Witajcie
Ja miałem taki przypadek, że po założeniu gazu (1,5 roku temu) silnik mi "czkał". Wcześniej nic, a nic się nie działo. Okazało się, że po poprzednim właścicielu mam założone świece przeznaczone do silnika z pojemnością 1.6, a ja mam 1.4. Po zmianie na właściwe, działa jak ta lala. Oczywiście nie omieszkałem opitolić "gazowników", że nie sprawdzili/wymienili tego przy zakładaniu gazu.
Miesiąc temu byłem na kolejnym już przeglądzie i okazało się, że są jakieś przekłamania na odczytach (nie pytać o szczegóły, nie znam się na tym). Znaleźli nieszczelną rurkę, która wychodzi z pokrywy silnika - ma chyba kształt literki "s" - i znika gdzieś za silnikiem. Po jej zaizolowaniu stwierdzili, że wszystko jest ok.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 10, 2007 23:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sty 2005 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 08:12
szogu napisał/a:
Witajcie
Okazało się, że po poprzednim właścicielu mam założone świece przeznaczone do silnika z pojemnością 1.6, a ja mam 1.4. Po zmianie na właściwe, działa jak ta lala.
A to są jakieś inne? Zawsze myślałem, że takie same.
szogu, kwestie jak zaplon mam obccykane, nie pojechalbym po gaz na starych swiecach i kablach WN:)
u mnie to wyraznie wyglada na nieszczelnosc kolektora, ba! juz nawet dzis jedna nieszczelnosc z gazownikiem wytropilismy i uszczelnilismy....no i podcisnienie spadlo z 0,53 do 0,47, w srode uszczelka pod kolektor i powinno byc w miare obyyyy
Okazało się, że po poprzednim właścicielu mam założone świece przeznaczone do silnika z pojemnością 1.6, a ja mam 1.4
Świece są takie same do 1.4 i 1.6
Pewnie miałeś jakieś totalnie złe i zmieniono Ci na właściwe (ewentualnie poprzedni gazownik kombinował coś z przerwą na świecach)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
mysle ze na przyszlosc by sie przydalo skleic jakies vademecum/f.a.q. dla roverkowiczow chcacych gazowac Roverki czyli glownie silniki 1.4Si 1.6Si i 1.4i.......wiele spraw mozna spisac udokumentowac i wyjasnic:)
mysle ze na przyszlosc by sie przydalo skleic jakies vademecum/f.a.q. dla roverkowiczow chcacych gazowac Roverki czyli glownie silniki 1.4Si 1.6Si i 1.4i.......wiele spraw mozna spisac udokumentowac i wyjasnic:)
Przecież jest w FAQ pozycja...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
namysle sie zaproponuje bo nigdy za duzo informacji
[ Dodano: Wto Cze 12, 2007 1:42 pm ]
zatem moim zdaniem kazdy kto sie zabiera za zagazowanie auta powinien sprawdzic
kondycje układu zapłonowego
- świece (odstęp elektrod)
- kable WN
- palec i kopolke
oraz...
- czy krokowiec jest sprawny
- czy czujnik polozenia przepustnicy i sama przepustnica sprawne
- czy wszystkie wezyki idace do kolektora dolotowego sa szczelnie zamocowane
- czy sam kolektor szczelnie przylega do silnika i czy zalozony na uszczelke po bożemu
a jesli cos nie dziala a sie nie sprawdzalo to w tych sprawach najpierw szukac bo to nie zawsze wina gazownikow, w sumie mysle ze czasem ich robota jest ciezka bo ludzie im przywoza auta w roznym stanie zdrowotnym a oczekuja ze beda na gazie bzykaly jak pszczolki
warto tez dodac ze z sekwencji to silniki z serii K dobrze chodza na instalacjach
- BRC sequent24
- STAG300 (tu mozna kupic kabelek na alledrogo;-) i darmowym softem podgladac co porabia nasza instalka)
aaaa...koszt tego typu instalacji to orientacyjnie 2500-3000pln
uwazam ze tego typu zapis w f.a.q. ulatwi zycie potencjalnym milosnikom gazu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum