniono Ci na właściwe (ewentualnie poprzedni gazownik kombinował coś z przerwą na świecach)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Cze 11, 2007 14:39   

mysle ze na przyszlosc by sie przydalo skleic jakies vademecum/f.a.q. dla roverkowiczow chcacych gazowac Roverki czyli glownie silniki 1.4Si 1.6Si i 1.4i.......wiele spraw mozna spisac udokumentowac i wyjasnic:)


co wy na to?
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 11, 2007 14:44   

Zaproponuj jakieś Q i A, a Piter na pewno wrzuci to na stronę :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 11, 2007 14:56   

paff napisał/a:
mysle ze na przyszlosc by sie przydalo skleic jakies vademecum/f.a.q. dla roverkowiczow chcacych gazowac Roverki czyli glownie silniki 1.4Si 1.6Si i 1.4i.......wiele spraw mozna spisac udokumentowac i wyjasnic:)

Przecież jest w FAQ pozycja...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Cze 11, 2007 15:23   

namysle sie zaproponuje :-) bo nigdy za duzo informacji :-)

[ Dodano: Wto Cze 12, 2007 1:42 pm ]
zatem moim zdaniem kazdy kto sie zabiera za zagazowanie auta powinien sprawdzic

kondycje układu zapłonowego
- świece (odstęp elektrod)
- kable WN
- palec i kopolke

oraz...
- czy krokowiec jest sprawny
- czy czujnik polozenia przepustnicy i sama przepustnica sprawne
- czy wszystkie wezyki idace do kolektora dolotowego sa szczelnie zamocowane
- czy sam kolektor szczelnie przylega do silnika i czy zalozony na uszczelke po bożemu :cool:

a jesli cos nie dziala a sie nie sprawdzalo to w tych sprawach najpierw szukac bo to nie zawsze wina gazownikow, w sumie mysle ze czasem ich robota jest ciezka bo ludzie im przywoza auta w roznym stanie zdrowotnym a oczekuja ze beda na gazie bzykaly jak pszczolki ;-)

warto tez dodac ze z sekwencji to silniki z serii K dobrze chodza na instalacjach
- BRC sequent24
- STAG300 (tu mozna kupic kabelek na alledrogo;-) i darmowym softem podgladac co porabia nasza instalka)

aaaa...koszt tego typu instalacji to orientacyjnie 2500-3000pln


uwazam ze tego typu zapis w f.a.q. ulatwi zycie potencjalnym milosnikom gazu


pozdrawiam :-)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Dolot do obudowy filtra powietrza
mathew Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Mar 29, 2013 08:29
szoso
Brak nowych postów [R45] Nowy dolot a filtr odmy
lukanio44 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Paź 28, 2017 22:56
Remigiusz
Brak nowych postów [R45] Czujnik temperatury powietrza
hrv Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Maj 06, 2009 17:26
hrv
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [45]Filtr powietrza K&N w Dieslu
barney79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Maj 10, 2013 17:13
Adrian
Brak nowych postów [R45/MG ZS] Brak ciepłego powietrza
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Sty 14, 2010 21:03
TomC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink